  • Data: 2014-11-24 00:28:50
    Temat: Opony niesymetryczne - pytanie laika
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Pierwszy raz w zyciu kupiłem opony niesymetryczne albo pierwszy raz w zyciu
    zwróciłem na to uwage :)

    Założyłem stosując sie do oznaczenia zewnetrzne/wewnetrzne.

    Po załozeniu na samochód mam jednak wątpliwości.
    Otóż jednej stronie kształ jodełki jest ok //\\ do kierunku jazdy.
    Ale z racji tego, ze 4 opony w zestawie sa takie same, to opony po drugiej
    stronie jodełja jest tak jakby pod prąd czyli \\// do kierunku jazdy.

    Tak ma być? Tak to działa?

    Niby jedzie sie ok, na oponie nie ma oznaczenia rotation i pewnie jest ok,
    ale poniewaz pierwszy raz mam do czynienia z taką sytuacją - chciałbym się
    upewnić.