    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: User <U...@U...com>
    Subject: Panasonic KX-TG6811PD - wszystkie wybierane linie zajęte
    Date: Sat, 4 Jan 2020 22:28:52 +0100

    Mam telefon Panasonic KX-TG6811PD podłączony do FunBoxa 2.0,
    a ten do światłowodu, z 1 słuchawką.
    Po wybraniu dowolnego numeru, stacjonarnego lub na komórkę,
    słychać sygnał zajętości pomimo, że numer na pewno zajęty nie jest.
    Natomiast do mnie można dodzwonić się bez problemu.

    Czy ktoś wie jaka może być przyczyna i co należy zrobić?