-
X-Received: by 10.182.176.40 with SMTP id cf8mr157179obc.8.1462394850449; Wed, 04 May
2016 13:47:30 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.176.40 with SMTP id cf8mr157179obc.8.1462394850449; Wed, 04 May
2016 13:47:30 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!i5no3338889ig
e.0!news-out.google.com!k10ni13igv.0!nntp.google.com!sq19no2593960igc.0!postnew
s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 4 May 2016 13:47:30 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.136.161;
posting-account=bZJnrwoAAADjVFliQHVyVp6PHJC1twSA
NNTP-Posting-Host: 31.61.136.161
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Obroty przelaczania na D badz R
From: Gred <m...@g...com>
Injection-Date: Wed, 04 May 2016 20:47:30 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581581
[ ukryj nagłówki ]Jako swierzoupieczony uzytkownik automatu szukam w internecie jak przedluzyc jego
zywytonosc. Z ciekawczych informacji przeczytalem w necie:
"Zawsze przed przełączeniem na D bądź R zerknij na obrotomierz. Obroty mają być
poniżej 1000 rpm. Jeśli Twój samochód utrzymuje wysokie obroty po uruchomieniu
silnika, gdy jest zimno, zasadniczo nie powinieneś nim ruszać z miejsca dopóki obroty
nie osiągną właściwego poziomu. Jeśli obroty w Twoim silniku czasami "falują" to nie
możesz wtedy włączać D ani R podczas falowania."
tutaj: http://www.samochody-używane.net.pl/eksploatacja/jak
-dbac-o-automatyczna-skrzynie-biegow/
Faktycznie na cieplym silniku duzo lagodniej zalacza mi sie R i D ale czy serio nie
powinno sie zalaczac R badz D przy obrotach powyzej 1000? Wydaje mi sie ze gdyby tak
bylo producent skrzyni/silnika/samochodu zaprojektowalby/zaprogramowalby inaczej to
wszystko...
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.16 12:54 Grzegorz Tomczyk
- 05.05.16 13:01 sirapacz
- 05.05.16 17:38 m...@g...com
- 05.05.16 19:23 masti
- 05.05.16 21:28 Jarek
- 05.05.16 22:44 Adam
- 06.05.16 09:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu