  • 11. Data: 2012-02-23 14:51:49
    Temat: Re: Padł Seagate
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Nostradamus" napisał:

    > Sądziłem po tytule, że firma Seagate padła ...

    Dobre :) Ale ja napisałem "padł", a Ty zrozumiałeś "padła".

    Remek

  • 12. Data: 2012-02-23 14:58:46
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Santana" napisał:

    > Jest. Pod DOS.

    O.K. Już sobie przypomniałem. Ściągnąłem, uruchomiłem ... Znalazł
    kikadziesiąt uszkodzonych sektorów i zaproponował naprawę. Nie wiem tylko co
    dalej bo mam ekran z napisami:

    ================================
    Skip this one only (podświetlony)

    Repair this one only

    Skip this one and all remaining

    Repair this one and all remaining
    =================================

    I nie wiem co dalej. Strzałki nie działają. Myszy nie widzi. Dioda HDD cały
    czas świeci i słychać silnik dysku. Tak ma być?

    Remek

  • 13. Data: 2012-02-23 15:31:15
    Od: Tom <l...@U...onet.pl>

    W dniu 23-02-2012 15:49, Remek pisze:

    > Twoja złosliwość trafia kulą w płot. Backup już dawno mam zrobiony, jak
    > tylko zaczęły się kłopoty. Życie mnie tego nauczyło. Chodzi o próbe
    > zdiagnozowania i ewentualnego przywrócenia dysku do użytku. Wysil się
    > bardziej i poradź coś sensownego, albo nie pisz.

    Przy obecnych cenach dysków wydaje mi się, że nie warto ryzykować i
    starać się reanimować trupa. Nawet jeśli się to uda, to w takiej
    sytuacji istnieje zwiększone ryzyko, że dysk padnie, ale tym razem bez
    ostrzeżeń. Chyba, że nie trzymasz na tym dysku nic wartościowego. Ja po
    prostu wolałbym kupić nowy dysk i spać spokojnie.

    T.

  • 14. Data: 2012-02-23 15:59:52
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 15:49, Remek wrote:

    > Czego? Możesz wyjaśnic?

    Co faktyczne nawaliło. Znasz jakąś poważną firmę odzyskującą dane, która
    dokonuje diagnozy dysku na podstawie maila uzytkownika? Ja nie znam i
    nie sądze by taka istniała.

    Dysk biorą do siebie, diagnozują w odpowiednich warunkach.

    > Jakimi metodami i co mam ratować?

    A co chcesz ratować naprawiając dysk?

    > A w jaki sposób się o tym przekonam?

    Oddaj do firmy OnTrack, w domu co najwyzej mozna przypuszczac. Owszem
    zdarzalo mi sie naprawiac tak stare dyski z prostym zalozeniem, iz moze
    sie nie udac.

> [...]
    > zdiagnozowania i ewentualnego przywrócenia dysku do użytku. Wysil się
    > bardziej i poradź coś sensownego, albo nie pisz.

    Sa firmy, ktore za takie usługi biorą spore pieniadze, Ty zas oczekujesz
    profesjonalnej porady z granicy mechaniki, elektroniki i oprogramowania
    bez dostępu do schematu dysku w 2 linijkach i to za free.

    Nie da się napisać czegoś poważnego na podstawie domorosłej diagnozy.

    Próbuj wymienic elektronike (plytke, wiec to tylko czesc elektroniki),
    ale nie masz gwarancji, ze zadziala z resztą komponentów dysku /nawet na
    pececie poruszany byl dawno temu watek, iz plytki moga wspolpracowac
    tylko z konkretnym modelem, którego kod zapisany jest w pamieci tzw.
    elektroniki/. W starych dyskach (>5 lat) takich problemow nie bylo.
    Chcesz porady - czytaj pozostale maile i probuj. a Nuz sie uda. Nikt Ci
    nie zabrania bawić się sprzętem.

  • 15. Data: 2012-02-23 16:02:03
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 16:31, Tom wrote:

> [...]
    > ostrzeżeń. Chyba, że nie trzymasz na tym dysku nic wartościowego. Ja po
    > prostu wolałbym kupić nowy dysk i spać spokojnie.

    Kupi, po napisaniu 100 postów :)

  • 16. Data: 2012-02-23 16:22:12
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał:

    > Kupi, po napisaniu 100 postów :)

    Mam kilkanaście dysków do wyboru, do koloru. Jak będę chciał kupić kolejny
    to zrobię to bez Twoich uwag. Lądujesz w KF. Nie mam siły czytać Twoich
    wypocin.

    Remek

  • 17. Data: 2012-02-23 17:00:48
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 17:22, Remek wrote:

    > Mam kilkanaście dysków do wyboru, do koloru. Jak będę chciał kupić kolejny
    > to zrobię to bez Twoich uwag. Lądujesz w KF. Nie mam siły czytać Twoich
    > wypocin.

    Hej, złośnik, jeżeli jesteś w stanie pytać, bądź w stanie przyjąć
    odpowieć, nie zawsze taką która nie zgadza się z Twoim poglądem na
    sprawę. KF w wymierającej gwieździe jaką jest usenet już mało kogo
    interesuje.

  • 18. Data: 2012-02-24 09:50:31
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Remek:

    > Witam

    Nie masz prawa. Ty w tej sytuacji jesteś tylko gościem, więc
    witać mogą cię grupowicze.

  • 19. Data: 2012-02-25 12:04:57
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-02-24 10:50, sumar pisze:
    > Remek:

    > Nie masz prawa. Ty w tej sytuacji jesteś tylko gościem, więc
    > witać mogą cię grupowicze.
    Pierdolisz trolu.

  • 20. Data: 2012-02-25 15:06:15
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2012-02-24 10:50, sumar pisze:
    > Remek:

    > Nie masz prawa. Ty w tej sytuacji jesteś tylko gościem, więc
    > witać mogą cię grupowicze.
    >Pierdolisz trolu.

    Nie dość, że nie masz racji to jeszcze wyszedłeś na prostaka.