  • 11. Data: 2019-12-11 17:26:59
    Temat: Re: Partycja EFI
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Oprócz systemowej mam na tym
    > dysku dwie inne partycje. Partycję EFI którą wymyślił MS a jest wymagana
    > na płytach z biosem UEFI i partycję Dane,

    załóżmy że dysk umrze całkiem. kupujesz nowy dysk podłączasz do kompa
    i....? Nie wystartuje bo na dysku nie ma partycji efi? Skąd dane na tą
    partycje?

    ToMasz

  • 12. Data: 2019-12-11 17:51:24
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-11 o 17:26, ToMasz pisze:

    > załóżmy że dysk umrze całkiem. kupujesz nowy dysk podłączasz do kompa
    > i....? Nie wystartuje bo na dysku nie ma partycji efi? Skąd dane na tą
    > partycje?

    Startujesz instaler windy z płyty lub pena i z niego robisz partycję.
    Ja wolisz linuxa to też potrafią to zrobić.
    https://www.thomas-krenn.com/pl/wiki/Instalacja_syst
    emu_operacyjnego_na_platformach_z_UEFI