  • 11. Data: 2009-06-04 14:45:54
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenosnosc numerów
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Flo pisze:

    > W moim sig'u jest 791, a to Play. :)

    Nie dopisałem, ze przeniesiony do Orange. :)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 12. Data: 2009-06-04 15:14:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 16:37:18 +0200, SDD napisał(a):

    > 798 czy 799 to nie, ale 501, 515 czy 517 z Oryndzami sie kojarzy raczej

    Tobie się kojarzy. Jestem pewien, że 2 na 3 użytkowników komórek w Polsce
    nie jarzy nic jeśli chodzi o prefiksy. Prędzej 79 z Jelenią Górą się
    skojarzy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 13. Data: 2009-06-04 15:40:26
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    > Tobie się kojarzy. Jestem pewien, że 2 na 3 użytkowników komórek w Polsce
    > nie jarzy nic jeśli chodzi o prefiksy. Prędzej 79 z Jelenią Górą się
    > skojarzy ;-)

    Do Jeleniej Góry to jest 75 :-)

  • 14. Data: 2009-06-04 15:42:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 17:40:26 +0200, sesam napisał(a):

    >>> 798 czy 799 to nie, ale 501, 515 czy 517 z Oryndzami sie kojarzy

    > Do Jeleniej Góry to jest 75

    No wiem, wiem, do Opola 77, to 79 pewnie jakaś Bogatynia ;-)

  • 15. Data: 2009-06-04 15:51:55
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Tobie się kojarzy. Jestem pewien, że 2 na 3 użytkowników komórek w Polsce
    > nie jarzy nic jeśli chodzi o prefiksy. Prędzej 79 z Jelenią Górą się
    > skojarzy ;-)

    ostatnio rozmawiałem z paroma znajomymi na tematy pobliskie gsm ;)
    rozpoznawalnośc przynalżności w większości przypadków kończy się na
    60nieparzyste to plus 60parzyste era 50coś idea znaczy orange niektórzy
    kojarzą tęż że 51coś to orange, świadomość że np 888 to heyah znikoma a
    79coś 69coś to jak ktoś nie ma numeru o takim prefiksie to nie ma
    pojęcia. Osoby te w wieku 30-40lat

  • 16. Data: 2009-06-04 19:53:01
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > 79coś 69coś to jak ktoś nie ma numeru o takim prefiksie to nie ma pojęcia.

    Jakbyś mnie opisał. A co da mi wiedza o prefiksach?
    To jakieś hobby czy na coś konkretnego się przekłada?

    --
    PawełJ

  • 17. Data: 2009-06-04 19:53:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 21:53:01 +0200, pawelj napisał(a):

    > Jakbyś mnie opisał. A co da mi wiedza o prefiksach? To jakieś hobby czy
    > na coś konkretnego się przekłada?

    I słusznie, bo to pierdoły są. Jak trzeba to się dzwoni, niezależnie czy
    to Plej czy Orżną.

  • 18. Data: 2009-06-04 20:29:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś mnie opisał. A co da mi wiedza o prefiksach?
    > To jakieś hobby czy na coś konkretnego się przekłada?

    Zawsze lepiej (cokolwiek) wiedziec, niz tego nie wiedziec :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-06-04 20:32:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    pawelj wrote:

    > Jakbyś mnie opisał. A co da mi wiedza o prefiksach?
    > To jakieś hobby czy na coś konkretnego się przekłada?

    Mówiąc trywialnie - jeżeli chcesz być golony przez operatora, to - masz
    rację - na nic.
    Jeżeli jednak chcesz w miarę inteligentnie korzystać z usług, to na coś
    się przydaje. Co prawda, coraz rzadziej, ale prawdopodobienstwo i tak
    przekracza 95 %.

    M.

  • 20. Data: 2009-06-04 20:59:55
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenośność numerów
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-04 15:51, BearBag pisze:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=15054
    >
    > ciekawe ile razy mozna sobie tak przenosic numer za darmo. Powiedzmy
    > ze 10tego lipca chce byc w playu, a 15tego chce wrocic do orange, a
    > 20tego powiedzmy ze chce byc w erze... i ile czasu ma operator na
    > przeniesienie numeru... Wie ktos czy w tej ustawie jest zapis
    > dotyczacy tego punktu ?

    Pytanie czy od 6 lipca będzie można przenieść za darmo czy to tylko
    takie piękne hasło a najpierw trzeba będzie z każdym op z osobna
    przebrnąć przez 10 procesów sądowych?

    Jest to dla mnie ważne ponieważ 6 czerwca kończy mi się umowa z orange,
    kazałem przenieść na kartę i jezeli miesiąć później będzie można
    przenieść za darmo to poczekam, jezeli nie - przechodze do play