  • 51. Data: 2014-09-02 13:34:35
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał
    >U mnie pod chałupą sąsiad z naprzeciwka zaparkował tak Mini pośrodku
    >zatoki na 4 samochody. I pojechał na 2 tygodnie na urlop. Telefonu
    >nie
    >odbierał.

    Mini ... a moze dzieki temu zatoka sie zrobila na 5 samochodow ?

    >Zaparkował na terenie spółdzielni gdzie nie można go było
    >legalnie odholować.

    A da sie zatoki o 20 cm z kazdej strony poszerzyc ? :-)

    >A po powrocie się żalił jakie to ludzie złośliwe.
    >Ale usuwanie rys z lakieru, zakup nowych opon i lusterka nauczyły go
    >parkowania. Uprzedzając - nie wiem kto mu auto zdewastował. Ochrona
    >nie
    >namierzyła sprawców, policja też nie. I było to jedyne auto
    >uszkodzone
    >na parkingu przez ponad 9 lat jak tam mieszkam.

    Jakby tak sie spalilo, to policja by chyba odholowala do badan :-)

    J.

  • 52. Data: 2014-09-02 13:53:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Sep 2014, masti wrote:

    > spokojnie jeszcze się po jednym z obu stron zmieści :)

    Wsiadanie do środka metodą na kabriolet ;)
    Dobre :D

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2014-09-02 17:46:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 13:53:48 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Wsiadanie do środka metodą na kabriolet ;)

    Nie bez powodu samochód na zdjęciu jest *pięciodrzwiowy*...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 54. Data: 2014-09-02 21:49:35
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-02 o 07:00, WOJO pisze:
    > Za mało ścian i słupów dla wszystkich chętnych. :)
    No to gdzie takie CH w Poznaniu, gdzie trudno znaleźć takie miejsce?
    IMO nie znam CH aby nie było słupów albo ścian do znalezienia.

    > A do tego to trzeba już wygonić ołów z d. i mieć odrobinę oleum w głowie.
    > Pozdrawiam.
    > WOJO
    A to dziękuje. Wole dłużej poszukać miejsca i potem dłużej jechać
    z zakupami i odwieźć koszyk niż jeździć poobijanym autem albo latać
    po lakiernikach.

  • 55. Data: 2014-09-02 22:03:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A to dziękuje. Wole dłużej poszukać miejsca i potem dłużej jechać
    > z zakupami i odwieźć koszyk niż jeździć poobijanym autem albo latać
    > po lakiernikach.
    Ja także, ale jak widać z wątku nie wszyscy tak myślą. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 56. Data: 2014-09-03 08:39:44
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-02, o godz. 13:34:35
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mini ... a moze dzieki temu zatoka sie zrobila na 5 samochodow ?

    Niestety nie. Tan. oprócz niego 4 Matizy by weszły. Albo 8 smartów
    - po 2 na miejsce. ;-)

    > A da sie zatoki o 20 cm z kazdej strony poszerzyc ? :-)

    Nie da się. Między zatokami (prostopadłymi do jezdni) były trawniki
    otoczone niską (tak ze 40cm) siatką na solidnych metalowych słupkach. W
    zeszłym miesiącu na szczęście słupki i ogrodzenie zlikwidowano bo sporo
    ludzi uszkadzało o nie auta przy parkowaniu. Ale wysokie krawężniki i
    bujne krzaczki raczej nie zachęcają do tratowania. Swoją drogą to
    zastanawiam się co miał na myśli projektant zatok ustalając ich liczbę.
    Po kolei są to 1-3-4-3-3-4 miejsca parkingowe. Przy ich wytyczaniu nie
    było jeszcze żadnej roślinności. Rozumiem że nie chciano ciągłej zatoki
    bo planowano krzaki i drzewa. Ale czemu nie zrobiono równych zatok to
    nie mam pojęcia.

    > Jakby tak sie spalilo, to policja by chyba odholowala do badan :-)

    widocznie "życzliwi" nie wpadli na taki pomysł. A sąsiad po wymianie
    Mini na x5 parkuje ultraprawidłowo.

