  • 51. Data: 2014-11-03 22:00:56
    Temat: Re: Oponki zima 205/55/16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m38jd3$boe$...@n...news.atman.pl...

    > Konkrety były z mojej strony poparte linkami i wynikami testów

    Tylko jednego testu, a nie testów jeśli już.
    Mało miarodajnego, skoro było porównanie tylko jednej opony.
    Która akurat swoją drogą w innych testach też wypada słabo w tym elemencie -
    pewnie dlatego ją wybrano "pod tezę".

  • 52. Data: 2014-11-03 22:06:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Terenowe to co innego i nich tu nikt nie mówi tak samo jak o oponach w F1.

    Aaaa, to Ty nie wiesz do czego są suvy i stąd te Twoje nawijki bez ładu i
    składu?
    Tak, do suvów zakłada się opony typu cross, mniej lub bardziej
    letnio-zimowe, właśnie po to żeby jakkolwiek dawały sobie radę w terenie.

    > Audi, Mercedes, BMW, Ford te znam i nie widziałem żadnego na
    > wielosezonowych.

    A na jakich wychodziły, zapodaj może typ opony?
    Bo jak nie wiesz do czego są suvy, to bardzo możliwe, że też nie jesteś w
    stanie odróżnić opony wielosezonowej od letniej?

    > Duster to LOW-END i żeby kosztował tyle co dobra kosiarka do trawy to
    > muszą gdzieś oszczędzać.

    A na czym polega oszczędność przy założeniu opon lepszych i droższych
    zamiast gorszych i tańszych?
    Te w Dusterze to Continentale lub Micheliny, obstawiam że konkurencja
    droższych nie wkłada, a wręcz przeciwnie.

    BTW: SUV-y w rodzaju BMW to śmiech na sali, a nie suv, toto z asfaltu
    zjechać nie potrafi, więc nawet nie miałoby sensu, żeby zakładać im opony
    inne niż szosowe.
    Nawet testy takich aut kończą tam, gdzie kończy się asfalt - vide
    Automianiak. ;-)

  • 53. Data: 2014-11-04 08:54:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-03 22:00, Cavallino pisze:

> [...]
    > Która akurat swoją drogą w innych testach też wypada słabo w tym
    > elemencie - pewnie dlatego ją wybrano "pod tezę".

    Nie ośmieszaj się już bardziej niż teraz, widać że nie potrafisz czytać
    a tym bardziej rozumieć tego co jest napisane.

    EOT z mojej strony bo nie mam zamiaru zniżać się do twojego marnego poziomu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 54. Data: 2014-11-04 16:57:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie ośmieszaj

    Nie trzeba Cię ośmieszać, sam to sobie robisz.

  • 55. Data: 2014-11-04 19:08:47
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 01:20:53 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Ale to przecież letnia opona.
    > Z zaśnieżonego parkingu po prostu nie wyjedzie.

    > No może jeszcze jak będą takie naprawdę nówki sztuki, duży i ostry
    > bieżnik, jakoś z biedą przez śnieg przejadą, ale tak (przynajmniej
    > RainSport) to opony wybitnie nie na zimę.
    >
    > Już tak z moich doświadczeń z letnimi zimą, to Potenzy lepiej dawały radę.
    > Chociaż jak się robiło pod górkę to było słabo.

    A ja mam odwrotne doświadczenia. Potenza na widok pierwszego śniegu zachowywała się
    jak turysta z Jamajki na lodowisku. Na suchym asfalcie dawała radę nawet w minusowych
    temperaturach.
    Za to Vredestein Ultrac Sessanta(nowe) dały radę podjechać pod sporą górkę, kiedy
    zaskoczył mnie śnieg. Może to kwestia wysokości bieżnika, ale podejrzewam, że sporo
    pomógł jego kształt(łuki), a w RainSport jest podobna rzeźba bieżnika.

  • 56. Data: 2014-11-04 21:19:30
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <5...@g...c
    om>
    Przemek <p...@g...com> wrote:

    > A ja mam odwrotne doświadczenia. Potenza na widok pierwszego śniegu
    > zachowywała się jak turysta z Jamajki na lodowisku.

    Potenza Potenzie nie równa. Które konkretnie modele macie na myśli?

    RE720 była czymś zupełnie innym niż jest np. RE070.

    --
    Jacek Politowski

  • 57. Data: 2014-11-05 00:31:02
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Potenza RE050 i RE050A, te same odczucia na śniegu, mokrej trawie itp. Na suchej
    jezdni trochę sztywniejsze niż Sessanta, w deszczu gorsze. Za to o klasę lepsze niż
    GY Eagle(dużo sztywniejsza bocznie, zresztą wystarczy porównać ścianki boczne).