  • 21. Data: 2017-10-20 10:45:59
    Temat: Re: Paski sniegowe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Oct 2017 12:54:50 +0200, w <59e8847b$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > P.S. Do Zielenca nadal dojazd w lancuchach, czy zdemontowali znak na
    > dobre ?

    Od dawna nie ma żadnego znaku.
    W 99% przypadków w zimie wjedziesz nawet na letnich (sprawdzone).

  • 22. Data: 2017-10-20 14:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Od dawna nie ma żadnego znaku.
    > W 99% przypadków w zimie wjedziesz nawet na letnich (sprawdzone).

    Dokałdnie.
    A jak nie to sie wyklepie... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 23. Data: 2017-10-20 14:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Po paru dekadach sens widac: tyle tych lancuchow w piwnicy/garazu, a
    > zadne nie pasuja do nowego auta :-)
    > I zaklada sie je na tyle niewygodnie, ze i tak bedziesz zjezdzal jak
    > na lyzwach :-)

    Ja tam sie nie znam i dlatego pewnie zakładam w pare minut bezproblemowo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 24. Data: 2017-10-20 14:28:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-19 o 22:56, RB pisze:
> [...]
    ancuchy-sniegowe-i6914610447.html

    > hje
    >
    > poszukaj tego na aliexpress
    >
    > raczej będzie 4 razy tańsze
    >
    > Pozdr.
    > Robert

    9 USD za sztukę.
    T.

  • 25. Data: 2017-10-20 14:35:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-20 o 14:28, T. pisze:
    ancuchy-sniegowe-i6914610447.html

    > 9 USD za sztukę.
    > T.
    Ps. To cena tych większych - żółtych. Nie pojedynczego paseczka.
    T.

  • 26. Data: 2017-10-20 15:33:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ja tam sie nie znam i dlatego pewnie zakładam w pare minut
    >bezproblemowo.

    Wychodzic z cieplego autka na mroz na pare minut ?
    I brudzic rece po lokcie a nawet wiecej ? (na szczescie snieg z reguly
    czysty)

    I po co - bo jakis cienias z przodu nie potrafi podjechac? Pewnie na
    letnich oponach jedzie :-)

    J.

  • 27. Data: 2017-10-20 15:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Do Zielenca prawde mowiac to od dawna mi sie odechcialo. Tam stoku
    >nie ma. A gdzie indziej nie ma takich durnych znakow :-)
    >Mondeo Mk1 daje rade
    >https://www.youtube.com/watch?v=H1_syeUfJtE

    Wszystko daje rade tylko trzeba umiec i nie miec typowo letnich opon
    :-)

    Ludzie tam syrenkami dojezdzali, F125, maluchami, autobusami, na
    zwyklych oponach 100mil, po nieodsniezonej drodze, a nowa wladza sobie
    lancuchy wymyslila :-)

    J.

  • 28. Data: 2017-10-20 15:42:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >--Do Zielenca prawde mowiac to od dawna mi sie odechcialo. Tam stoku
    >nie ma. A gdzie indziej nie ma takich durnych znakow :-)

    P.S zobacz lepiej to
    https://www.youtube.com/watch?v=6iiTHNbAEDY

    3 maja.
    To tak w temacie kiedy zmieniac zimowe opony na letnie :-)

    Choc prawde mowiac ... po co sie pchac do Zielenca w taka pogode ? :-)
    Na narty juz nie, bo sezon oficjalnie zakonczony, wyciagi zamkniete
    :-)

    J.

  • 29. Data: 2017-10-20 19:18:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Oct 2017 15:33:55 +0200, w
    <59e9fb48$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wychodzic z cieplego autka na mroz na pare minut ?
    > I brudzic rece po lokcie a nawet wiecej ? (na szczescie snieg z reguly
    > czysty)

    Bez przesady, jak dobrze to robisz to wystarczy wytrzeć się ze śniegu.

  • 30. Data: 2017-10-20 19:59:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 20 Oct 2017 15:33:55 +0200, w
    <59e9fb48$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    >Bez przesady, jak dobrze to robisz to wystarczy wytrzeć się ze
    >śniegu.

    Jak zima prawdziwa, to kola i nadkola czyste, jak przejechales 100km
    po ubłoconych krajowkach to brudne jak cholera...

    J.