  • Data: 2019-06-15 21:16:26
    Temat: Obudowa dysku 3.5, lepszej jakości
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Chcę wsadzić dysk 3.5" (który posiadam) do obudowy USB3.0.

    Sprawa wydaje się prosta, jest tego sporo na allegro i ali. ALE. Mam
    wymagania...

    1) Ma być solidna, co oznacza zasilacz który nie wybucha.
    2) Ma być szybka, transfery mają wysycić pasmo dysku
    3) Ma wyłaczyć dysk i przejść w tryb spoczynku kiedy zniknie napięcie na USB

    Dwie które mam w domu nie spełniają 1 i 3. W jednej zasilacz
    spektakularnie się zadymił po kilku h w drugiej dysk kręci się bez
    względu na stan USB. Nie chcę wyłacznika, to bez sensu.

    To ma być pełna obudowa a nie tylko pionowa kiesznka na dysk, też taką
    mam i też nie robi power down dysku....

    Ktoś coś może polecić? Nie musi być super tania, ale wolałbym nie
    przekraczać 150zł.

    Jak by się potrafiła zasilać z USB [1] to byłbym wniebowzięty. Ale coś
    czuje że to dopiero w XXII wieku osiągną.

    [1] Wykonalne na poziomie amatorskim druciarstwem.