  • 31. Data: 2013-09-17 19:03:39
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Sep 2013 17:47:17 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >To są moje skróty klawiaturowe jak by co.

    Jak ja chodziem do szkoły to nazywano to inaczej. Ale wtedy to
    komputerów nie było.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2013-09-17 19:10:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 16 Sep 2013 22:29:21 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-kla
    mia,0.html

    Dobre. "Urządzenie mierzy drgania sprężarki klimatyzacji". To nawet
    nie jest śmieszne, to jest żałosne. Upadła teza o wiatraku, bo się
    okazało że nie każde auto ma wiatrak przed chłodnicą, to teraz dorabia
    się kolejną ideologię.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2013-09-17 19:26:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

> [...]
    > nie jest śmieszne, to jest żałosne. Upadła teza o wiatraku, bo się
    > okazało że nie każde auto ma wiatrak przed chłodnicą, to teraz dorabia

    Nie lubię anachronicznych pierdół ale faktem jest, że drgania
    czegokolwiek - silnika, sprężarki a nawet samej chłodnicy przy
    pracującym silniku mogą powodować przekłamania. W końcu do sprawdzania
    "suszarek" używa się... kamertonu.

    Zakłócenia od nawiewu wynikają raczej ze zbierania zakłóceń ze
    szczotek silnika nawiewu po prostu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-09-17 19:28:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > nie jest śmieszne, to jest żałosne. Upadła teza o wiatraku, bo się
    > okazało że nie każde auto ma wiatrak przed chłodnicą, to teraz dorabia

    To co mierzy iskra ?

  • 35. Data: 2013-09-17 19:39:19
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

> [...]
    > czegokolwiek - silnika, sprężarki a nawet samej chłodnicy przy
    > pracującym silniku mogą powodować przekłamania. W końcu do sprawdzania

    a czy przypadkiem sam silnik spalinowy nie generuje drgań?

  • 36. Data: 2013-09-17 19:42:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-17 19:39, DoQ pisze:

    > a czy przypadkiem sam silnik spalinowy nie generuje drgań?
    "ucięło" mi posta..

    no więc skoro uznano, że drgania sprężarki powodują przekłamania, to
    jakim cudem służy to do pomiaru prędkości w samochodach spalinowych
    gdzie sam silnik powoduje takie drgania?

  • 37. Data: 2013-09-17 20:05:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 19:10, jerzu pisze:

> [...]
    > nie jest śmieszne, to jest żałosne. Upadła teza o wiatraku, bo się
    > okazało że nie każde auto ma wiatrak przed chłodnicą, to teraz dorabia

    Jesteś idiotą, a przynajmniej nie masz pojęcia o fizyce.

    http://damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszybszym
    -czlowiekiem-na-swiecie/

    Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.
    Pozdro.

    --
    anacron
    aba/

  • 38. Data: 2013-09-17 20:06:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    > a czy przypadkiem sam silnik spalinowy nie generuje drgań?

    Podkreślone.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2013-09-17 20:07:21
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 19:28, Czesław Wiśniak pisze:

    > To co mierzy iskra ?

    A co się stanie gdy pod radar postawisz wzbudzony kamerton? Troche
    wiedzy z fizyki nikomu nie zaszkodziło.

    --
    anacron
    aba/

  • 40. Data: 2013-09-17 20:13:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    [...]

    > Jesteś idiotą

    Jesteś prymitywnym chamem bez krzty honoru.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan