  • 1. Data: 2011-09-20 19:02:15
    Temat: Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    Złapałem kapcia i opona nie na daję się do naprawy. Jako że mamy już
    jesień zastanawiam się czy by nie założyć na tył już opon zimowych a na
    przodzie pozostawić jeszcze letnie opony i wymienić je w zależności od
    warunków za 1,5-2 miesiące.
    Czy są jakieś przeciw wskazania żeby z przodu były letnie a z tyłu już
    zimowe ?

  • 2. Data: 2011-09-20 19:07:31
    Temat: Re: Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > warunków za 1,5-2 miesiące.
    > Czy są jakieś przeciw wskazania żeby z przodu były letnie a z tyłu już

    Nie ma i tez bym tak zrobil.

    sz.

  • 3. Data: 2011-09-20 20:16:40
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Nie ma i tez bym tak zrobil.

    Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś letnie bo się
    mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)

    Piotr

  • 4. Data: 2011-09-20 20:20:10
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Piotr w <news:j5alal$gag$1@news.onet.pl>:

    > Ja natomiast w tej sytuacji jestem i raczej daje na prawą oś letnie bo się
    > mniej niszczą (z prawej jest więcej wybojów)

    > Piotr

    Cześć kolina, pa kolina

  • 5. Data: 2011-09-20 20:54:31
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:110920.202010.pms.2445@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Cześć kolina, pa kolina

    Na jednej osi muszą być takie same opony

  • 6. Data: 2011-09-20 21:01:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafi

> [...]
    > warunków za 1,5-2 miesiące.
    > Czy są jakieś przeciw wskazania żeby z przodu były letnie a z tyłu już

    Piłeś?

    Jak już musisz, to załóż zimówki na wszystkie koła.

  • 7. Data: 2011-09-20 21:03:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 Sep 2011 19:01:12 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    uzasadnisz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-09-20 21:15:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-20 19:02, Rafi pisze:
> [...]
    > warunków za 1,5-2 miesiące.
    > Czy są jakieś przeciw wskazania żeby z przodu były letnie a z tyłu już

    Ja mam zawsze zimowe z tyłu, bo się lepiej palą :D

  • 9. Data: 2011-09-20 21:15:47
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na jednej osi muszą być takie same opony

    Nic nie zrozumiales.

    sz.

  • 10. Data: 2011-09-20 21:16:45
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "szufla"

    > Nic nie zrozumiales.

    Ja mam jedną zimówkę, jedną letnią, jedną wiosenną i jedną
    jesienną...żadne warunki drogowe nie są w stanie mnie zaskoczyć.