    Obecnie nieznani sprawcy "pracują" nad Nissane Juke kolejnego
    sąsiada-emeryta. Ten nie może zrozumieć że należy zaparkować w wolnej
    zatoce parkingowej tylko parkuje regularnie na chodniku przed bramka
    wejściową. I regularnie od kilku tygodni musi pompować koła jak
    wyjdzie. Zobaczymy komu się szybciej znudzi. ;-)

    Zdrówko

  • 57. Data: 2014-09-03 10:28:57
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-09-02 21:49, megrimsES pisze:
    (...)
    > A to dziękuje. Wole dłużej poszukać miejsca i potem dłużej jechać
    > z zakupami i odwieźć koszyk niż jeździć poobijanym autem albo latać
    > po lakiernikach.

    A ja wolę stanąć możliwie jak najbliżej drzwi, aby z wózkiem wyładowanym
    zakupami i dwójką małych dzieci nie biegać wśród samochodów po całym
    parkingu. ICMPZ?
    pwz

  • 58. Data: 2014-09-03 11:05:06
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-01 18:19, Pszemol wrote:

    > Bywając w Krakowie też mam wrażenie, że miejsca parkingowe
    > projektowane są przez osoby posiadające Cinquacento i Matizy...
    > Nowe samochody w posiadaniu Polaków są nieco większych
    > rozmiarów i jak się jeszcze spotka Matiz z SUV to jakoś sobie
    > poradzą, z wielkim trudem, ale dwa SUVy obok siebie to bida.

    zgadza sie - trzeba sie niezle spinac albo zakladac, ze w aucie obok
    bedzie wsiadal tylko kierowca - stad mozna 'przyblokowac' strone
    pasazera stajac nieco blizej tej strony.

    > Już nie mówiąc o uliczkach w podziemnych parkingach, gdzie
    > manewrujesz pomiędzy słupami z betonu które są ustawione
    > tak, że skręt 90' trzeba robić tak, aby o słup tylnymi drzwiami
    > nie zawadzić... Rok temu niestety zawadziłem tak passatem
    > i odrapałem sobie o słup z betonu farbę z samochodu: CIASNO!

    bo to trzeba zakrety brac na recznym!
    NIe wiedziales o tym?
    ;)

    > Czy są jakieś konkretne standardy na rozmiary miejsca parkingowego
    > czy jest to pozostawione pod samowolę developera robiącego ten
    > konkretny parking dla Tesco, Castoramy czy gdzies w Galerii?

    na pewno sa - i pewnie jest tolerancja - natomiast wybierany jest
    wariant minimum ze wzgledyu, ze wowczas wiecej mijsc parkingowych
    zmiesci sie na danej przestrzeni.

    > Innymi słowy czy można podejść z taśmą mierniczą i jak
    > wydzie tych metrów za mało to zgłosić do miasta aby
    > skontrolowali i kazali ewentualnie pasy przemalować?

    wracajac do obtarc na parkingach podziemnych - kolega nie zauwazyl, ze
    na jednej z 'uliczek' postawila ochrona betoniki wylaczajac czesc
    parkingu z ruchu. W uliczke wjezdzalo sie skretem w lewo i na rogu
    zakretu byl slup, ktory te betoniki zaslanial). Zderzak do wymiany.
    A zdarzenie mialo miejsce na katowickich 3ch Stawach - dawniej Real.

  • 59. Data: 2014-09-03 11:08:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]

    >sporo
    >ludzi uszkadzało o nie auta przy parkowaniu.

    Czyli sie jednak da. Byc moze dzieki temu mini :-)

    J.

  • 60. Data: 2014-09-03 13:09:11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-03, o godz. 11:08:58
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czyli sie jednak da. Byc moze dzieki temu mini :-)

    Nie. Likwidacja słupków nie poszerzyła miejsc do parkowania - te
    pozostały nienaruszone - tylko wyeliminowała uszkodzenia o słupki
    ogrodzenia podczas wjazdu/wyjazdu i otwierani drzwi. Jak staniesz
    blisko krawężnika to nadal nie wysiądziesz. Krzaki przeszkadzają. Tyle
    że one nie uszkodzą samochodu.

    Zdrówko