  • 81. Data: 2018-07-04 18:04:16
    Temat: Re: Ożywiam stare żele...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 02:08 HF5BS <h...@...pl> pisze:

    > Siupaśnie (siupah/super), jaby radyjko uciągnęło, oraz lampki w rowerze
    > :) Jeszcze się z tym prześpię, poukładam sobie, dzięks :)

    Już nieaktualne jakby co. Poszło na elektrośmieci.

    TG

  • 82. Data: 2018-07-04 23:54:54
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > No więc właśnie, gdy było już coś takiego jak SDI, to ja w kieunku
    > DOSa nie miałem powodu spoglądać. Wcześniej bywało, że użyłem na
    > starej maszynie packetdrivera z telnetem. Jako terminala znakowego
    > w sieci ethernet.

    W moim przypadku było nieco inaczej, potrzebowałem pod DOSem, albowiem
    najprawdopodobniej sprzęt był czy to przezegarowany, czy gdzieś wadliwy.
    Miałem program FBB, do Paclet-Radio, bardzo wrażliwy na zniekształcenia w
    pamięci, przekłamywał, albo nawet potrafił się fajtnąć. Pod DOSem skala
    zjawiska była daleko mniejsza, sam program działał szybko. Pod Win, mającym
    więcej możliwości, kłamało jak się masz, nawet mi forwardy potrafiło
    wywalać. Poza tym, chciałem też kilka rzeczy przetestować, bez Szklarni na
    pokładzie.
    Dziś kompa mam oczywiście sprawnego, wiem więcej i kojarzę, na co zwracać
    uwagę, aby się nie popieprzyło.
    NetTamer - lekki i dość szybki, bliższy terminalom linuksowym, wielotrybowy
    kombajn (choć przeglądarkę WWW akurat miał przechuj^H^Hałową), FTP, mail,
    news, IRC... oficjalnie wersja shareware bez IRCa, ale odpalony
    nieoficjalnie skrótem klawiszowym IRC działał znakomicie. Dziś mam to w
    starej Operze, prócz torrentów, wówczas raczej nieznanych.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.