  • 31. Data: 2017-10-20 22:00:49
    Temat: Re: Paski sniegowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wychodzic z cieplego autka na mroz na pare minut ?
    > I brudzic rece po lokcie a nawet wiecej ? (na szczescie snieg z reguly
    > czysty)

    hahahaha
    jade na narty, cały dzien na sniegu ale pare miunt poza autem to
    koszmar...
    Ja nie z tych...

    > I po co - bo jakis cienias z przodu nie potrafi podjechac? Pewnie na
    > letnich oponach jedzie :-)

    Jak nie masz łancuchów to ty jestes tym cieniasem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 32. Data: 2017-10-20 22:34:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 12:54:50 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zamiast lancuchow ... uzywal ktos czegos takiego
    > http://allegro.pl/opaski-antyposlizgowe-easy-drive-l
    ancuchy-sniegowe-i6914610447.html

    > Biorac pod uwage, ze lancuchow uzywam raz na 20 lat, to mnie kusi taki
    > pomysl, ale placic 99 euro to mi sie nie chce.
    > Ta cena jest dobra ... o ile nadaje sie to do czegokolwiek :-)

    A masz wystarczająco dużo miejsca na to między felgą, a zaciskiem?
    Bo u mnie do żadnego samochodu nie wchodzi.

  • 33. Data: 2017-10-21 22:14:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
    > --Do Zielenca prawde mowiac to od dawna mi sie odechcialo. Tam stoku nie
    > ma. A gdzie indziej nie ma takich durnych znakow :-)
    >
    > Mondeo Mk1 daje rade
    > https://www.youtube.com/watch?v=H1_syeUfJtE

    No słabo... w 7 minucie, odrobine hamowania i kiwa lewo/prawo.

  • 34. Data: 2017-10-23 11:58:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    ancuchy-sniegowe-i6914610447.html

    >A masz wystarczająco dużo miejsca na to między felgą, a zaciskiem?
    >Bo u mnie do żadnego samochodu nie wchodzi.

    Chyba mam, ja nie mam sportowych ambicji :-)

    Ale alufelg tez nie mam i tak sie zastanawiam ... kolpaki chyba trzeba
    zdjac ?
    To moze i tyle samo roboty ...

    J.

  • 35. Data: 2017-10-23 12:06:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >hahahaha
    >jade na narty, cały dzien na sniegu ale pare miunt poza autem to
    >koszmar...
    >Ja nie z tych...

    Ci innego przyjemnosc, a co innego obowiazek :-)
    Poza tym narty to narty, a nie grzebanie sie w sniegu i blocie :-)

    >Jak nie masz łancuchów to ty jestes tym cieniasem :)

    Powiem ci tak - jade sobie przez przelecz Okraj zima.
    Znak stoi, a jakos nikt sie nie zatrzymuje i nie zaklada.
    Pokonuje pare podjazdow i wjezdzam w korek.
    Swietny moment na zalozenie lancuchow ... ale jakos mi sie nie chce. I
    nikomu sie nie chce :-)
    W miedzyczasie omijaja mnie ze dwie terenowki klasy Jeep i jada dalej
    bez lancuchow.

    Mija z 10 minut, dojezdzam do poczatku korka i widze ten stromy
    podjazd na ktorym wszyscy wymiekaja.
    Wymiekaja i moje opony, wiec zakladam lancuchy ... a reszta osob
    najwyrazniej ich wcale nie ma :-)

    I to byl ten jeden raz gdy lancuchy byly mi potrzebne ... z napedem na
    4 chyba bym nie potrzebowal.

    J.

  • 36. Data: 2017-10-23 15:00:42
    Od: p...@g...com

    --I to byl ten jeden raz gdy lancuchy byly mi potrzebne ... z napedem na 4 chyba bym
    nie potrzebowal.

    a fura z 4wd to nie kosztuje ? jak masz wybor to kupujesz lancuchy za 100 pln
    wrzucasz do bagaznika i masz spokoj grabarza

  • 37. Data: 2017-10-23 15:08:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >a fura z 4wd to nie kosztuje ?

    Sie kupuje uzywana, to bywa ze nic ... tylko wiecej pali caly rok :-)

    >jak masz wybor to kupujesz lancuchy za 100 pln wrzucasz do bagaznika
    >i masz spokoj grabarza

    No i tak wlasnie robilem, a teraz patrze na te kolekcje lancuchow,
    przypominam ile razy zakladalem, ile razy mi sie nie chcialo ... i sie
    zastanawiam nad lepszymi alternatywami :-)

    J.

  • 38. Data: 2017-10-23 15:28:39
    Od: p...@g...com

    --No i tak wlasnie robilem, a teraz patrze na te kolekcje lancuchow, przypominam ile
    razy zakladalem, ile razy mi sie nie chcialo ... i sie zastanawiam nad lepszymi
    alternatywami :-)

    jak nie uzywales tzn ze nie bylo koniecznosci stosowania bo nie sadze zebys stal pod
    Okrajem z lancuchami w bagazniku :-) jakis magiczny chinski gadzet samorozkladajacy
    sie po rzuceniu na snieg moze oczywiscie spowodowac chec czestszego uzywania ale
    umowmy sie ze to nie bedzie konieczne :-)

  • 39. Data: 2017-10-23 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ci innego przyjemnosc, a co innego obowiazek :-)
    > Poza tym narty to narty, a nie grzebanie sie w sniegu i blocie :-)

    Moze we Francji albo we Włoszech.
    W Zieleńcu bywa róznie... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 40. Data: 2017-10-23 18:23:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 23 Oct 2017 11:58:01 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    ancuchy-sniegowe-i6914610447.html

    > Chyba mam, ja nie mam sportowych ambicji :-)

    To nie kwestia sportowych ambicji, a po prostu zakładania mniejszej felgi
    na zimę.

    Jak mam hamulce 314mm i założę do nich 16" felgę, to między zaciskiem a
    felgą już nie ma miejsca na pasek.

    > Ale alufelg tez nie mam i tak sie zastanawiam ... kolpaki chyba trzeba
    > zdjac ?
    > To moze i tyle samo roboty ...

    No to w ogóle bym sprawdził czy to się do stalówek nadaje.

    Bo alufelga ma z grubsza wypukły profil który ładnie taki pasek obejmie.
    Stalówka ma otwory w bocznej płaszczyźnie, bliżej środka felgi niż miejsce
    naturalnego układania się na alufeldze.
    Przez to po pierwsze pasek będzie zawinięty wokół dość ostrej krawędzi (raz
    że będzie uszkadzał lakier, dwa że dużo łatwiej się tam przednie).
    Do tego pytanie czy po zaciśnięciu go na tym otworze nadal będzie miejsce
    między tym otworem a zaciskiem hamulcowym?