  • 91. Data: 2017-03-04 23:24:36
    Temat: Re: PSA przejmuje. ZOMOPiS.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    [...]

    I znowu mendy wpierdalają się z polityką w samochody. :/
    Że też takie łachudry nie zdychaja...
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 92. Data: 2017-03-04 23:41:44
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-02 o 14:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > A PSA ma cos wspólnego z Airbusem?

    Nie, ale TVN i GW stanowczo twierdzili, że wszyscy Francuzi się na nas
    obrazili i nie będą z nami robić interesów. Czyżby kłamali? :-)
    T.

  • 93. Data: 2017-03-05 00:22:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 23:41:44 +0100, T. napisał(a):

    > Nie, ale TVN i GW stanowczo twierdzili, że wszyscy Francuzi się na nas
    > obrazili i nie będą z nami robić interesów. Czyżby kłamali? :-)

    Niedlugo sie wyjasni :-)

    I ciekaw jestem co uslyszymy.
    Caracale wygraja, pragmatyka wygra - czyli tania sila robocza, czy sie
    dowiemy, ze na Slowacji jeszcze tansza :-)

    A u nas ponoc podwyzki plac masowe, to kto wie, czy nie to trzecie ..

    J.

  • 94. Data: 2017-03-06 08:17:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 2017-03-02 o 14:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    >Nie, ale TVN i GW stanowczo twierdzili, że wszyscy Francuzi się na nas
    >obrazili i nie będą z nami robić interesów. Czyżby kłamali? :-)

    Nie zegarki, a rowery i nie rozdają tylko kradną. Francuzi owszem, ale w
    odwecie mieli nie tyle obrazić się, a sprzedać mistrale za dolara Rosji,
    podobno to jednak nieprawda. Że nieprawda twierdzi TVN i GW, TVPis chyba nie
    potwierdziło fałszywości tej informacji - więc nikt może mieć do końca
    pewności.

  • 95. Data: 2017-03-12 11:48:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Akarm,

    Saturday, March 4, 2017, 9:21:42 PM, you wrote:

    > [...]

    > I znowu mendy wpierdalają się z polityką w samochody. :/
    > Że też takie łachudry nie zdychaja...

    Kim jesteś, że uważasz, że masz prawo coś takiego pisać? Kibird
    łoriorem? Gnij w piekle *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 96. Data: 2017-03-12 11:58:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 17:11, Cavallino pisze:

    > Ale my nie rozmawiamy o tym, że każdy preferuje swoje, bo to jest
    > oczywiste.
    > Rozmawiamy o tym, że gdzieś się zamknie cudze, więc po co robić sobie
    > wrogów wszędzie, gdzie tylko się da?
    > Przecież to czysta głupota.
    > Nie każdy da się ustawić w roli chama wobec panów, a wielu stać żeby się
    > mocno odwinąć.

    > Ale fabryki Fiat nie zamknął.
    > A teraz tak będzie.

    Przenieśli z powodów politycznych produkcję Pandy do Włoch, mimo że
    produkcja tu była ok. dwukrotnie tańsza.
    T.

  • 97. Data: 2017-03-12 12:44:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Kim jesteś, że uważasz, że masz prawo coś takiego pisać? Kibird
    > łoriorem? Gnij w piekle *PLONK!*

    Ja jestem człowiekiem, który uważa, że na grupie o samochodach
    pierdolone agitatory polityczne nie mają czego szukać. Według mnie,
    wszystkie kurwy piszące te swoje posty za grosze, nie są godne nawet
    żeby na nie splunąć. Obojętne czy to propaganda PiS, czy jakiejkolwiek
    innej partii. Gardzę tą hołotą.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 98. Data: 2017-03-13 20:37:16
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 12 Mar 2017 11:58:02 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Przenieśli z powodów politycznych produkcję Pandy do Włoch, mimo że
    >produkcja tu była ok. dwukrotnie tańsza.

    Coś ostatnio słyszałem o możliwości powrotu Pandy do Polski.

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/fiat-panda-bedzi
    e-znow-produkowany-w-polsce/6fv43w

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 99. Data: 2017-03-13 21:22:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-13 o 20:37, j...@i...pl pisze:

    > Coś ostatnio słyszałem o możliwości powrotu Pandy do Polski.
    >
    > http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/fiat-panda-bedzi
    e-znow-produkowany-w-polsce/6fv43w

    Póki co FCA nic nie wie.
    T.