  • 41. Data: 2020-04-07 06:59:38
    Temat: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Sądząc po relacjach w necie -- to dzieje się na potęgę.

    Hmm, taka miałem intuicje ale myslałem ze to jednak przesada.
    Dasz jakies linki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 42. Data: 2020-04-07 08:17:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-04-2020 o 22:24, Janusz pisze:

    > No nie wiem, statystyki szczególnie Holandii mówią zupełnie co innego,

    Ale jakie?
    Spadku dochodu narodowego?
    No te powinny mówić co innego.

    Bedzie ich stać na wsparcie rodzin w zastąpieniu ew. dziury
    demograficznej młodym pokoleniem. ;-)
    Pozamykanych biedaków nie będzie stać na nic.

    > Wg mnie guzik prawda, zrobiliby to samo.

    Może tak, może nie, ale przynajmniej mieliby poduszkę finansową z lat
    poprzednich.
    W każdym razie, to czy ktoś inny by coś zrobił tak czy inaczej, nie
    oznacza że nie jest przefatlanie i że pis poległ po całej linii - a o to
    tu chodzi.

  • 43. Data: 2020-04-07 08:43:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > musieliby zrobić to samo, pytanie czy lepiej by to zrobili?

    > Spokojnie, idą wybory, wbrew pozorom korespondencyjne mogą być przeciwko

    Nie mogą, już oni się o to postarają.
    W Sejmie przetrenowali teleportację:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    50152,poslowie-pis-opanowali-zdolnosc-teleportacji-p
    od-ustawa.html#a=351&c=163&t=14&g=x&s=BoxNewsImg1

    "Wszystko wskazuje na to, że jeszcze na poniedziałkowym posiedzeniu
    Prawo i Sprawiedliwość będzie chciało uchwalić ustawę dot. głosowania
    korespondencyjnego. Tymczasem opozycja wskazuje, że pod projektem, który
    w poniedziałek po południu niespodziewanie został złożony przez PiS,
    podpisali się posłowie partii Jarosława Kaczyńskiego, których fizycznie
    nie było w Warszawie - w tym czasie głosowali zdalnie w swoich okręgach.

    "Posłanka z Opolszczyzny [Violetta Porowska - red.] głosuje zdalnie ze
    swojego okręgu. Czy Elżbieta Witek i Ryszard Terlecki wytłumaczą, jak to
    się stało, że podpis posłanki widnieje pod nowym projektem ustawy
    wrzuconym dziś pod obrady po przegranym przez rządzących głosowaniu?" -
    napisała posłanka KO, Monika Wielichowska. Jak wskazuje, według
    regulaminu Sejmu podpis pod projektem ustawy nie może być elektroniczny,
    a jedynie odręczny."

    A po świętach wraca sprawa aborcji - widać że s..syny poczuły się w
    pełni bezkarnie i że mogą wszystko....

  • 44. Data: 2020-04-07 10:37:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    07 Apr 2020 04:59:38 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Hmm, taka miałem intuicje ale myslałem ze to jednak przesada.
    > Dasz jakies linki?

    Jak będę na fb, to wkleję.

  • 45. Data: 2020-04-07 12:05:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie mogą, już oni się o to postarają.

    Nowa PKW powolana w styczniu.
    Jak zweryfikowac to pocztowe glosowanie ?

> [...]

    >może być elektroniczny, a jedynie odręczny."

    >A po świętach wraca sprawa aborcji - widać że s..syny poczuły się w

    Epidemia usprawiedliwia wszystko, ale bezkarni to sie czuli i
    wczesniej.

    Tylko ... czy tu akurat nie moglby byc podpis elektroniczny juz od
    dawna ?

    A jaki jest - elektroniczny, czy odreczny ?

    J.

  • 46. Data: 2020-04-07 12:11:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-04-2020 o 12:05, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tylko ... czy tu akurat nie moglby byc podpis elektroniczny juz od dawna ?
    >
    > A jaki jest - elektroniczny, czy odreczny ?

    No jak widzisz - odręczny.
    I podpisali go przez 300 km.
    Karty do głosowania też sobie tak wypełnią....

  • 47. Data: 2020-04-07 12:34:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    50152,poslowie-pis-opanowali-zdolnosc-teleportacji-p
    od-ustawa.html#a=351&c=163&t=14&g=x&s=BoxNewsImg1

    >No jak widzisz - odręczny.

