  • 271. Data: 2016-12-23 08:38:23
    Temat: Re: Pascal - ankieta
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Dec 2016 01:05:40 -0800 (PST), Robert Largon
    <s...@g...com> wrote:
    > iego nowe trendy. Poza tym istnieje grupa entuzjastów tego języka=
    > .To dlatego przetrwał i jest w użyciu. Podobnie jak w przypadku m=
    > ikrokontrolera 8051. Są nowsze, bardziej wypasione a on ciągle ci=
    > eszy się dużym zainteresowaniem.

    Istnienie entuzjastów nie jest argumentem jeżeli owi entuzjaści nie
    potrafią uzasadnić swojego entuzjazmu niczym innym niż swoim
    istnieniem.

    Co do 8051, to nawet jeżeli architektura i lista rozkazów mogą być
    dla kogoś nadal wystarczające - to brak pamięci FLASH dyskwalifikuje.
    Chyba że mówimy nie o oryginalnym 8051, ale o jego klonach.

  • 272. Data: 2016-12-23 08:58:17
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Dec 2016 21:37:07 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > mineły i dzisiaj "duzym" cieszy się wszystko tylko nie ten zabytek.

    Wszystko można próbować sprzedać. "Oryginalny 8051 z programem w
    Pascalu" też. Zwłaszcza jeżeli poprzednim użytkownikiem był Elvis.
    Ba! Za sto lat wartość tego 8051 wzrośnie - więc to pewna inwestycja.

  • 273. Data: 2016-12-23 18:15:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-23 08:38, slawek wrote:
    > że mówimy nie o oryginalnym 8051, ale o jego klonach.

    Rany Julek! Nie dawaj argumentów bo jeszcze ktoś weźmie i zastosuje! Nie
    ma żadnego flasha. Ani troche. RIP.

  • 274. Data: 2016-12-23 20:52:55
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Dec 2016 18:15:29 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Rany Julek! Nie dawaj argumentów bo jeszcze ktoś weźmie i
    zastosuje! Nie
    > ma żadnego flasha. Ani troche. RIP.

    Popatrz na to tak: masz oryginalnego Mustanga z 1950, autentycznego
    PDP-11 (ew. K202), a bramę garażu otwiera ci serwo sterowane przez
    8051.

  • 275. Data: 2016-12-24 10:50:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-23 20:52, slawek wrote:
    > Popatrz na to tak: masz oryginalnego Mustanga z 1950, autentycznego
    > PDP-11 (ew. K202), a bramę garażu otwiera ci serwo sterowane przez 8051.

    Czyli jednak muzeum. Steorwniki bram (kilkadziesiąt widziałem) bazują w
    bardzo niewielkim procencie na 8051. Nowsze to raczej jakieś army albo
    pice. Z przyczyn ekonomicznych, wyłącznie.

  • 276. Data: 2016-12-26 22:46:08
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Dec 2016 10:50:00 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli jednak muzeum.

    A tam muzeum!

    Po prostu przyznaj się - nie masz 8051 i zazdroscisz ;)

  • 277. Data: 2016-12-26 23:00:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-26 22:46, slawek wrote:
    > Po prostu przyznaj się - nie masz 8051 i zazdroscisz ;)

    Mam gdzieś kostkę. Intela. Może to już vintage computing, lepiej trzymać
    aż podskoczą na allegro za 100 lat jak już wyginą ostatni legacy
    programmers.