  • 11. Data: 2015-05-16 22:24:19
    Temat: Re: PLONK kapelusz :)
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Chciałbym zobaczyć jak sobie Googlochód radzi w Warszawie :)

    Tam gdzie duży ruch, to jeździe bardzo rano i w niedzielę. Widać to po
    zdjęciach.
    W innych miejscach raczej też godzinami szczytu.

  • 12. Data: 2015-05-18 12:11:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości

    > "Do tej pory flota Google'a pokonała ponad 2 miliony kilometrów, ponadto
    > specjaliści od autonomicznych samochodów deklarują z dumą, że ich system
    > komputerowy może pochwalić się doświadczeniem, które odpowiada 75-letniemu
    > stażowi ludzkiego kierowcy."

    Wspomniane 2 miliony km były przejechane po pustkowiach czy po mieście z
    wykopkami i doraźnymi zmianami w organizacji ruchu?

    > Zobacz więcej:
    > http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2015/05/au
    tonomiczne-samochody-google-trafia-na-publiczne-drog
    i-jeszcze-w-tym-roku#ixzz3aExJs2mW

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-05-18 13:31:45
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 15 May 2015 21:32:23 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > O, to ja kapelusz mam srednia 55 :)

    To nie jeździsz w mieście, albo latasz dużo w trasy.

    Ja poruszający się po Wawie poza godzinami szczytu, w lecie co weekend poza miasto
    mam średnią około 33-35 km/h za cały rok.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 14. Data: 2015-05-18 15:21:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]
    gi-jeszcze-w-tym-roku#ixzz3aExJs2mW

    >40 km/h ...generalnie srednia w dużych miastach to 20km/h :)

    Ale co chcesz powiedziec - ze aby wyrobic srednia 20km/h to trzeba
    rozpedzac sie po miescie do 120 chwilami,
    czy ze z takim ograniczeniem to beda mialy srednia 20, czy ze mimo
    ograniczenia do 40 srednia im duzo nie spadnie ?

    Tak czy inaczej - to jest USA.
    Inne miasta, inne drogi, inne przepisy, inne zwyczaje ... inne srednie
    :-)

    I chyba jeszcze dlugo czau minie, zanim nam zaczna utrudniac jazde po
    Polsce/Europie ...

    Tym niemniej ... pogratulowac Googlowi, czy tam podwykonawcy.
    Mniej wiecej wiem jakie to trudne zagadnienie.

    J.

  • 15. Data: 2015-05-18 15:25:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    Powitanko,
    >W DC nie trzeba zadnego komputera, to bardzo proste, do permanentnego
    >stania w korku nadaje sie kazdy samochod. Jak by mu sie udalo
    >pojechac, to badajac stan drogi stwierdzi, ze jest offroad i tez sie
    >zatrzyma.

    No, moze miec tez zaprogramowany bezpieczny odstep tak duzy, ze nigdy
    nie ruszy w szczycie, bo mu beda wjezdzac na pas.

    >Zresztą Google z obszaru dzialania wylaczylo teren zarzadzany przez
    >Galasa - nie da sie stworzyc komputera i algorytmu ogarniajacego
    >logike Miejskiego Inzyniera Ruchu w Warszawie.

    Zasady ruchu sa generalnie te same i jakos bialkowe komputery sobie
    radza.

    Natomiast ... ciekaw jestem poruszania sie tych samochodow na
    dyskutowanych rondach z Radomia i Poznania :-)

    J.

  • 16. Data: 2015-05-18 17:09:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > ruszy w szczycie, bo mu beda wjezdzac na pas.

    > Zasady ruchu sa generalnie te same i jakos bialkowe komputery sobie radza.

    Białkowy komputer ma watch-doga, który w przypadku napotkania
    nierozwiązywalnego problemu drogowego generuje komunikat głosowy "k...a" i
    kontynuuje jazdę z chwilowym niestosowaniem się do wszystkich przepisów.

    > Natomiast ... ciekaw jestem poruszania sie tych samochodow na
    > dyskutowanych rondach z Radomia i Poznania :-)

    Jestem ciekaw komu nasz policja zabierze prawo jazdy jak Googlowóz nie
    zauważy zarośniętej tablicy "teren zabudowany".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-05-18 17:18:43
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-18 o 13:31, szerszen pisze:

    > To nie jeździsz w mieście, albo latasz dużo w trasy.
    >
    > Ja poruszający się po Wawie poza godzinami szczytu, w lecie co weekend poza miasto
    mam średnią około 33-35 km/h za cały rok.

    Bo Budzik nie jeździ 100% po mieście. Ja też mam średnią 55 "ogólnie".
    Gdyby jednak udało mu się jeździć 40 po Poznaniu, to byłby mistrzem
    http://www.xbw.pl/yanek-stat/poznan.html

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 18. Data: 2015-05-18 23:01:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "yabba"

> [...]

    Jestem ciekaw komu nasz policja zabierze prawo jazdy jak Googlowóz nie
    zauważy zarośniętej tablicy "teren zabudowany".
    ---
    "Zaszła konieczność nowelizacji tej ustawy. Nowy akt Mac Flacona-Glumbkina
    przyznawał rozumnym urządzeniom ograniczoną osobowość prawną, głównie w
    zakresie karalności. Przewidywał kary w postaci 5, 10, 25 i 250 lat
    przymusowego prania, względnie froterowania, obostrzonego pozbawieniem
    oleju, jak również kary fizyczne, aż do krótkiego zwarcia włącznie."

    http://niusy.pl/9k3

  • 19. Data: 2015-05-20 00:24:59
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...
    > Tak, tak, wiem ze na fb ale myslałem, ze moze nostalgia kazała mu powrocic
    > na usenet.
    > MichaelData - i wszystko jasne :)

    Ja bluzgam dopiero wtedy, kiedy ktoś kopie się z faktami :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))