  • 41. Data: 2011-10-22 08:46:26
    Temat: Re: Czy TP zablokuje inwestycje z POIG 8.4 ?
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-10-20 12:08, Michał Matuszewski pisze:
    > Witam.
    > Wcale nie trzeba dużo dzwonić - zakładka kontakt i łatwo wybrać z kim
    > rozmawiać.
    > Co do dbanie o swoje interesy - to oczywiste - bo kto inny ma zadbać
    > lepiej niż my sami o swoje interesy.

    Michale, podaj proszę informacje, która znajduje się na stronie
    wyszukiwarki, która definiuje, który departament odpowiedzialny jest za
    jej opublikowanie ?

    Więc należało chwilę podzwonić po działach, zanim zostałem skierowany do
    odpowiedniej osoby...

    --
    Bartłomiej Borkowski
    BORKOW.ORG PPHU, b...@b...org

  • 42. Data: 2011-10-22 11:51:50
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2011-10-20 12:09, Michał Matuszewski pisze:

    > Żeby 1mbit w hurcie był droższy od 1mbit w detalu?

    1. Rozmawiamy o tym od 10(?) lat :)
    2. Jest nieco lepiej niż kiedyś ;-)

    --
    Ślązak

  • 43. Data: 2011-10-23 18:50:19
    Od: Michał Matuszewski <b...@n...pl>

    W dniu 22-10-2011 10:46, B.Borkowski / borkow.org pisze:

> [...]
    > jej opublikowanie ?
    >
    > Więc należało chwilę podzwonić po działach, zanim zostałem skierowany do

    Może mało korzystam.
    Zwykle gdy o czymś czytam na stronach UKE to mam:
    "
    Osoba, która opublikowała informację: IMIĘ I NAZWISKO
    Data opublikowania w BIP: DATA
    "
    i wówczas od razu proszę o połączenie z tą osobą.

    Tyle, że ja to mogę robić inaczej/źle/naokoło :)

    Michał

  • 44. Data: 2011-10-23 22:14:40
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    Mistrzu,

    http://poig84.uke.gov.pl/ na tej stronie nie ma czegoś takiego o czym
    wspominasz...

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=168&news_id=7261&layout=3&page=text
    tutaj również nie ma namiaru na osobę odpowiedzialną i w efekcie osobę,
    z którą rozmawiałem...

    Myślę, że EOT

  • 45. Data: 2011-10-24 06:32:40
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > tutaj również nie ma namiaru na osobę odpowiedzialną ..

    JEST

  • 46. Data: 2011-10-24 06:53:47
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-10-24 08:32, gzk pisze:

    > JEST
    I jakie to ma znaczenie dla tematu postu??
    Pochwal się co tobie udało sie dowiedziec??

    Art

  • 47. Data: 2011-10-24 07:38:49
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Ziolko" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > I jakie to ma znaczenie dla tematu postu??
    > Pochwal się co tobie udało sie dowiedziec??
    >
    > Art

    Dla kogoś kto szuka, to ma znaczenie.

  • 48. Data: 2011-10-24 10:26:55
    Od: Ziolko <z...@i...pl>