  • 41. Data: 2016-08-31 01:16:33
    Temat: Re: Ot, taka ciekawosta odnosnie rejestracji prepaidow
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Aug 2016 22:13:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A musi ?

    Tak.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2016-08-31 01:17:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Aug 2016 15:49:36 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Ja pisałem o zmianach w USA po ataku na WTC.

    I jak.najbardziej się do tego odniosłem.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2016-08-31 09:40:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Tak.

    Do tej pory jakos nie mial klopotu z uzyskaniem danych, tylko mogl
    uslyszec "danych brak".
    Wiec na moj gust, to jak napisze takie samo uzasadnienie jak przedtem,
    to dane dostanie.

    J.

  • 44. Data: 2016-08-31 10:54:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 Aug 2016 09:40:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > uslyszec "danych brak".
    > Wiec na moj gust, to jak napisze takie samo uzasadnienie jak

    Przypominam sprawę (sprzed 3 lat czyli po wtc) nazistów z red flag,
    którzy na amerykańskich serwerach hostują swój serwis. Prokuratura
    prowadząca śledztwo w tej sprawie dostała odmowę udostępnienia danych
    (ip z których redagowany jestjest serwis) w oparciu 1 poprawkę do
    konstytucji.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2016-08-31 12:28:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >prowadząca śledztwo w tej sprawie dostała odmowę udostępnienia danych
    >(ip z których redagowany jestjest serwis) w oparciu 1 poprawkę do

    Ale to byly amerykanskie serwery i amerykanska konstytucja.
    I amerykanska procedura, tudziez zapewne umowa o pomocy prawnej.

    Jak to sie ma do danych u polskiego (t-mobile :-)) operatora ?

    Juz w przypadku google czy facebooka nie bylbym pewien takiej
    odpowiedzi.

    A pamietasz podobna sprawe, gdy Bialorus poprosila o pomoc w sprawie
    bialoruskich opozycjonistow/dzialaczy polonijnych ?
    I polska prokuratura wiele sie nie namyslala, tylko dane przekazala.
    Konta bankowe itp.

    J.

  • 46. Data: 2016-08-31 15:57:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 Aug 2016 12:28:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale to byly amerykanskie serwery i amerykanska konstytucja.
    > I amerykanska procedura, tudziez zapewne umowa o pomocy prawnej.
    > Jak to sie ma do danych u polskiego (t-mobile :-)) operatora ?

    A czytasz wątek ze zrozumieniem? Było o udostępnieniu danych z
    usa/facebooka..

    --
    Marek

  • 47. Data: 2016-08-31 16:26:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A czytasz wątek ze zrozumieniem? Było o udostępnieniu danych z
    >usa/facebooka..

    Po pierwsze - to chyba jest juz Facebook Polska, i prokurator sie moze
    zglosic bezposrednio.
    Co uslyszy to nie wiem - byc moze prawde - my tu jestesmy od
    sprzedawania reklam, a nie od reprezentowania facebook.com we
    wszystkich sprawach, prosze pisac do USA.

    Ale mozliwosci tez ma szersze - przymknie prezesa, albo zajmie
    komputery - i sie zobaczy, ile te reklamy dla .com sa warte :-)
    Na razie to chyba tylko Chiny posunely sie do szerokiej blokady, ale
    sie moze rozpowszechnic.
    O zobacz
    https://en.wikipedia.org/wiki/Censorship_of_Facebook

    Ciekawe, jaka podstawe prawna mialy dzialania w UK i Niemczech ...

    A po drugie - w zaleznosci co tam delikwent chlapnie, to sie moze
    okazac, ze i zagrozenie terrorystyczne reprezentuje.
    Napisze "jebac PiS", a to juz przeciez namawianie do przestepstwa
    karalnego tez w USA :-)

    J.

  • 48. Data: 2016-08-31 16:41:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-31 o 01:17, Marek pisze:

    > I jak.najbardziej się do tego odniosłem.

    "nieprzychylne teksty rażące w dobre imię burmistrzu pcima dolnego"
    Ten cytat świadczy że jednak pisałeś o Polsce a nie USA.
    I tradycyjnie tak wycinasz cytaty żeby czytający nie wiedział o
    co chodzi bez powrotu do poprzednich maili. Nieładnie.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2016-08-31 17:19:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 Aug 2016 16:41:27 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
> [...]
    > I tradycyjnie tak wycinasz cytaty żeby czytający nie wiedział o
    > co chodzi bez powrotu do poprzednich maili. Nieładnie.

    Nadal nie czytasz że zrozumieniem, tak samo jak J.F.. Teksty o
    burmistrzu pisze na facebooku, a to amerykańska firma i podlega prawu
    USA, bo dyskusja była o wyciąganie danych od amerykańskich
    usługodawców.

    --
    Marek

  • 50. Data: 2016-08-31 17:35:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 31 Aug 2016 16:26:28 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Po pierwsze - to chyba jest juz Facebook Polska, i prokurator sie
    moze oczywiście
    > zglosic bezposrednio.

    Wygląda tak samo jak w Google Polska. Oczywiście prokurator zgłasza
    się ale dostaję za każdym razem informację, że oddział nie odpowiada
    za publikowane informacje oraz świadczone usługi przez centralę w
    USA.

    --
    Marek