  • 81. Data: 2017-03-01 07:54:20
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-28 o 18:33, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Poprosimy filmik. :)

    Jak nie zapomnę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 82. Data: 2017-03-02 07:44:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-03-01 o 07:54, Mirek Ptak pisze:

    > Jak nie zapomnę :)

    https://youtu.be/le5xLzSYDFQ

    No na końcu przy niskich obrotach troszkę słychać, ale źle chyba nie jest :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 83. Data: 2017-03-02 14:22:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    W dniu 23.02.2017 o 15:29, T. pisze:

    >jak by się na nas obrazili to kupując zredukowaliby lub zlikwidowali
    >fabryki w PL.
    >Albo to będzie karta przetargowa przy nowych helikopterach, dla których MON
    >utajnił cały przetarg ;) .

    A PSA ma cos wspólnego z Airbusem?

  • 84. Data: 2017-03-02 14:23:23
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie kupią - i GW i TVN podawali jakiś czas temu, że Francuzi nie będa u nas
    >inwestować, bo się obrazili za Caracale.

    Ale czaisz bazę, ze GM jest właścicielem Opla a nie maciorewitz?

  • 85. Data: 2017-03-02 14:34:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale czaisz bazę, ze GM jest właścicielem Opla a nie maciorewitz?

    Ale czaisz baze, ze juz niedlugo ? :-)

    J.

  • 86. Data: 2017-03-02 14:36:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2017 o 14:22, Ghost pisze:

    > A PSA ma cos wspólnego z Airbusem?

    Musaiłbym sprawdzić, ale obstawiam udziałowca;)

    Shrek

  • 87. Data: 2017-03-04 17:09:20
    Temat: Re: PSA przejmuje. ZOMOPiS.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Elkantek,

    Monday, February 27, 2017, 12:00:29 AM, you wrote:

    > Alzheimer cię dopadł.
    > Pop...ły ci się formacje.
    > ORMO i Obrona Cywilna nie pałowały przeciwników politycznych.
    > Od tego było ZOMO stworzone przez komunę.

    ORMO nie pałowało? Gdzie? UBeckie dziady na emeryturach tylko czekały
    na okazję, żeby się wykazać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 88. Data: 2017-03-04 18:14:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2017 o 17:09, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > ORMO nie pałowało? Gdzie? UBeckie dziady na emeryturach tylko czekały
    > na okazję, żeby się wykazać.

    Nawet jeśli się zdarzało, to nie było to regułą. Do tego było ZOMO. Choć
    ponoć była jakaś tajna specgrupa. Ale oni dla odmiany nie bili jako ORMO.

    Shrek

  • 89. Data: 2017-03-04 21:21:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 18:14, Shrek pisze:
    > W dniu 04.03.2017 o 17:09, RoMan Mandziejewicz pisze:
    [...]

    I znowu mendy wpierdalają się z polityką w samochody. :/
    Że też takie łachudry nie zdychaja...
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 90. Data: 2017-03-04 21:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 17:09:20 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Elkantek,
    >
    > ORMO nie pałowało? Gdzie? UBeckie dziady na emeryturach tylko czekały
    > na okazję, żeby się wykazać.

    No, mowi sie o 68, ale poza tym ?

    J.