  • 71. Data: 2014-01-03 13:57:23
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 10:31:26 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Kogutka bym zrozumial, ale po co zacytowales ~250 linijek? ;-)

    A bo to pierwszy raz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 72. Data: 2014-01-03 13:57:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 13:50, J.F. pisze:
    /.../
    > Od tygodnia aresztu nie zbiednieje, a jesli wywala dlatego z roboty
    > ... to widac nie byl ceniony fachowiec, a wiec robota byla g* warta, a
    > takich pelno :-)

    Więcej jak dwie nieobecności nieusprawiedliwione to dyscyplinarka. Chyba
    że na śmieciówce tyra.

  • 73. Data: 2014-01-03 13:59:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

    > Więcej jak dwie nieobecności nieusprawiedliwione to dyscyplinarka. Chyba
    > że na śmieciówce tyra.

    Areszt jest nieusprawiedliwiony? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2014-01-03 14:03:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 03 Jan 2014 03:31:41 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Nie optymiści a idioci.

    Na jedno wychodzi :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 75. Data: 2014-01-03 14:03:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 13:59, AZ pisze:
    /.../
    > Areszt jest nieusprawiedliwiony? ;-)

    Jasne. Tylko to akurat dotknie tzw normalnych obywateli.
    Narkodilera, alfonsa wcale. Dresa.

  • 76. Data: 2014-01-03 14:33:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-03 00:41, AZ pisze:

    > To nie szkodzi, doda sie zapis o "wladaniu". Komornik moze zabrac samochod

    Nie jest to sensowne działanie - chodzi przecież o zmniejszenie liczby
    wypadków, a nie zemstę, która może być nieskuteczna i po fakcie.

    > nie bedacy wlasnoscia dluznika to czemu by nie mozna by podobnie zadzialac
    > w przypadku konfiskaty za jazde po pijaku? Tylko dobrze ktos wczesniej
    > pisal - co z kierowcami MPK-ow, PKS-ow i PKP-ow ;-)

    Zrzutę zrobią, by dalej pojechać ;)

  • 77. Data: 2014-01-03 14:44:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nie jest to sensowne działanie - chodzi przecież o zmniejszenie liczby
    > wypadków, a nie zemstę, która może być nieskuteczna i po fakcie.

    Ale ja wcale nigdzie nie mowie, ze to dzialanie jest dobre. Moim zdaniem
    to patologia. Chcialem tylko zauwazyc, ze wcale nie jest to niemozliwe :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 78. Data: 2014-01-03 15:06:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 13:57:46 +0100, Smok Eustachy napisał(a):
    > W dniu 03.01.2014 13:50, J.F. pisze:
    > /.../
    >>
    > Więcej jak dwie nieobecności nieusprawiedliwione to dyscyplinarka.

    Jest usprawiedliwiony, bo byl w areszcie :-)

    > Chyba że na śmieciówce tyra.

    Albo jest ceniony w pracy, bo w koncu tydzien choroby moze sie kazdemu
    przydarzyc.

    J.

  • 79. Data: 2014-01-03 16:51:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-03 13:18, Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale co znaczy "uczciwie" ?
    > No i ... nie zniknie.
    > Lapiesz takiego, wymierzasz uczciwa grzywne, uczciwie ostrzegasz ze
    > nastepnym razem pojdzie siedziec, co ma zreszta na pismie w postaci
    > roku w zawieszeniu, i co ... i wielu znow sie daje zlapac.
    > Czyli zapewne jeszcze wiecej dalej jezdzi, w tym i po pijaku.

    Taka ciekawostka z naszego kraju.
    W więzieniach za jazdę po pijaku siedzi więcej rowerzystów
    niż kierowców. A podobno łapie się więcej kierowców samochodów
    nić rowerzystów. Wniosek: jak kogoś nie stać na samochód a tylko
    na rower za trzysta złotych to nie stać go na adwokata i drugi
    wyrok to odsiadka bezwarunkowa. Jak ktoś jeździ autem za sto
    tysięcy to stać go na adwokata i najgorsze co go spotkało to
    zabranie prawka za rok czy dwa. Przynajmniej do czasu aż kogoś
    tym autem nie zabije.

    Więc w moim odczuciu aby było uczciwie to wysokość kary powinna
    zależeć od popełnionego wykroczenia czy przestępstwa a nie
    skuteczności obrońcy.

    > Ale nie kazdy jest synem prezydenta i sad ich moze skazac mimo opinii
    > lekarza. No i zakazac prowadzenia, skoro zapadaja na pomrocznosc :-)

    Myślisz że tylko on z tego paragrafu się wymigał ?

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2014-01-03 16:58:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Więc w moim odczuciu aby było uczciwie to wysokość kary powinna
    > zależeć od popełnionego wykroczenia czy przestępstwa a nie
    > skuteczności obrońcy.

    To tak właśnie mamy :-) Popełnione wykroczenie zależy od skuteczności
    obrońcy :-)