    Nie widze. Moze dolaczono e-maila z poparciem.

    >I podpisali go przez 300 km.

    Jesli jest odreczny ... zostawila podpisana kartke ?
    Bo 300 km to znow nie tak daleko - jeden mogl pojechac i kilka
    podpisow zebrac.
    Albo poleciec :-)

    >Karty do głosowania też sobie tak wypełnią....

    Niewykluczone niestety. A jak nie oni, to ktos nastepny.

    J.

  • 48. Data: 2020-04-07 13:06:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-04-2020 o 12:34, J.F. pisze:

    > Nie widze.  Moze dolaczono e-maila z poparciem.

    cyt:
> [...]
    >
    > Jesli jest odreczny ... zostawila podpisana kartke ?
    > Bo 300 km to znow nie tak daleko - jeden mogl pojechac i kilka podpisow

    Ale oni to zrobili w godzinę czy dwie, więc nawet F16 nie ogarnąłby
    przelotu po całym kraju.

  • 49. Data: 2020-04-07 13:47:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >cyt:
    >"według regulaminu Sejmu podpis pod projektem ustawy nie
    >może być elektroniczny, a jedynie odręczny"

    Ale wiesz - co innego jest "wniosek nie spelnia wymogow formalnych,
    ktore i tak zawiesilismy w tym nadzwyczajnym czasie",
    a co innego "kto sfalszowal podpis pani posel".

    >Ale oni to zrobili w godzinę czy dwie, więc nawet F16 nie ogarnąłby
    >przelotu po całym kraju.

    300km F16 przelatuje w 20 minut i to bez dopalacza :-)

    Jak widac - nazwisko jest po prostu wydrukowane.
    Jak zreszta i w innych projektach np
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/druk.xsp?nr=97
    Pytasz posla czy sie podpisal pod projektem - odpowiada, ze tak.

    I tak naprawde, to trzeba poprosic pania marszalek o pokazanie tego
    projektu z podpisami poslow ... co i tak nic nie da, ale przyjemnie
    bedzie zobaczyc jak kluczy :-)

    A tak po prawdzie ... jakby dzis rzadzil Tusk, czy Klepacz ... to
    myslisz, ze co by bylo ?
    Zawieszenie pracy Sejmu, "zbiorowe szalenstwo", czy podobnie na
    kolanie wprowadzona praca zdalna, tylko moze troche bardziej lege
    artis.

    No chyba, ze Tusk by wzial wzor z Johnsona, czyli "zbiorowe
    szalenstwo".
    Johnson ponoc juz na OIOM, ale jeszcze bez respiratora, tylko pod
    tlenem.
    Rozwijal mu sie ten wirus chyba ponad 2 tygodnie, bo 27 marca mial juz
    pierwsze objawy i zrobiono test.

    J.

  • 50. Data: 2020-04-07 14:15:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-04-2020 o 13:47, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - co innego jest "wniosek nie spelnia wymogow formalnych,
    > ktore i tak zawiesilismy w tym nadzwyczajnym czasie",
    > a co innego "kto sfalszowal podpis pani posel".

    Tak czy tak maraszałek dopuściła się przestępstwa, pozwalając procedować
    projekt w tej sytuacji.

    > 300km F16 przelatuje w 20 minut i to bez dopalacza :-)

    Razem z lądowaniami, dowozem posłów na lotnisko, złożeniem podpisu i
    ponownymi startami?
    Bo teleportacja z mieszkania do lecącego samolotu w celu złożenia
    podpisu na kartce która się w nim znajduje, jest równie skomplikowana co
    teleportacja od razu do Sejmu. ;-)

> [...]
    > Zawieszenie pracy Sejmu, "zbiorowe szalenstwo", czy podobnie na kolanie
    > wprowadzona praca zdalna, tylko moze troche bardziej lege artis.

    Właśnie o to lege artis bardziej chodzi w tym przypadku.
    Jak się durnie nie zorientowały wcześniej, że trzeba zmienić regulamin w
    sprawie projektów, to najpierw się go zmienia i dopuszcza podpisy
    zdalne, a później podpisuje zdalnie.

    > No chyba, ze Tusk by wzial wzor z Johnsona, czyli "zbiorowe szalenstwo".

    Albo zbiorowe uodpornienie w czasie szybszym niż ten polski, za to przy
    podobnej ilości ofiar.