  • 11. Data: 2016-08-24 14:12:59
    Temat: Re: Ot, taka ciekawosta odnosnie rejestracji prepaidow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Yerine Ictimai wrote:

> [...]
    pl...

    styczna-zarejestrowane-karty-sim-kupno-cena/

    > Akurat popieram PiS

    współczuję

    > ale ta
    > ustawa to chyba inicjatywa nie
    > polskiego rządu ale jakaś unijna?

    nie wiem ale się wypowiem? Nie, nie jest unijna.

    > ----Android NewsGroup Reader----
    > http://usenet.sinaapp.com/

    coś Ci się do dupy przykleiło

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-08-24 14:28:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-24 o 14:12, masti pisze:

    > coś Ci się do dupy przykleiło

    Spokojnie to tylko unijny a nawet ogólnoświatowy trend.
    Nic nadzwyczajnego. Różnica tylko w czasie wprowadzenia.

  • 13. Data: 2016-08-24 14:34:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Spokojnie to tylko unijny a nawet ogólnoświatowy trend.
    > Nic nadzwyczajnego. Różnica tylko w czasie wprowadzenia.

    a co Tobie się przykleiło? To jakiś unijny trend na niewidzialne stopki?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-08-24 14:57:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-24 o 14:34, masti pisze:
    > a co Tobie się przykleiło? To jakiś unijny trend na niewidzialne stopki?

    Od 40 lat sobie daję radę bez stopek i nie wącham kleju ;-)

  • 15. Data: 2016-08-24 15:43:28
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    masti <g...@t...hell> Wrote in message:

    > nie wiem ale się wypowiem? Nie, nie jest unijna.

    A np. w Niemczech przypadkiem nie wprowadzili rejestracji?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 16. Data: 2016-08-24 15:50:58
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    z <...@...pl> Wrote in message:
    > Spokojnie to tylko unijny a nawet ogólnoświatowy trend.
    > Nic nadzwyczajnego. Różnica tylko w czasie wprowadzenia.

    W sumie tak, ale przecież mamy inwigilację na każdym kroku, nasze
    telefony z Androidem robią zdjęcia kiedy chcą (i je przekazują do
    centrali) po co więc ten ROZPACZLIWY krok że strony władz żeby
    rejestrować?
    Innymi słowy czyż Google albo Facebook nie przekazują swych danych
    organom ścigania?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 17. Data: 2016-08-24 16:06:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 24.08.2016 15:50, Yerine Ictimai wrote:

> [...]
    > rejestrować?
    > Innymi słowy czyż Google albo Facebook nie przekazują swych danych

    Czy sa jakiekolwiek namacalne dowody na te zdjecia?
    Bo caly czas slychac szpegofon, dziurawy itd a o aferach z tym
    zwiazanych jakos nie slychac. Od pewniego czasu postrachem wiekszosci
    urzadzen jest Stagefright, dzieki ktoremu mozna przejac kontrole nad
    telefonem przy pomocy MMSa. Gdzie te masowe przejecia?

  • 18. Data: 2016-08-24 16:08:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Yerine Ictimai wrote:

    > A np. w Niemczech przypadkiem nie wprowadzili rejestracji?

    i co to ma do unijności pomysłu?
    A jakby w Burkina Faso kazali rejestrować to co by z tego wynikło?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2016-08-24 16:35:44
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:

> [...]
    > urzadzen jest Stagefright, dzieki ktoremu mozna przejac kontrole nad
    > telefonem przy pomocy MMSa. Gdzie te masowe przejecia?

    Przecież zarówno sam Android w swych warunkach użytkowania (na
    które musisz się zgodzić przy pierwszym włączeniu) jak i wiele
    aplikacji jasno i wyraźnie to stanowi, także w info systemowym:
    "can take photos at any time without user's supervision"

    Ano płyną dane strumyczkiem gdzie trzeba, a tam kumulują się w
    jaśniejszą całość, nawet jak ktoś z tego skorzysta to nie musisz
    o tym wiedzieć, na tym to w zasadzie polega (ale w większości
    przypadków służy to temu co Google pisze: dla poprawienia "user's
    experience"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 20. Data: 2016-08-24 16:41:31
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    masti <g...@t...hell> Wrote in message:

    > i co to ma do unijności pomysłu?
    > A jakby w Burkina Faso kazali rejestrować to co by z tego wynikło?

    Ależ przecież, wiesz, Niemcy to taki unijny wódz ;) wyznacza
    standardy, zwłaszcza teraz kiedy Wielka Brytania odłączyła się -
    ale akurat w tej konkretnej sprawie to właśnie Wielka Brytania
    wiodła prym, chyba najwięcej tam z całej Europy kamer ulicznych
    na głowę mieszkańca

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/