  • 51. Data: 2016-08-31 18:17:31
    Temat: Re: Ot, taka ciekawosta odnosnie rejestracji prepaidow
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > "nieprzychylne teksty rażące w dobre imię burmistrzu pcima dolnego"
    > Ten cytat świadczy że jednak pisałeś o Polsce a nie USA.
    > I tradycyjnie tak wycinasz cytaty żeby czytający nie wiedział o
    > co chodzi bez powrotu do poprzednich maili. Nieładnie.

    Nadal nie czytasz że zrozumieniem, tak samo jak J.F.. Teksty o
    burmistrzu pisze na facebooku, a to amerykańska firma i podlega prawu
    USA, bo dyskusja była o wyciąganie danych od amerykańskich
    usługodawców.
    ---
    No więc jak od dane chodzi to Google ma serwerownie na całym świecie, które
    oczywiście nie są eksterytorialne, więc podlegają prawu lokalnemu.

  • 52. Data: 2016-08-31 19:07:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Wed, 31 Aug 2016 16:26:28 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wygląda tak samo jak w Google Polska. Oczywiście prokurator zgłasza
    >się ale dostaję za każdym razem informację, że oddział nie odpowiada
    >za publikowane informacje oraz świadczone usługi przez centralę w
    >USA.

    Byc moze. Ale kiedys trafia na taki kraj, co sie wk*, i skoro centrala
    nie udziela odpowiedzi, to nie moze reklam sprzedawac w danym kraju.
    A potem pojdzie jak automatu - wiecej krajow tak zareaguje :-)

    http://www.rp.pl/artykul/405022-Google-ma-ujawnic-e-
    maile.html
    http://prawo.vagla.pl/node/8811

    Jak to sie skonczylo ?

    J.

  • 53. Data: 2016-08-31 21:52:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-31 o 17:19, Marek pisze:

    > Nadal nie czytasz że zrozumieniem, tak samo jak J.F.. Teksty o
    > burmistrzu pisze na facebooku, a to amerykańska firma i podlega prawu
    > USA, bo dyskusja była o wyciąganie danych od amerykańskich usługodawców.

    Wijesz się, wijesz i dalej zaciemniasz cięciem cytatów.
    Ja pisałem o zmianach prawa po ataku na WTC. Dalej uważasz
    że to inny temat niż wyciąganie danych od FB ?
    Inna sprawa to jak ktoś jest na tyle głupi że publikuje na FB
    to można go namierzyć bez pomocy tej firmy.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2016-09-01 09:17:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 Aug 2016 21:52:44 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Wijesz się, wijesz i dalej zaciemniasz cięciem cytatów.
    > Ja pisałem o zmianach prawa po ataku na WTC. Dalej uważasz
    > że to inny temat niż wyciąganie danych od FB ?

    No to teraz ogarnij się przeczytaj ze zrozumieniem jeszcze raz cały
    wątek od nowa pod kątem właśnie tego, ze USA była sprężyną do
    zaostrzenia prawa w innych państwach po wtc. Proponuję zacząć od
    postu, do którego się odniosłem gdy ktoś zwrócił uwagę że Androidy
    oraz amerykańskie usługi takie jak fb czy google i tak inwigilują
    wszystko a służby innych krajów mogą później z zebranych łatwo danych
    korzystać. Otóż łatwo nie mogą.

    --
    Marek

  • 55. Data: 2016-09-01 10:01:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-01 o 09:17, Marek pisze:

> [...]
    > amerykańskie usługi takie jak fb czy google i tak inwigilują wszystko a
    > służby innych krajów mogą później z zebranych łatwo danych korzystać.

    A to już zależy czy zwrócą się bezpośrednio do FB czy poprzez
    służby USA, w tym drugim przypadku mogą łatwo i bez problemu.
    I może jednak ty się ogarniesz ?

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2016-09-01 18:53:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Sep 2016 10:01:53 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > A to już zależy czy zwrócą się bezpośrednio do FB czy poprzez
    > służby USA, w tym drugim przypadku mogą łatwo i bez problemu.

    Acha, myślisz.ze prokuratura zawraca się bezpośrednio w przypadku
    tzw. zagranicznej pomocy prawnej do FB, nie mam więcej pytań :)

    --
    Marek

  • 57. Data: 2016-09-01 21:17:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-01 o 18:53, Marek pisze:

    > Acha, myślisz.ze prokuratura zawraca się bezpośrednio w przypadku tzw.
    > zagranicznej pomocy prawnej do FB, nie mam więcej pytań :)

    A poprzednio pisałeś "służby" a nie prokuratura.
    Prokuratura nie wiem ale służby na pewno mogą.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2016-09-02 17:06:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A poprzednio pisałeś "służby" a nie prokuratura.
    >Prokuratura nie wiem ale służby na pewno mogą.

    Polskie sluzby czy amerykanskie ?
    Polskie moze i moga, ale amerykanski FB pewnie rownie dobrze moze je
    olac.

    J.

  • 59. Data: 2016-09-02 21:10:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Polskie sluzby czy amerykanskie ?
    Polskie moze i moga, ale amerykanski FB pewnie rownie dobrze moze je
    Dla mnie rodzi się pytanie, gdzie właściwie są te dane.