  • 11. Data: 2009-06-17 10:50:04
    Temat: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-17 10:45, Użytkownik quent napisał:

    > Sprzet komp. ktos Ci pewnie jakis poleci
    > Polecam uzywanego wzmaka stereo z allegro
    > http://allegro.pl/item663297173_wzmacniacz_onkyo_av_
    surround_procesor_es_600_pro.html
    > http://allegro.pl/item658243510_marantz_sp_50_surrou
    nd_processor.html

    > oraz kolumny male
    > http://allegro.pl/item662899593_magnat_concept_1a_le
    genda_brzmienia.html

    > Zagra Ci to o cale niebo lepiej niz jakies tandetne creativy

    No i będzie kosztowało dwa razy więcej niż założone "czy cuś"
    za max 100zł. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-06-17 11:01:14
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > No i będzie kosztowało dwa razy więcej niż założone "czy cuś"
    > za max 100zł. :-)
    >
    > Pozdrawiam

    Ale za bedzie brzmialo 100x lepiej.
    Albo inaczej - po prostu bedzie brzmialo normalnie ;-)

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-06-17 11:03:39
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    RadoslawF napisał(a):

    > No i będzie kosztowało dwa razy więcej niż założone "czy cuś"
    > za max 100zł. :-)

    Właśnie :-) W tym zakresie cenowym polecam Creative Inspire 265
    za ca 70 zł- grają zaskakująco dobrze, jak na tak małe głośniki.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 14. Data: 2009-06-17 11:08:21
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Quent napisał(a):

    > Ale za bedzie brzmialo 100x lepiej.
    > Albo inaczej - po prostu bedzie brzmialo normalnie ;-)

    Poniekąd tak. Ale, jeśli ktoś jest melomanem, to i tak ma
    już jakiś porządny zestaw audio. Wtedy pozostaje tylko komputer
    doń podłączyć (najlepiej cyfrowo) i jakość gwarantowana :-)

    A jak tylko do komputerowego plumkania- głośniczki wystarczą.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 15. Data: 2009-06-17 11:15:50
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Właśnie :-) W tym zakresie cenowym polecam Creative Inspire 265
    > za ca 70 zł- grają zaskakująco dobrze, jak na tak małe głośniki.

    Jak taki kawalek plastiku moze grac dobrze??
    To jest jakies nieporozumienie :-))

    Pozdr.

  • 16. Data: 2009-06-17 11:17:29
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Użytkownik "Ingarden" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Myślałem, czy sobie nie sprawić tej płyty. Słyszałem o problemach z
    > podłączaniem ide1+ide2+sata (cd + 2xhdd) z powodu źle umieszczonych
    > gniazd. Prawda to, spotkał się ktoś z tym problemem? Dość często szafuję
    > dyskami, wolałbym mieć wygodny, łatwy dostęp do gniazd..

    Dla Ciebie latwy dostep do nurkowanie do komputera by podłączyc dysk?
    Proponuje stacje dokującą, podpinana przez usb. Wygodnie kladziesz na stole
    i wkladasz dyski niemalże jak karty.

    --
    rb

  • 17. Data: 2009-06-17 11:20:52
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-17 13:15, Użytkownik Quent napisał:

    > Jak taki kawalek plastiku moze grac dobrze??
    > To jest jakies nieporozumienie :-))

    Naucz sie czytać ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-17 11:23:59
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Quent napisał(a):

    > Jak taki kawalek plastiku moze grac dobrze??

    Tak samo, jak kawałek drewna i garść końskiego włosia.
    Cuda, Panie, cuda!

    > To jest jakies nieporozumienie :-))

    Oczywiście. Przecież każdy potrzebuje co najmniej czegoś
    takiego: http://polpak.com.pl/?gclid=CIysw4aYkZsCFZeD3god4XUs
    oA

    Tylko niektórzy jeszcze o tym nie wiedzą.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 19. Data: 2009-06-17 11:29:10
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Oczywiście. Przecież każdy potrzebuje co najmniej czegoś
    > takiego: http://polpak.com.pl/?gclid=CIysw4aYkZsCFZeD3god4XUs
    oA

    Ale co madrego chciales wniesc ta nietrafiona propozycja?
    Na allegro jak sie uprzesz to za te 150 zl kupisz normalne kolumny + wzmak.
    Uzywane oczywiscie.
    IMO 50 zl warto dolozyc albo kupic na razie wzmak a za jakis czas jakies
    male kolumny.
    Nawet nie staraj sie porownywac dzwieku jaki wydobywa sie z tych piszczacych
    puszek o pojemnosci mydelniczki do tego co ja proponuje.

    Autor postu zrobi zreszta jak uwaza. Prosil o propozycje to ja dalem - IMO
    jedyna sensowna w kwestii dzieku jaka sie w tym watku pojawila.

    Pozdr.

  • 20. Data: 2009-06-17 11:30:05
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Naucz sie czytać ze zrozumieniem.