  • 11. Data: 2014-09-01 14:19:47
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Mon, 01 Sep 2014 13:10:41 +0200, Trybun napisał(a):
    > Tak że nie masz co pomstować no owego kierowcę merca, być może w jego
    > zachowaniu nie ma żadnej złośliwości. Wjechał jak wjechał a korekta ze
    > wzgledu na panujący ruch była niemożliwa.

    Nie przesadzaj. Nawet jak wjechał krzywo to zawsze może poprawić. Ale
    trzeba mieć w sobie to coś, co się zwie kultura osobista.
    Popieram przedmówcę Artura, że tak się zachowują wsiowe Janki, którzy myślą
    że można parkować jak na swoim polu.

  • 12. Data: 2014-09-01 14:51:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 14:02, Artur Miller pisze:

    > a co powiesz na postawienie auta tak, ze linia oddzielająca miejsca
    > parkingowe jest dokładnie na środku, między kołami?
    >
    > @

    W 9x % parkowanie jest uzależnione od tego na jaką pozycję uda się nam
    wepchnąć. Nie będę się przecie pchał na inne auto żeby zaparkowanie
    było ok w stosunku do narysowanych linii.

  • 13. Data: 2014-09-01 14:52:25
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 14:19, Kapibara pisze:
> [...]
    > trzeba mieć w sobie to coś, co się zwie kultura osobista.
    > Popieram przedmówcę Artura, że tak się zachowują wsiowe Janki, którzy myślą

    Niekoniecznie zawsze. I co ma do tego kultura? Gdyby się bawić w aptekę
    to skutki mogą być tylko odwrotne, od zamierzanych - jeden, dwa szersze
    pojazdy spowodowałby że na parkingu zmiaściłoby się o kilka aut mniej,
    czyli jak dla mnie - lepiej jak śledzie w beczce niż ślepe trzymanie się
    narysowanych linii, oczywiście miejsce dla inwalidy to już zupełnie co
    innego .

  • 14. Data: 2014-09-01 15:12:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > O co mu chodzi???
    O to by można było się przecisnąć obok wózkiem z zakupami. :)
    Zostawia miejsce, bo lubi mieć rysy przez całą długość auta, a nie tylko
    punktowe "wgniotki" od za szeroko otwartych drzwi.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-09-01 15:34:26
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-01 o 14:51, Trybun pisze:

    > W 9x % parkowanie jest uzależnione od tego na jaką pozycję uda się nam
    > wepchnąć. Nie będę się przecie pchał na inne auto żeby zaparkowanie było
    > ok w stosunku do narysowanych linii.

    A chcesz fotkę, gdzie są tylko 2 miejsca do parkowania między filarami,
    a auto stoi dokładnie na środku? :)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-09-01 15:59:29
    Od: Pugilares <p...@i...eu>

    Miroo wrote:

    > A chcesz fotkę, gdzie są tylko 2 miejsca do parkowania między filarami,
    > a auto stoi dokładnie na środku? :)

    Duży może więcej.

  • 17. Data: 2014-09-01 16:10:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-01 15:34, Miroo pisze:

    > A chcesz fotkę, gdzie są tylko 2 miejsca do parkowania między filarami,
    > a auto stoi dokładnie na środku? :)

    Szczytem wszystkiego jest zaparkowany w ten sposób Smark czy inny Matiz.
    A znam takich, co to i Peela P50 zaparkowaliby okrakiem na linii
    rozdzielającej dwa miejsca dla hamerykańskich suvów.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2014-09-01 16:11:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    > ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    > na dwóch stanowiskach to...
    > O co mu chodzi???
    > Może ktoś wytłumaczyć???

    Myślę że zostawia specjalnie miejsce aby zamiast do wiaty odstawiać wózki
    obok jego drzwi kierowcy. Nie wiem po co. Może lubi odsuwać wózki zanim
    otworzy drzwi, a może lubi jak ktoś odstawiając wózek niechcący zarysuje mu
    drzwi.

    Wiem, na pewno że ci którzy nie lubią wózków obok swojego samochodu nie
    zostawiają na nie miejsca parkując na dwóch miejscach.

    Nie wiem, jak u Was ale u nas tak to działa. I zauważyłem, że bardzo rzadko
    ktoś tak parkuje, ale jak już tak parkuje to ludzie są uczynni i skoro chce
    to dostaje wózki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 19. Data: 2014-09-01 16:12:59
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-09-01 11:45, AZ pisze:

    > Trzesie sie o swoja furke zebys mu jej nie poobijal jak zaparkujesz obok
    > i bedziesz wychodzil.

    I trzęsie się słusznie. Ja nie mam super-fury, parkuję w liniach, a auto
    poobijane prawie przy każdej wizycie w hipermarkecie... :-\
    pwz

  • 20. Data: 2014-09-01 16:33:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 02:40:42 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
> [...]

    Różne buraki jeżdżą i tego nie da się wytłumaczyć, podobnie jak miłości do
    lewego pasa na wszelkich ekspresówkach.
    Czasem bywa to skutkiem wciskania na siłę maksymalnej ilości miejsc
    parkingowych na jakiś ciasnych placykach. Mi zdarza się celowo stanąć
    krzywo jak miejsca są bardzo wąskie, a jadę z dzieciakami - wolę wyjść na
    buraka niż pisać komuś oświadczenie, gdy dzieciak mu grzmotnie z całej siły
    drzwiami.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek