  • 71. Data: 2017-02-26 21:47:11
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 23 Feb 2017 13:38:54 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Cos w tym jest, ale PSA przeciez nie kupuje fabryki, zeby ja zamknac
    >:-)

    W Polsce mamy sporo przykładów na takie postępowanie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 72. Data: 2017-02-26 21:52:14
    Temat: Re: PSA przejmuje. ZOMOPiS.
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 25 Feb 2017 17:28:04 +0100, "Elkantek" <j...@c...pl>
    wrote:

    >To nie jest mięso armatnie, to jest ZOMOPiS, taka partyjna armia
    >do pałowania przeciwnikow PiS.

    Jak zwał, tak zwał. Za poprzedniej komuny było ORMO i Obrona Cywilna.
    Pełniła podobne funkcje.

  • 73. Data: 2017-02-26 23:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2017 o 21:52, j...@i...pl pisze:

    > Jak zwał, tak zwał. Za poprzedniej komuny było ORMO i Obrona Cywilna.
    > Pełniła podobne funkcje.

    Bez przesady - obrona cywilna nie służyła do napieprzania w przeciwników
    partyjnych.

    Shrek

  • 74. Data: 2017-02-27 00:00:29
    Od: "Elkantek" <o...@o...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwał, tak zwał. Za poprzedniej komuny było ORMO i Obrona Cywilna.
    > Pełniła podobne funkcje.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl

    Alzheimer cię dopadł.
    Pop...ły ci się formacje.
    ORMO i Obrona Cywilna nie pałowały przeciwników politycznych.
    Od tego było ZOMO stworzone przez komunę.

  • 75. Data: 2017-02-27 10:13:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-24 o 13:14, AL pisze:

    > bo ogólnie HDI to obecnie chyba najlepsze diesle jeśli chodzi stosunek
    > kultury pracy/osiągi/paliwożerność.

    Mój 1.6 biturbo chodzi jak benzyniak :)

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 76. Data: 2017-02-27 19:14:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Bez przesady - obrona cywilna nie służyła do napieprzania w
    >przeciwników partyjnych.

    Ano nie.

    Ale ... przeciwnikow partyjnych nie bylo :-)

    J.

  • 77. Data: 2017-02-27 19:31:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 19:14, J.F. pisze:

    > Ano nie.
    >
    > Ale ... przeciwnikow partyjnych nie bylo :-)

    Też byli. Ale fakt nie o przeciwników wewnątrz partii chodziło.

    Tak czy inaczej OC ani ORMO nie byli do napieprzania "politycznych". Do
    tego było ZOMO i Jednostki nadwiślańskie (ci ostatni to również na
    wypadek przewrotu partyjnych).

    Choć ORMO rzeczywiście miało epizod gdzie nazywali się podobnie i
    pełnili podobną funkcję jak niegdyś odziały ochronne.

    Shrek

  • 78. Data: 2017-02-27 19:43:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elkantek" napisał w wiadomości grup

    >Alzheimer cię dopadł.
    >Pop...ły ci się formacje.
    >ORMO i Obrona Cywilna nie pałowały przeciwników politycznych.
    >Od tego było ZOMO stworzone przez komunę.

    ORMO sie zdarzalo. Ale to dawno temu, gdzies do lat 70-tych.

    Choc ponoc az do 1989
    http://warszawa.onet.pl/ipn-ma-liste-najbrutalniejsz
    ych-ormowcow/f0tz0

    J.

  • 79. Data: 2017-02-27 23:39:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-02-26 o 21:52, j...@i...pl pisze:
    > On Sat, 25 Feb 2017 17:28:04 +0100, "Elkantek" <j...@c...pl>
    > wrote:
    [...]
    Co za jebane w ryj łajzy, wszędzie muszą wyjeżdżać ze swoja agitacją
    polityczną. Wypierdalać między swoich! Tutaj się nie wzbogacicie na
    zasrywaniu płatnymi postami.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 80. Data: 2017-02-28 18:33:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 10:13, Mirek Ptak pisze:

    > Mój 1.6 biturbo chodzi jak benzyniak :)

    Poprosimy filmik. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak