  • 31. Data: 2015-04-03 18:31:25
    Temat: Re: Opóźnienie w transmisji USB
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 18:12:17 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Wtrącę swoje 3 grosze, mam kupiony analizator stanów logicznych Saleae i
    > też się nie wyrabia, teoretycznie powinien samplować 24M a ja w porywach
    > osiągam 500k, jak poczytałem to podobno wina sterowników usb które w
    > jakiś sposób się gryzą i zabagnionego windowsa, tyle że ja nie mam
    > zabagnionego a mimo to się nie wyrabia, więc wychodzi kicha, może
    > postawię czystego XP i spróbuję znowu.
    > Więc zastanów się zanim sięgniesz po cypressa bo może się okazać że ma
    > tak samo złe drivery usb jak reszta.

    Kompletne bzdety wypisują. Częstotliwość samplowania nie ma nic do prędkości
    transmisji. Sranie w banie!! Wywal ten analizator na śmietnik.

  • 32. Data: 2015-04-03 21:49:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 18:31, s...@g...com pisze:

    > Kompletne bzdety wypisują. Częstotliwość samplowania nie ma nic do prędkości
    transmisji. Sranie w banie!! Wywal ten analizator na śmietnik.
    Dziekuję za opinię ale pozwolisz że sam zadecyduję co z nim zrobię.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 33. Data: 2015-04-04 10:40:41
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Kompletne bzdety wypisują. Częstotliwość samplowania nie ma nic do prędkości
    transmisji. Sranie w banie!! Wywal ten analizator na śmietnik.

    Akurat, Janusz ma rację. W Salae częstotliwość samplowania wpływa na
    transmisję. Każda próbka danych to słowo zapisywane do Fifo Cypressa.
    Teoretycznie maksymalna częstotliwość samplowania to 30 lub 48MHz, pod
    warunkiem że fifo będzie odpowiednio szybko opróżniane przez Hosta.

    MiSter

  • 34. Data: 2015-04-04 22:06:51
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-04 o 10:40, MiSter pisze:

> [...]
    > Teoretycznie maksymalna częstotliwość samplowania to 30 lub 48MHz, pod
    > warunkiem że fifo będzie odpowiednio szybko opróżniane przez Hosta.

    Dziękuję ;)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 35. Data: 2015-04-04 23:56:29
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 10:41:24 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

> [...]
    > Teoretycznie maksymalna częstotliwość samplowania to 30 lub 48MHz, pod
    > warunkiem że fifo będzie odpowiednio szybko opróżniane przez Hosta.

    Jeżeli faktycznie tak jest, to znaczy że konstrukcja jest do bani bo jest uzależniona
    od prędkości opróżniania fifo przez hosta. A tutaj faktycznie każdy zabagniony OS
    może mieć wpływ na częstość samplowania. Mało tego, może się kompletnie rozjechać
    synchronizacja i..., dziękuję za taki przyrząd diagnostyczny. Gdybym w swoim
    badziewiu każdą pojedyńczą próbkę pchał bezpośrednio na fifo kontrolera, na bank
    miałbym to samo co Janusz. A rozwiązanie jest banalnie proste. Dane pchamy na jakąś
    pamięć z częstotliwością samplingu, jak się zapełni to na spokojnie odczytujemy ją z
    byle jaką prędkością. Może być nawet 1 bajt/dobę :))

  • 36. Data: 2015-04-05 00:14:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 14:56:29 -0700 (PDT), s...@g...com
> [...]
    > częstotliwością samplingu, jak się zapełni to na spokojnie
    > odczytujemy ją z byle jaką prędkością. Może być nawet 1 bajt/dobę

    A potem narzekasz, ze gdzies Ci sie dane spozniaja :-P

    J.