  • 151. Data: 2020-05-19 10:06:08
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 22 października 2016 16:29:20 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Dom jednorodzinny, opłotowana posesja.
    > Parkuje przed takim domem na ulicy/chodniku.
    > Wychodzi włascicielka i twierdzi, ze chodnik to czesc jej posesji i ze mam
    > przeparkowac auto.
    >
    > Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.
    > Miała rację?

    WŁAŚCICIEL POSESJI KTÓRY JEST ZOBOWIĄZANY DO DBANIA O CHODNIK ZAWSZE MOŻE A WRĘCZ MA
    OBOWIĄZEK ZGŁOSIĆ POLICJI ŻE AUTO ZAPARKOWANE POD JEGO POSESJĄ UTRUDNIA MU
    WYWIĄZYWANIE SIĘ Z TEGO OBOWIĄZKU, A POLICJA ODHOLUJE AUTO. JUŻ TO PRZERABIAŁEM

  • 152. Data: 2020-05-19 12:00:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam zajady ze śmiechu.
    No chyba że na wiosce szwagier komendantem.

    -----