eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObroty przelaczania na D badz R › Obroty przelaczania na D badz R
  • X-Received: by 10.182.176.40 with SMTP id cf8mr157179obc.8.1462394850449; Wed, 04 May
    2016 13:47:30 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.176.40 with SMTP id cf8mr157179obc.8.1462394850449; Wed, 04 May
    2016 13:47:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!i5no3338889ig
    e.0!news-out.google.com!k10ni13igv.0!nntp.google.com!sq19no2593960igc.0!postnew
    s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 4 May 2016 13:47:30 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.136.161;
    posting-account=bZJnrwoAAADjVFliQHVyVp6PHJC1twSA
    NNTP-Posting-Host: 31.61.136.161
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Obroty przelaczania na D badz R
    From: Gred <m...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 04 May 2016 20:47:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581581
    [ ukryj nagłówki ]

    Jako swierzoupieczony uzytkownik automatu szukam w internecie jak przedluzyc jego
    zywytonosc. Z ciekawczych informacji przeczytalem w necie:

    "Zawsze przed przełączeniem na D bądź R zerknij na obrotomierz. Obroty mają być
    poniżej 1000 rpm. Jeśli Twój samochód utrzymuje wysokie obroty po uruchomieniu
    silnika, gdy jest zimno, zasadniczo nie powinieneś nim ruszać z miejsca dopóki obroty
    nie osiągną właściwego poziomu. Jeśli obroty w Twoim silniku czasami "falują" to nie
    możesz wtedy włączać D ani R podczas falowania."

    tutaj: http://www.samochody-używane.net.pl/eksploatacja/jak
    -dbac-o-automatyczna-skrzynie-biegow/

    Faktycznie na cieplym silniku duzo lagodniej zalacza mi sie R i D ale czy serio nie
    powinno sie zalaczac R badz D przy obrotach powyzej 1000? Wydaje mi sie ze gdyby tak
    bylo producent skrzyni/silnika/samochodu zaprojektowalby/zaprogramowalby inaczej to
    wszystko...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: