  • 41. Data: 2014-11-03 12:52:17
    Temat: Re: Oponki zima 205/55/16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-03 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Zimówki lepsze na deszczu niz uniwersalne? Hmm....

    Testy pokazują że jednak tak:

    http://www.auto-swiat.pl/test-opon-zimowych-205-55-r
    16/01n67

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 42. Data: 2014-11-03 18:28:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Konkrety bo zimówki są nie dość że lepsze na śniegu to i makrym od tych
    > twoich wielosezonowych

    Konkrety były, ale Ci się nie podobały ich rezultaty, więc wyciąłeś i teraz
    radośnie piszesz bzdury.
    Zapodaj jakikolwiek wynik testu, w którym zimówka była lepsza od
    porównywalnej zimówki na mokrym asfalcie.

  • 43. Data: 2014-11-03 18:34:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak widać po prostu brak ci argumentów ... sorry

    LOL !!!!
    Palnąłeś głupstwo, zostałeś sprostowany, a że nie podobają Ci się fakty,
    więc albo mijasz się z prawdą, jak w poprzednim poście, albo oskarżasz kogoś
    o swoje przewiny (to się nazywa syndrom przeniesienia).

    > Ja też i oferty jakie widziałem były na letnik/zimowych
    > + bardzo często drugi zestaw gratis do auta na zimę/lato.

    Ale ja nic nie mówiłem że KAŻDY suv wychodzi na wielosezonówkach, więc nie
    wystarczy znalezienie jednego, czy nawet kilku kontrprzykładów.
    Mówiłem tylko, że wiele z nich tak wychodzi, a te co nie wychodzą często są
    tak dozbrajane przez właścicieli.
    HINT: prawie każda terenowa opona jest wielosezonowa.

    Żeby to zanegować, musiałbyś udowodnić, że ŻADEN SUV tak nie wychodzi, a to
    jest niemożliwe.
    Bo najbliższy przykład stoi z 5 m ode mnie, w garażu (Duster).

    Więc bądź łaskaw nie wykłócać się bez sensu o rzeczy których nie rozumiesz,
    albo niewiele o nich wiesz.

  • 44. Data: 2014-11-03 18:35:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Zimówki lepsze na deszczu niz uniwersalne? Hmm....

    Kłamstwo ma krótkie nóżki.

  • 45. Data: 2014-11-03 19:00:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Testy pokazują że jednak tak:
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/test-opon-zimowych-205-55-r
    16/01n67

    Albo że jednak niekoniecznie:
    http://www.auto-motor-i-sport.pl/porady/test-opon-zi
    mowych-test-opon-zimowki-test,12598,1

  • 46. Data: 2014-11-03 19:59:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-03 19:00, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]

    No to się ośmieszyłeś po raz kolejny bo jak widać w w/w teście zimówki
    wygrywają z całorocznymi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 47. Data: 2014-11-03 20:00:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-03 18:35, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > Kłamstwo ma krótkie nóżki.

    Twoje na pewno.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 48. Data: 2014-11-03 20:01:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-03 18:28, Cavallino pisze:

> [...]
    > teraz radośnie piszesz bzdury.
    > Zapodaj jakikolwiek wynik testu, w którym zimówka była lepsza od
    > porównywalnej zimówki na mokrym asfalcie.

    Konkrety były z mojej strony poparte linkami i wynikami testów ale widać
    że ich nawet nie odpalałeś.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 49. Data: 2014-11-03 20:03:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-03 18:34, Cavallino pisze:

> [...]
    > są tak dozbrajane przez właścicieli.
    > HINT: prawie każda terenowa opona jest wielosezonowa.

    Terenowe to co innego i nich tu nikt nie mówi tak samo jak o oponach w F1.

    > Żeby to zanegować, musiałbyś udowodnić, że ŻADEN SUV tak nie wychodzi, a
    > to jest niemożliwe.
    > Bo najbliższy przykład stoi z 5 m ode mnie, w garażu (Duster).

    Audi, Mercedes, BMW, Ford te znam i nie widziałem żadnego na
    wielosezonowych.
    Duster to LOW-END i żeby kosztował tyle co dobra kosiarka do trawy to
    muszą gdzieś oszczędzać.

    > Więc bądź łaskaw nie wykłócać się bez sensu o rzeczy których nie
    > rozumiesz, albo niewiele o nich wiesz.

    Bądź już cicho bo tylko pieprzysz głupoty ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2014-11-03 21:59:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    mowych-test-opon-zimowki-test,12598,1

    > No to się ośmieszyłeś po raz kolejny bo jak widać w w/w teście zimówki
    > wygrywają z całorocznymi.

    Umiejętność analizy czytanego tekstu nie jest Twoją najlepszą stroną, to tak
    w kwestii ośmieszania się.....