  • 11. Data: 2009-05-30 14:12:26
    Temat: Re: PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gvr13f$6dv$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > numerach a nie akceptować na 1 czy 2 to przed rozwiązaniem idż do
    > psychiatry po zaświadczenie o rozdwojeniu jaźnie boweim Polkomtel może nie
    > pójść Ci na rękę ;)

    Psychiatro, umów jest kilka na kilak numerów
    a nie jedna umowa na kilka nimerów.

    Każda umowa jest inna więc na logikę powinna być taka możliwość.

    Psychiatra się znalazł od 7 boleści.

    --
    grzegorz

  • 12. Data: 2009-05-30 15:26:06
    Temat: Re: PLUS kilka numerów i rozwišzanieumowy na jednym
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 May 2009 13:52:18 +0000 (UTC), Olgierd wrote:

    >A to jest możliwe?

    Ja tam nie wiem, ale jakas firma ma kilkaset telefonow, to chyba nie
    podpisuja po jednej ?

    >Jeśli jest to myślę, że też logiczne -- wypowiadam *umowę*.

    logiczne, ale jak klient nie chce calej ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-05-30 15:48:29
    Od: osiek <o...@g...pl>

    grzegorz pisze:
> [...]
    >
    > Psychiatro, umów jest kilka na kilak numerów
    > a nie jedna umowa na kilka nimerów.
    >
    > Każda umowa jest inna więc na logikę powinna być taka możliwość.

    umiesz czytać ze zrozumieniem? piszesz o tym że masz jedno konto a na
    nim parę telefonów więc de facto obowiązuje cię jeden regulamin. Chyba
    że masz kilka kont abonenckich wtedy możesz udawać że na jednym koncie
    wszystko jest cacy a na innym be.

    i przyswój sobie emotikony

    bo mógłbym Cię nazwać np cwaniaczkiem

  • 14. Data: 2009-05-30 20:46:06
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > A to jest możliwe?

    Jest możliwe. Nie raz tak robiłem. Jedna umowa tylko w załączniku osobno
    numery wyszczególnione.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 15. Data: 2009-05-30 20:49:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 30 May 2009 17:26:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja tam nie wiem, ale jakas firma ma kilkaset telefonow, to chyba nie
    > podpisuja po jednej ?

    Logiczne :-)
    No to myślę, że porządnie byłoby, gdyby wypowiedzenie umowy oznaczało
    zaprzestanie wykonywania wszelkich świadczeń.
    Aczkolwiek nie zdziwiłbym się, gdyby operator poszedł tu jednak na rękę
    klientowi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 16. Data: 2009-05-31 15:26:34
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie byłbym taki pewien.

    to przeczytaj regulamin swiadczenia uslug w czesci dotyczacej rozwiazania
    umowy

  • 17. Data: 2009-05-31 15:29:34
    Temat: Re: PLUS kilka numerów i rozwi?zanieumowy na jednym
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ja tam nie wiem, ale jakas firma ma kilkaset telefonow, to chyba nie
    > podpisuja po jednej ?

    z zasady dla kazdego numeru podpisuje sie umowy osobno, rowniez w przypadku
    gdy numerow jest duzo (np. kilkanascie tysiecy)
    jednak niekiedy (i to glownie w polkomtelu) stosuje sie odejscie od tej
    zasady i zawiera czasem jedna umowe lub aneks dla wiekszej ilosci numerow
    w erze trwaja nieustajace prace nad takim narzedziem, ktore ulatwiloby zycie
    klientom i (glownie) handlarzom

  • 18. Data: 2009-05-31 15:40:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    brum pisze:

    > z zasady dla kazdego numeru podpisuje sie umowy osobno, rowniez w przypadku
    > gdy numerow jest duzo (np. kilkanascie tysiecy)

    A kto się kieruje tą zasadą?

    > jednak niekiedy (i to glownie w polkomtelu) stosuje sie odejscie od tej
    > zasady i zawiera czasem jedna umowe lub aneks dla wiekszej ilosci numerow

    W Orange również jest to normą i bez problemu Optipos na to pozwala.

    > w erze trwaja nieustajace prace nad takim narzedziem, ktore ulatwiloby zycie
    > klientom i (glownie) handlarzom

    wszystkim
    przenosząc np 700 numerów chciałbyś dostać kompletne 700 umów, czy
    lepiej jedną umowę z załącznikami?

  • 19. Data: 2009-05-31 15:41:39
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    brum pisze:

    > to przeczytaj regulamin swiadczenia uslug w czesci dotyczacej rozwiazania
    > umowy

    czyżby przewidzieli taką możliwość?

  • 20. Data: 2009-06-01 18:08:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 30.05.2009 osiek <o...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > nim parę telefonów więc de facto obowiązuje cię jeden regulamin. Chyba
    > że masz kilka kont abonenckich wtedy możesz udawać że na jednym koncie

    A jak mam na 1 koncie 4 umowy i dla 2 numerów mi nowy regulamin pasuje,
    a dla 2 pozostałych nie to co mi zrobisz? Sytuacja jest nawet bardzo
    prawdopodobna gdy np różnią się taryfami.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***