  • 11. Data: 2009-12-28 12:19:37
    Temat: Re: Odczyt z tensometra (mostek) - czym zrobic wmacniacz + A/C
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 12:53:42 +0100, Mario wrote:

    >Analog DevicesAD620, AD8221 lub Burr Brown (TI) INA101, INA114 mają
    >dryfty na poziomie 0,25uV/C. Ceny tych dwóch AD to kilkanaście złotych a
    >INA lub lepszego od nich AD624 rzędu 100pln.

    Ale INA101 to jest "Very high accuracy" a nie "dowolny" :-)
    A i tak przez 50 C uzbiera sie tych uV troche.

    A swoja droga - czy mi sie wydaje, czy kiedys w serii INA byly
    znacznie gorsze osiagi ? poprawili, czy to byly inne numerki ?

    J.

  • 12. Data: 2009-12-28 13:02:21
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > Ale INA101 to jest "Very high accuracy" a nie "dowolny" :-)
    > A i tak przez 50 C uzbiera sie tych uV troche.

    Dałem tylko trop dla autora wątku. Nie twierdzę, że dowolny :)
    Przy założeniu że zmiana temperatury będzie 50 C to nie ma szans na 10
    bitów. Albo trzeba założyć pracę w pomieszczeniu i przyjąć 20C albo
    termostatować elektronikę.

    > A swoja droga - czy mi sie wydaje, czy kiedys w serii INA byly
    > znacznie gorsze osiagi ? poprawili, czy to byly inne numerki ?

    Może inne numerki. Mi zawsze wychodziło, że w porównaniu do dobrej klasy
    Analoga (AD624) to BB są za słabe a z kolei porównując do
    niskobudżetowych jak AD624 to za drogie.

    MD

  • 13. Data: 2009-12-28 13:03:47
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

> [...]

    Może inne numerki. Mi zawsze wychodziło, że w porównaniu do dobrej klasy
    Analoga (AD624) to BB są za słabe a z kolei porównując do
    niskobudżetowych jak AD620 to za drogie.

    MD

  • 14. Data: 2009-12-28 13:10:52
    Od: hobgoblin <h...@g...com>

    On Dec 28, 8:04 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dowolnego to nie. Tam sygnal jest rzedu 1mV, wiele wzmacniaczy ma
    > dryft temperaturowy wiekszy.

    "Dowolny" w sensie "niekoniecznie ten z zalaczonej app note".
    Przepraszam za nieprecyzyjne okreslenie ale mysle, ze kazdy kto wie co
    robi doszedlby do tych samych wnioskow co Ty.

    -hob

  • 15. Data: 2009-12-28 14:07:41
    Od: RtB <r...@N...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 12:43:47 +0100
    Konop <k...@g...pl> wrote:

    > Sebastian Biały pisze:
    [cut]
> [...]

    Dobry temat na magisterkę, a i tak wychodzi gorzej niż AD7730.

    To żaden problem - jedynym elementem wrażliwym na rezystnację mostka
    tensometrycznego jest jego zasilanie (tzn. trzeba mieć zasilanie o
    odpowiednij wydajności prądowej). Wzmacniacz na to nie reaguje.

    P.