  • 61. Data: 2010-07-19 18:29:49
    Temat: Re: Oni są winni
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > no wychodze, patrze i i widze, ze zdecydowana wiekszosc samochodow ma
    > sprawne swiatla

    Dzisiaj mi przypomniało się, że toczycie tę dyskusję - zacząłem liczyć
    jednookich
    bandytów na trasie porannej przejażdżki na basen i do pracy -
    kilometrów niewiele - jakieś 15, a bandytów 22, w tym jeden radiowóz.
    Dzisiaj rano w Warszawie.

    (tych ze źle ustawionymi nie liczyłem, bo musiałbym mieć szycowy licznik
    panienek. wróć - nie szycowy, a tego gościa z windy...)

    --
    Bydlę

  • 62. Data: 2010-07-19 20:29:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    nimex pisze:

    > jakbyś nie wiedział, to okresem statystycznym w wypadkach drogowych jest 1 rok.

    A co za problem zrobić inną statystykę i trzeba pamiętać, że należy brać
    wypadki, tylko takie, które powstały od marca do listopada i w dodatku
    tylko w dzień.

    A może by zrobić taką statystykę, wykluczając ten okres co podałem i
    porównać o ile wzrosła ilość wypadków?

  • 63. Data: 2010-07-19 21:05:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    nimex w <news:i21fod$at4$1@inews.gazeta.pl>:

    > jakbyś nie wiedział, to okresem statystycznym w wypadkach drogowych jest 1 rok.

    No to sie pan popisał:

    proszę bardzo, to samo źródło co podane na /wykresiku/, czyli "Komenda
    główna policji" (czyży to nie pan zarzucał mi, że nie przeczytałem opisu
    /wykresiku/?):
    <http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47486/
    Bezpieczenstwo_w_ruchu_drogowym__w_ujeciu_miesieczny
    m.html>

    Zresztą również w:
    <http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/
    Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html>
    są tabelki w ujęciu miesięcznym.

    Nie chciało się przyłożyć autorowi /wykresiku/ ale udało mu się bielinka
    wyhodować.

    A teraz żegnam leniowatego głąba kapuścianego...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 64. Data: 2010-07-19 21:22:59
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

> [...]
    > bandytów na trasie porannej przejażdżki na basen i do pracy -
    > kilometrów niewiele - jakieś 15, a bandytów 22, w tym jeden radiowóz.

    No i sam widzisz jakie ustawa czy tam rozporządzenie dało Ci
    możliwości - gdyby nie istniał obowiązek jazdy na światłach w dzień, to
    nawet byś nie wiedział którzy mają przepalone żarówy ;-)

  • 65. Data: 2010-07-19 21:52:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:i21uht$lsn$1@cougar.axelspringer.pl>:

> [...]
    > bandytów na trasie porannej przejażdżki na basen i do pracy -
    > kilometrów niewiele - jakieś 15, a bandytów 22, w tym jeden radiowóz.

    Warszawa a priori została odrzucona przez niejakiego neelixa, boponieważ i
    tak 80% na światłach jeździło.

    > (tych ze źle ustawionymi nie liczyłem, bo musiałbym mieć szycowy licznik
    > panienek. wróć - nie szycowy, a tego gościa z windy...)

    Włączenie świateł raczej nie powoduje, że się ustawienie świateł psuje,
    pokazuje natomiast ilu /beztroskich potencjalnych jeździ po drogach -- gdyby
    tylko któraś ze służb wylazła z krzaków i zrobiła porządek z nimi.

    No chyba, ze chcesz wmówić, iż ci, którzy w dzień jeżdża z jednym okiem,
    albo "grzeją słońce" na noc sobie żarówki wymieniają i światła ustawiają...

    Ja te nieszczęsne H-7 wymieniałem dwa razy przez 5 lat (dla dowcipu od razu
    dwie), H-4 raz zmieniłem przez 4 lata dwa razy w poldolocie (bo sie
    regulator napięcia "wzion i poszedł paść" i raz przez 5 lat w kolejnej
    "wypasionej" bryce.

    W sumie kosztowało mnie to całe 200PLN, czyli jakieś 15PLN na rok, a
    ponieważ 30% i tak wyjeździłem nocą/w deszczu. to przyjmijmy, że 1000 groszy
    na rok, na dzień jakiś 5 groszy...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 66. Data: 2010-07-20 11:35:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > jakbyś nie wiedział, to okresem statystycznym w wypadkach drogowych jest 1
    > rok.

    statystycznie to jak wyjdziesz z psem na spacer to macie po 3 lapy

    jak sie gowno mierzy, to gowno wychodzi

    skoro rozmawiamy i sensownosci swiecenia w dzien, to nie interesuja nas
    statystyki wypadkow w nocy, tak samo jak nie interesuja nas wyniki wypadkow
    w zimie i w okresie kiedy nakaz swiecenia byl wczesniej i ktory chyba nawet
    ty akcpetowales

    jesli nie dociera do ciebie taka prosta zaleznosc, to jakakolwiek dalsza
    dyskusja nie ma sensu

  • 67. Data: 2010-07-20 13:00:05
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "nimex" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > statystycznie to jak wyjdziesz z psem na spacer to macie po 3 lapy
    >
    > jak sie gowno mierzy, to gowno wychodzi

    Dobre! :)

  • 68. Data: 2010-07-21 10:00:39
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > - gdyby nie istniał obowiązek jazdy na światłach w dzień, to nawet byś
    > nie wiedział którzy mają przepalone żarówy ;-)

    ;-)

    Wczoraj na tej samje trasie - 9 sztuk.
    Dzisiaj - 8. (tendencja spadkowa? ;-))
    A serio - pierwszy wynik uzyskałem w porze sporego natężenia ruchu.
    I wiedziałbym o tych spalonych, bo ci jeżdżący w nocy wprawdzie mają
    szansę zobaczyć, że coś jest nie tak ze światłami, ale ci jeżdżący tylko
    (głównie) po mieście i tak mają to w d....

    --
    Bydlę

  • 69. Data: 2010-07-21 10:03:29
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    'Tom N' wrote:

    > Warszawa a priori została odrzucona przez niejakiego neelixa,
    boponieważ i
    > tak 80% na światłach jeździło.

    Aaa... to przepraszam.
    Obiecuję wykonać takie samo naukowe badanie dla Katowic.
    :-)

    > No chyba, ze chcesz wmówić...

    Nie, nie chcę.
    Na razie tylko suche dane podaję, choć zdanie na temat sensowności
    świecenia 24/24 mam.

    > Ja te nieszczęsne H-7 wymieniałem dwa razy przez 5 lat (dla dowcipu
    od razu
    > dwie),

    A to nie jest norma, że jeśli jedna padnie, to wymienia się obie?

    --
    Bydlę