  • 11. Data: 2013-12-30 19:18:35
    Temat: Re: Obroty w Passacie
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-29 20:47, gobo pisze:
    > Zasugerowałem się silnikiem 1.8 - myślałem, że to Passat B5 z
    > silnikiem tym co w Audi - taki miałem u siebie i miał przepływkę (1.8
    > 20V)
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    Passat B4, cztery cylindry z dwoma zaworami na cylinder.

  • 12. Data: 2013-12-30 19:18:52
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-29 13:23, N1 pisze:
    > sonda, takie objawy miałem w fordzie

    On chyba nie ma sondy lambda.

  • 13. Data: 2013-12-30 19:19:11
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-29 15:00, t? pisze:

    > Sprawdź rurki podciśnień, może któraś jest pęknięta i się czasem
    > rozszczelnia, a czasem nie.

    Wszystkie wydają się być w porządku.

  • 14. Data: 2013-12-30 19:19:41
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-30 03:35, misiek pisze:
    > U?ytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > spoko luz - jak stary pasek z 1.8 to pewnie silnik o oznaczeniu rp albo
    > jakis klon pozniejszy bez sterowania podcisnienowego zaplonu :P
    >
    > zeby nie byc ot - warto sprawdzic podcisnienia ktore ida do monowtrysku -
    > tam z tylu jest rurka - na przeciwko sciany grodziowej - i ona idzie do
    > korpusu przepustnicy ... czesto lub sobie spasc z krocca. warto sprawdzic
    > ale trzeba monowtrysk rozebrac.

    To jakiś skomplikowany zabieg, ten rozbiór wtrysku? Tzn. czy nie
    mechanik da sobie z tym radę, no i czy przypadkiem nie potrzebne są
    jakieś specjalistyczne narzędzia?

  • 15. Data: 2013-12-30 22:01:49
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-12-30 19:18, Trybun pisze:

    > On chyba nie ma sondy lambda.
    Ford też był stary i miał sondę :-)

  • 16. Data: 2013-12-31 11:35:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Brat tym autem jeździ już jakieś 10 lat. Silnik nigdy nie był nawet
    > dotykany przez mechanika.. Myślisz że mogło się coś poluzować?

    Miałem podobny przypadek w sienie 1.2 na monowtrysku, poluzował się
    korpus przepustnicy i ssał lewizne.

    Lewis

  • 17. Data: 2013-12-31 11:53:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > To jakiś skomplikowany zabieg, ten rozbiór wtrysku? Tzn. czy nie
    > mechanik da sobie z tym radę, no i czy przypadkiem nie potrzebne są
    > jakieś specjalistyczne narzędzia?

    <http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_vw-golf-iii-mono
    wtrysk-wswzystki-1275412.jpg>

    Takie cos tam masz? Jezeli tak to odkrecasz 3 sruby na klucz 10 i zdejmujesz
    ta obudowe, w srodku masz OIDP 3 sruby na klucz 8 i zdejmujesz calosc.

    Mozesz zdjac i zobaczyc w jakim stanie jest gumowa podstawa wtrysku, lubi sie
    toto rozsypac jak stary woz i ssie lewe powietrze.

    <http://www.motocom.pl/media/part_pictures/pie-35000
    1300.jpg>

    Tak to wyglada.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2013-12-31 11:55:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > On chyba nie ma sondy lambda.

    Ma sonde ale to taka bieda sonda i reguluje sklad w waskim zakresie.
    Ja bym stawial na lewe powietrze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-12-31 12:36:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.12.2013 21:46, Trybun pisze:

> [...]
    > Dzieje się tak od czasu do czasu. Mechanicy rozkładają ręce i nie wiedzą
    > co z tym począć. Silnik krokowy niby jest w porządku.

    Bo mechanicy są idiotami. Obstawiam, że źle ustawiona (rozregulowana)
    instalacja gazowa. Nie wiem, jak się to robi w Pasacie, ale trzeba
    wyzerować ECU. Objaw będzie taki, że po wyzerowaniu, będzie problem z
    uruchomieniem, gdy się już uruchomi, będzie bardzo nierówno pracował i
    trzeba go zostawić, aż się "nauczy", trwa to około 3-5 min. W końcu
    zacznie równiutko pracować na Pb. Wtedy trzeba ustawić LPG dopiero.
    Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
    LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).

    --
    anacron
    aba/

  • 20. Data: 2013-12-31 12:39:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-31, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Przerabiałem to z 4 różnymi autami znajomych (w sensie ja im ustawiałem
    > LGP, bo mieli STAGA a ja mam i przewód i soft do tego).

    Ale wiesz w ogole o jakim samochodzie jest mowa? Bo z tego co piszesz chyba
    nie bardzo a sam wyzywasz tutaj innych od idiotow...

    --
    Artur
    ZZR 1200