  • 31. Data: 2009-06-05 19:00:21
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenosnosc numerów
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > jeśli to prawda to co piszesz o wytycznych w firmach to się dziwie. W
    > firmach dzwoni się zazwyczaj by zasięgnąć informację, załatwić jakiś
    > interes, pościgać kogoś o pieniądze itp. Czyli generalnie są to rozmowy
    > generujące może nie bezpośrednio ale przychód dla firmy więc
    > zakaz/ograniczanie dzwonienie by zaoszczędzić jakieś 40gr/min rozmowy jest
    > śmieszne.

    Dokładnie dlatego pytam o te prefiksy bo nijak nie moge sobie przełożyć
    kilkudziesięciu groszy oszczędności na kilkadziesiąt zł zarobku.
    Zresztą po to mam telefon żeby z niego dzwonić bo to mój kontakt z klientem,
    Ze stacjonarnego na stacjonarny dzwonię tylko wtedy jak wiem że rozmowa
    będzie trwała dłużej niż 15-20 minut.

    --
    PawełJ

  • 32. Data: 2009-06-06 14:09:40
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Wlasnie przeczytalem na jednym forum, ze niektórzy operatorzy
    zamierzaja ominac ustawe i wprowadzic oplate za rejestracje uzytkownika.
    Jak wiemy, zeby numer byl przeniesiony, musi byc zarejestrowany.
    Byc moze to tylko ploty, ale po co ryzykowac,
    mozna przeciez sie zawczasu zarejestrowac.

    Bolek

  • 33. Data: 2009-06-06 14:48:38
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-06 16:09, Bolek pisze:

> [...]
    > Byc moze to tylko ploty, ale po co ryzykowac,
    > mozna przeciez sie zawczasu zarejestrowac.

    chyba nie, tak zachęcają i kombinują żeby się ludzie rejestrowali, że
    chyba nie odwazyli by się robić opłat za rejestrowanie.

    Tutaj pytanie - czy jeżeli przeszedłem z abo do pre-paida to mam
    automatycznie zarejestrowaną kartę czy muszę rejestrować?

  • 34. Data: 2009-06-06 15:00:15
    Od: W <a...@o...pl>

    Bolek wystukał, co następuje:

> [...]
    > Byc moze to tylko ploty, ale po co ryzykowac,
    > mozna przeciez sie zawczasu zarejestrowac.

    Bo u nas zawsze na odwrót musi być ;]
    Ostatnio przeglądałem sobie strony irandzkich operatorów i na co zwróciłem
    uwagę:
    - bonusy przy przechodzeniu od innego operatora z zachowaniem numeru (przy
    czym 'dawkowane', czyli na przykład x minut co miesiąc przez rok)
    - przy zakupie nowej, czystej karty bonus EUR za zarejstrowanie takiej karty.
    Dlatego dziwi mnie powyższy pomysł z pobieraniem opłat za rejestrację danych
    (;

  • 35. Data: 2009-06-06 15:09:59
    Od: W <a...@o...pl>

    PlaMa wystukał, co następuje:

    > Tutaj pytanie - czy jeżeli przeszedłem z abo do pre-paida to mam
    > automatycznie zarejestrowaną kartę czy muszę rejestrować?

    W moim przypadku w Orange karta była już zarejestrowana.

  • 36. Data: 2009-06-06 16:31:25
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    Czytal ktos moze ta ustawe? Czy nadal bedzie koniecznosc rejestracji
    prepaida u dotychczasowego opa?