  • 11. Data: 2014-10-23 20:00:22
    Temat: Re: Okrągłe światła w Polonezie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-10-23 04:07, J.F. pisze:

    >A w specyfikacji H4 wolno świecić dwoma żarnikami na raz?
    >Bo coś kojarzę żeby chyba nie bardzo - ze względu na przegrzewanie.

    Ale my tu o krotkim mignieciu, wiec przegrzewanie nam nie grozi :-)

    >Podłączenie nie będzie skomplikowane zakładając że i tak są osobne
    >przekaźniki na mijania i długie. Przekaźnik mijania wystarczy zasilić
    >przez normalnie połączony styk przekaźnika drogowych i już.

    Ale jest jeden przekaznik na wszystkie 4 dlugie, a wlaczanie na stale
    4 a przy mignieciu tylko 2 wymaga dodatkowego i dodatkowych kabli.

    No chyba ze z uwagi na obciazalnosc i tak sa dwa przekazniki na
    dlugie.

    J.

  • 12. Data: 2014-10-23 21:04:37
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 23 Oct 2014 20:00:22 +0200, J.F. wrote:
    > Ale jest jeden przekaznik na wszystkie 4 dlugie, a wlaczanie na stale 4
    > a przy mignieciu tylko 2 wymaga dodatkowego i dodatkowych kabli.
    >
    > No chyba ze z uwagi na obciazalnosc i tak sa dwa przekazniki na dlugie.

    220W z 12V to prawie 20A, ryzykowne na jednym przekaźniku.

    Tomek

  • 13. Data: 2014-10-24 00:32:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości

    >220W z 12V to prawie 20A, ryzykowne na jednym przekaźniku.

    http://sklep.avt.pl/przekaznik-samochodowy-12vdc-30a
    .html

    Myslisz ze te 30A to rownie chinskie jak cena ?

    J.

  • 14. Data: 2014-10-24 01:10:29
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 24 Oct 2014 00:32:51 +0200, J.F. wrote:

    > http://sklep.avt.pl/przekaznik-samochodowy-12vdc-30a
    .html

    > Myslisz ze te 30A to rownie chinskie jak cena ?

    Myślę, że ponad 20 lat temu mogły być problemy z dostępnością.

    Tomek

  • 15. Data: 2014-10-24 01:47:52
    Od: Jacek <k...@a...pl>

    W dniu 2014-10-23 o 17:06, m pisze:

    > Jeżeli kanciak to duży fiat, to pamiętam inaczej:
    >
    > krótkie: 2szt
    > długie: 2szt
    > mrugnięcie: 4szt.

    Źle pamiętasz: