  • 31. Data: 2011-09-22 11:37:47
    Temat: Re: Opony letnie z przodu, zimowe z tyłu ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MZ" napisał w

    >To chyba zależy od konkretnej marki i modelu opon, bo np. zimowe
    >Fuldy

    Niewatpliwie zalezy, nawet ADAC w czasie testow rozne oceny roznym
    przyznaje.
    Tylko ze ja przejezdzilem juz kilka roznych i w zadnych nie
    zauwazylem.
    Moze mialem szczescie, moze jezdze ostroznie, moze ADAC przesadza z
    tymi ocenami (co od dawna podejrzewam).

    >Kristall Montero zanim zmieniłem w kwietniu jak tylko trochę popadało
    >mieliły przy ruszaniu. Wystarczyło lekko na gaz i już się ESP
    >załączało.
    >Po zmianie na letnie Miszelki od razu przestało - i tak już drugi
    >sezon.

    Wiadomo - mokra jezdnia sliska jest, mokra kostka nawet bardzo sliska,
    ale na letnich tez :-)
    J.

  • 32. Data: 2011-09-23 10:26:28
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 21.09.2011 08:37, Heinzkalter wrote:

    > A jaki masz samochód? Ma oś prawą i oś lewą?

    Pewnie ZIL-29061.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba