  • 61. Data: 2014-01-03 12:51:36
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: masti <g...@t...hell>

    w Polsce też nie wolno.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 62. Data: 2014-01-03 12:52:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    a kto Ci tę nogę rozbuja? odważniaczek.

  • 63. Data: 2014-01-03 12:56:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-03 12:32, Użytkownik J.F. napisał:

    > I co - myslisz ze od tego przestanie pic i jezdzic po pijaku ?

    Ale po co wymyślać i kombinować.
    Uczciwie karać już złapanych i problem zniknie.
    Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcy
    i okaże się że on nie po pijaku jechał tylko miał pomroczność
    jasną.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2014-01-03 13:02:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > ..
    > Streszczając - obawiam się, że "jak zwykle" kampania pójdzie nie
    > w tę stronę co powinna. Łapać będzie się "dwupiwowców" a nie
    > "dwupromilowców", wykazując nadzwyczajną skuteczność w tym pierwszym.
    > Tak jakby dajmy na to "zero promili" miało być remedium na dwupromilowca
    > wspartego prochami, czującego się bezkarnie na drodze.

    12 lat czy 15 już jest za >0,5 to nie wiem co jeszcze można zrobić. Chyba
    tylko łapać niewinnych.

  • 65. Data: 2014-01-03 13:15:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-03 12:11, k...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > samozwańczym panom podoba.
    > Boisz się ze jak będziesz nachlany to mogą ci kazać dmuchać w balonik? Może nie pij
    a taka uciążliwość nie będzie cie dotyczyła. Za moment zrobicie z mordercy co zabił 6
    osób poszkodowanego przez nieludzki system. Nie pasuje ci dmuchanie w balonik to
    oddaj PJ. Pieszych na chodnikach nie sprawdzają i butów lub równowartości butów nie
    chcą zabierać.

    Nie grozi, od momentu gdy trzeźwa jak świnia babka najechała na moją
    furę, wyczuła że jestem po kieliszku, i uparła się na wezwaniu policji
    a więc musiałem jej napisać oświadczenmie że że to ja zawiniłem, po
    kieliszku nie wsiądę za kółko. Tak, poj*bane "prawo" zrobiło ze mnie
    winnego, kogoś wyjętego spod prawa, a piratka może mi się bezkarnie
    śmiać w twarz.

    Nikt (nawet Ty) nie ma prawa nazywać wybiórczo mordercami niektórych
    kierowców skoro to morderstwo nie było zaplanowane. Wsiadaj (obojętnie w
    jakim stanie)za kierownice z świadomością że jak kogoś zabijesz, albo
    ktoś Ciebie zabije to nie będzie nic nadzwyczajnego - ludzie giną w
    wypadkach drogowych i nadal będą ginąć dopóki główny głos w sprawach
    bezpieczeństwa na drogach będzie należał do tanich populistów.

    Widzę że jesteś z tych co to lubią się przyłączać do owczego pędu
    wywoływanego przez manipulatorów, a więc nie przeżyj szoku - 30 lat
    około 30tu lat jestem aktywnym kierowcą, w swoim czasie na trzeźwo nie
    zdarzało mi się wsiadać za kółko, i co... ani otarcia, natomiast po
    trzeźwemu nie zliczę tych wszystkich stłuczek i kolizji.

  • 66. Data: 2014-01-03 13:15:53
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-03 12:14, k...@g...com pisze:

    > Największego pijaka po litrze jednym kopem w dupę można rozłożyć na łopatki a
    raczej na pijany pysk. Oni najgroźniejsi są jak wydaje im się ze kierują samochodami.

    Tak, Ty jednym kopniakiem rozłożysz nie tylko pijaka ale każdego
    niewinnego człowieka który nie zrobił nikomu nic złego, a jedyną jego
    winą jest to że nie podporządkował się dyktatowi różnych kogutków...

  • 67. Data: 2014-01-03 13:18:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 12:56:17 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ale po co wymyślać i kombinować.
    > Uczciwie karać już złapanych i problem zniknie.

    Ale co znaczy "uczciwie" ?
    No i ... nie zniknie.
    Lapiesz takiego, wymierzasz uczciwa grzywne, uczciwie ostrzegasz ze
    nastepnym razem pojdzie siedziec, co ma zreszta na pismie w postaci
    roku w zawieszeniu, i co ... i wielu znow sie daje zlapac.
    Czyli zapewne jeszcze wiecej dalej jezdzi, w tym i po pijaku.

    > Dzisiaj niektórych stać by zaryzykować, wyda kilka tysięcy
    > i okaże się że on nie po pijaku jechał tylko miał pomroczność
    > jasną.

    Ale nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opinii
    lekarza. No i zakazac prowadzenia, skoro zapadaja na pomrocznosc :-)

    J.

  • 68. Data: 2014-01-03 13:36:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 12:32, J.F. pisze:

    > I co - myslisz ze od tego przestanie pic i jezdzic po pijaku ?

    Jak nie będzie miał na benzynę i wódę?

  • 69. Data: 2014-01-03 13:43:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 2 Jan 2014 15:14:18 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Proponuję dopisać obligatoryjne zabieranie PJ czynnym alkoholikom.

    Brak dokumentu nie oznacza, że taka osoba za kółko nie wsiądzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2014-01-03 13:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 13:36:02 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Jak nie będzie miał na benzynę i wódę?

    Od tygodnia aresztu nie zbiednieje, a jesli wywala dlatego z roboty
    ... to widac nie byl ceniony fachowiec, a wiec robota byla g* warta, a
    takich pelno :-)

    J.