  • 161. Data: 2013-09-09 18:43:17
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle s? ... kamikaze
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 18:32, masti pisze:

    > następny z CSI

    O, zaczynają się brednie jakoby prędkość nie miała znaczenia w skutkach
    wypadku. Takim jak ty nie przetłumaczysz że czarne jest czarne a białe
    jest białe.

  • 162. Data: 2013-09-09 18:56:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.09.2013 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A tego to tak wcale nie jestesmy pewni ...

    > byc moze jednak kierowca samochodu nie zauwazyl.
    > Co wiecej - jesli moto szybko jechal, to mala szansa na tlumaczenie
    > "on byl wystarczajaco daleko jak ja ruszylem".

    Niestety regułą na naszych drogach jest wymuszenie, zwłaszcza na mniejszym.
    W niezauważenie nie wierzę, chyba że wynika z demencji, ślepoty, itp.

    Motocykl zapewne jechał szybko, sądząc po efektach. Oczywiście gdyby
    jechał 50km/h a kierowca auta dał mu 50m, to by do zderzenia nie doszło.
    Podobnie gdyby jechał 100km/h i miał 100m na hamowanie, itd.

    Sądzę że jeden jechał szybko, a drugi wyjechał mu b.blisko.

    > IMO - cos wiecej tam bylo.
    > Moze moto wyprzedzal z prawej, moze kapelusz na lewym blysnal
    > swiatlami, moze chcial samochod szybko ruszyc i silnik zgasl ..

    Raczej było jak zwykle, ale to tylko gdybanie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 163. Data: 2013-09-09 18:59:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-09 17:01, J.F pisze:
    >Gdyby nie jechał za szybko to mógłby przeżyć i nie byłoby tego
    >artykułu.

    Ale bylby inny "motocyklista ciezko poszkodowany w wypadku".

    J.

  • 164. Data: 2013-09-09 19:09:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    > Motocykl zapewne jechał szybko, sądząc po efektach. Oczywiście gdyby
    > jechał 50km/h a kierowca auta dał mu 50m, to by do zderzenia nie doszło.
    > Podobnie gdyby jechał 100km/h i miał 100m na hamowanie, itd.

    "droga hamowania jest proporcjonalna do kwadratu prędkości"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_hamowania

  • 165. Data: 2013-09-09 19:25:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 18:43:17 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > O, zaczynają się brednie jakoby prędkość nie miała znaczenia w skutkach
    > wypadku. Takim jak ty nie przetłumaczysz że czarne jest czarne a białe
    > jest białe.

    a gdzie tak napisałem? Poproszę linka.
    Bo w przeciwieństwie do Ciebie nie wydaję wyroków jak kto jechał.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 166. Data: 2013-09-09 19:36:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

    >"droga hamowania jest proporcjonalna do kwadratu prędkości"

    Ale jak ci baran znienacka wyjedzie to masz jeszcze czas reakcji,
    ktory dodaje czlon liniowy, i byc moze jakis czas osiagniecia pelnego
    hamowania - to nie samochod gdzie wystarczy w panice depnac pedal, a
    elektronika zrobi reszte :-)

    A i tak w tym przypadku czas moze byc bardziej istotny - co z tego ze
    droga hamowania konczy sie za skrzyzowaniem, jesli po sekundzie
    przeszkoda znika bo samochod opuszcza pas.

    J.

  • 167. Data: 2013-09-09 19:37:37
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 19:25, masti pisze:

    > a gdzie tak napisałem? Poproszę linka.
    > Bo w przeciwieństwie do Ciebie nie wydaję wyroków jak kto jechał.

    Wniosków z tego co widzisz również nie umiesz wyciągnąć. Choć jak cię
    znam, zwyczajnie rżniesz głupa przyjmując postawę sprawiedliwego wujka.

  • 168. Data: 2013-09-09 21:11:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Sep 2013 19:37:37 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Wniosków z tego co widzisz również nie umiesz wyciągnąć. Choć jak cię
    > znam, zwyczajnie rżniesz głupa przyjmując postawę sprawiedliwego wujka.

    czyli kłamałeś twierdząc, że coś takiego napisałem. CBDO

  • 169. Data: 2013-09-09 21:12:52
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-09 21:11, masti pisze:

    > czyli kłamałeś twierdząc, że coś takiego napisałem. CBDO

    Czyli potwierdzasz że trollujesz i rżniesz głupa, ok.

  • 170. Data: 2013-09-09 21:57:05
    Temat: Re: Patrz w lusterka motocykle są ... kamikaze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-09 17:56, J.F pisze:

    >Nie przeniósł tylko to poszło w pomysł zamykania wszystkich do
    >wariatkowa. A ja:
    > Cos w tym jest, ale wszystkich zamykac* z powodu jednego wypadku ?
    >Jak wszystkich? Tych co przeginają. Przedstawiony przypadek** to
    >140km/h
    >na 50tce.
    >* do wariatkowa
    >** przypadek polaka w skandynawii.
    >CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM jak wnikacie w szczegóły

    No dobra, uznajemy, ale:
    a) skoro "wszyscy tam jezdza 100", to czy 140 jest przegieciem ?
    b) a czy 50 to nie jest przegiecie ?
    c) gdyby nie ten wypadek, to co bys pomyslal ? :-)

    J.