  • 21. Data: 2009-06-04 21:06:42
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenosnosc numerów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SDD" news:h09ar5$oa9$1@news.onet.pl

    > Zawsze lepiej (cokolwiek) wiedziec, niz tego nie wiedziec :)

    Może jestem w błędzie, ale co nam daje wiedza o prefiksach w dobie
    przenoszenia numerów, które zapewne jeszcze bardziej się nasili...
    Zanim przesiałem się do PLAY'a kilka razy się "naciąłem" na niby Plusowy
    prefiks, który okazał się PLAYem :) (numer został przeniesiony). :)

  • 22. Data: 2009-06-04 21:10:39
    Temat: Re: Od 6. lipca darmowa przenośność numerów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "PlaMa" news:h09ckg$o40$1@inews.gazeta.pl

    > Pytanie czy od 6 lipca będzie można przenieść za darmo czy to tylko
    > takie piękne hasło a najpierw trzeba będzie z każdym op z osobna
    > przebrnąć przez 10 procesów sądowych?
    > Jest to dla mnie ważne ponieważ 6 czerwca kończy mi się umowa z orange,
    > kazałem przenieść na kartę i jezeli miesiąć później będzie można
    > przenieść za darmo to poczekam, jezeli nie - przechodze do play

    IMHO najlepszym rozwiązaniem w tej kwestii jest czekać, czekać do tego 6
    lipca albo nawet ciut dłużej.

  • 23. Data: 2009-06-04 22:07:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h09c32$vp1$1@news.interia.pl...

    > Może jestem w błędzie, ale co nam daje wiedza o prefiksach w dobie
    > przenoszenia numerów, które zapewne jeszcze bardziej się nasili...

    Np. nowy kontrahent prtzedstawia Ci jakies dokumenty uwiarygodniajace ze
    stycznia 2007 roku i widnieje na nich nuemr 0790xxxxxx. Znasz prefiksy, wiec
    wiesz juz, ze to walek. Play zaczal dzialac gdzies tak od marca :)
    I tp, itd.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2009-06-05 06:33:53
    Od: BearBag <c...@g...com>

    to prawda ze przecietna wiedza w spolecznestwie o prefiksach jest
    mizerna ale mlodzi do 40tki i ludzie pracujacy w firmach gdzie duzo
    sie dzwoni doskonale sie orientuja. Ba, w niektorych frmach sa
    specjalne wytyczne dotyczace dzwonienia na numery Playa. Kazdy kto ma
    numer 79xxxx a przesiadl sie z innego prefiksa na pewno zauwazyl ze
    odbiera rzadziej telefon a rozmowy sa duzo krotsze. Ludzie po prostu,
    nawet podswiadomie wiedza ze jest duzo drozej i koncza jak
    najszybciej. Moze to dobrze dla naszego zdrowia, mozg sie nie
    przegrzewa :)

  • 25. Data: 2009-06-05 07:49:10
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie mam, nie dzwonię więc na żadne siódemki.
    JaC

    -----

    > Przeciętny człowiek, taki co się nie wgłębia w prefiksy, emteery i takie tam, ma
    świadomość, że 791 to Plej, a już 798 to Orżnąć?

  • 26. Data: 2009-06-05 07:51:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Daje - jak wyślesz kupę SMS-ów do Sferii i na fakturze przejrzysz na oczy, że były po
    1 zł netto + 22% VAT.
    JaC

    -----

  • 27. Data: 2009-06-05 08:57:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > odbiera rzadziej telefon a rozmowy sa duzo krotsze. Ludzie po prostu,
    > nawet podswiadomie wiedza ze jest duzo drozej i koncza jak
    > najszybciej.

    Czasem nawet wbrew rzeczywistosci, bo moga miec pakiet minut do wszystkich i
    tak samo im sciagnie do Playa, jak i do innych. podobnie jak niektorzy sa
    przeswiadczeni, ze z komorki na komorke (innej sieci) jest taniej niz na
    stacjonarny, podczas gdy w bardzo wielu ofertach i taryfach (choc oczywiscie
    nie wszystkich) obojetnie jaki stacjonarny zrownany jest z
    wewnatrzsieciowym.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2009-06-05 09:47:05
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > nawet podswiadomie wiedza ze jest duzo drozej i koncza jak
    > najszybciej. Moze to dobrze dla naszego zdrowia, mozg sie nie

    Duzo drozej - a niedawno ( w tamtym roku?) stawka ok. 70 gr byla calkiem
    normalna stawka i ludzie normalnie gadali po tej cenie minuty cieszac sie,
    ze to juz nie 2,6 w naliczaniu minutowym ...

  • 29. Data: 2009-06-05 13:49:27
    Od: osiek <o...@g...pl>

    BearBag pisze:
> [...]
    > nawet podswiadomie wiedza ze jest duzo drozej i koncza jak
    > najszybciej. Moze to dobrze dla naszego zdrowia, mozg sie nie
    jeśli to prawda to co piszesz o wytycznych w firmach to się dziwie. W
    firmach dzwoni się zazwyczaj by zasięgnąć informację, załatwić jakiś
    interes, pościgać kogoś o pieniądze itp. Czyli generalnie są to rozmowy
    generujące może nie bezpośrednio ale przychód dla firmy więc
    zakaz/ograniczanie dzwonienie by zaoszczędzić jakieś 40gr/min rozmowy
    jest śmieszne.

    Co innego jeśli te rozmowy sa prywatne ale wtedy to się po prostu
    zakazuje rozmów prywatnych

  • 30. Data: 2009-06-05 17:44:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Przeciętny człowiek, taki co się nie wgłębia w prefiksy, emteery i takie
    > tam, ma świadomość, że 791 to Plej, a już 798 to Orżnąć?

    Przecietny czlowiek nie jest telemarketerem dzwoniacym na coraz to jakis
    nowy numer.
    Jak mam dluzej rozmawiac z jakims nowym numerem to sie upewniam czy nie
    Play.
    Zawsze po rozmowie przychodzi mi zreszta SMS w ktorym mam czarno na
    bialym ile czasu trwala rozmowa i ile kosztuje.

    TA