  • 41. Data: 2013-09-17 20:14:09
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Podkreślone.

    Dopisane.

  • 42. Data: 2013-09-17 20:24:59
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Jesteś prymitywnym chamem bez krzty honoru.

    Za to celebrytą!!!

  • 43. Data: 2013-09-17 20:27:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Hello anacron,
    >
    > Tuesday, September 17, 2013, 8:05:59 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jesteś prymitywnym chamem bez krzty honoru.
    >
    > [...]
    Zabolało? Przykro mi

    --
    anacron
    aba/

  • 44. Data: 2013-09-17 20:28:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-17 20:05, anacron wrote:

    > http://damskomesko.pl/2013/02/jak-zostac-najszybszym
    -czlowiekiem-na-swiecie/

    > Ten sam patent zadziała na iskrę i każdy radar.

    No dobra - czemu tak nie zrobiłeś? TVN byłby wniebowxięty.

    Shrek.

  • 45. Data: 2013-09-17 20:30:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 20:28, Shrek pisze:

    -czlowiekiem-na-swiecie/

    > No dobra - czemu tak nie zrobiłeś? TVN byłby wniebowxięty.

    Bo robimy już lepszy patent (bedzie wzbudzał wszystkie radary w
    promieniu 2-3km) i niebawem będzie głośno o fotoradarach. Więcej nie
    powiem...

    --
    anacron
    aba/

  • 46. Data: 2013-09-17 20:32:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A co się stanie gdy pod radar postawisz wzbudzony kamerton? Troche
    > wiedzy z fizyki nikomu nie zaszkodziło.

    Mnie sie pytać nie musisz.

  • 47. Data: 2013-09-17 21:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kto rozumie?

    Może on z Wrocławia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 48. Data: 2013-09-17 21:10:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.09.2013 22:29, anacron pisze:
    > http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html

    > Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

    Mam prośbę

    https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza/pos
    ts/580716261990745

    Proszę udostępnij to na swojej ściance na facebook. To bardzo ważne, aby
    jak najwięcej ludzi zobaczyło ten materiał.

    Dziękuję w imieniu swoim, Sławka i kilku innych osób, które pomogły nam
    zajść tak daleko.

    --
    anacron
    aba/

  • 49. Data: 2013-09-17 21:13:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Sep 2013 17:48:14 +0200, Krzysztof 45

    > Macie orgazmy? :)

    Całe czy!

    --
    Pozdor Myjk

  • 50. Data: 2013-09-17 21:13:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 08:17, Maciek pisze:

    > Nie podoba mi sie stosowanie przez policje sprzetu, ktorego
    > legalizacja jest fikcja, ale panowie zlapani i ukarani za predkosc
    > sercu powiedzicie, ktory z was faktycznie jechal zgodnie z
    > przepisami...?

    *Problem* jest tych przepisów i absurdalnych ograniczeń prędkości.
    Komu one służą? Obywatelom i bezpieczeństwu, czy państwu urzędasów i
    nabijaniu dla nich kasy? A może chodzi o tak zwany zamordyzm?

    Ewoluuje motoryzacja i infrastruktura drug. To nie czasy i technologia
    z przed trzydziestu lat. A przepisy są z przed trzydziestu lat i dalej
    tworzone są w takiej formie by przeszkadzać w sprawnym pokonaniu
    drogi. A ich egzekwowanie jest wręcz zbójnickie.

    > - tak z reka na sercu powiedzicie, ktory z was faktycznie jechal
    > zgodnie z przepisami...?

    Ja nie jeżdżę zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami prędkości. Jeżdżę
    tak by szybko i bezpiecznie pokonać to co mam do przejechana.

    --
    Krzysiek