  • 21. Data: 2009-06-01 21:40:16
    Temat: Re: PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnh2865q.ts4.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > A jak mam na 1 koncie 4 umowy i dla 2 numerów mi nowy regulamin pasuje,
    > a dla 2 pozostałych nie to co mi zrobisz? Sytuacja jest nawet bardzo
    > prawdopodobna gdy np różnią się taryfami.

    A o czym ja piszę.
    Dziś rozmawiałem z G300 o tym i powiedziała mi że można rozwiązać umowę na
    1, 2 ... numerów nawet jeśli ma się na koncie kilka.

    --
    grzegorz

  • 22. Data: 2009-06-05 14:37:57
    Temat: Re: PLUS kilka numerów i rozwišzanieumowy na jednym
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Masz rację - powinni takiemu wyłączyć od razu gaz, prąd, paliwo, co, wodę,
    kanalizację, radio i telewizję - w końcu i tak włascicielem wszystkiego jest jakiś
    ruski bank pospołu z japsami.
    JaC

    -----

    > No to myślę, że porządnie byłoby, gdyby wypowiedzenie umowy oznaczało zaprzestanie
    wykonywania wszelkich świadczeń.