  • 61. Data: 2013-09-17 23:46:00
    Temat: Re: Pełna wersja materiału TVN o Iskrach
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 23:36, Krzysztof 45 pisze:
    > Osobiście nie wnikam/łem czy te "suszarki" są sprawne czy sprawne
    > inaczej, ponieważ zawsze jestem świadom z jaka prędkością jadę. Kilka
    > razy mnie zatrzymali za prędkość i byłem świadom tej prędkości z jaka
    > jadę. Prędkość jaką oni mi pokazywali, to było jakieś +- około 5ciu km/h.

    Zapłaciłem w życiu kilkanaście mandatów, zdawałem na PJ więcej niż raz,
    choć za każdym razem zdałem za pierwszym razem. Ani mandaty, ani punkty
    mnie nie bolą. W większości przypadków pomiar zgadzał się z prędkością.
    W 3 przypadkach miałem wątpliwości co do pomiaru, właściwie w 1
    wątpliwość, a w 2 byłem pewny, że wskazana przez urządzenie prędkość nie
    była moją. Nie zamierzam płacić za nie swoje wykroczenia. A po tym jak
    próbowano mnie wsadzić do więzienia za grożenie policjantowi złożeniem
    skargi do prokuratury (to nie żart i mam na to papierki z pieczątkami
    prokuratury i sądu) sprawa stała się osobistą. Wiem, że zabrzmi to
    górnolotnie, ale naprawdę nie o takiej Polsce mój ojciec myślał, gdy go
    na moich oczach przed domem pałowali...

    > Co zrobisz gdy wprowadzą urządzenia pomiarowe i zasady których nie
    > podważysz? Szczerze. Będziesz usatysfakcjonowany?

    W pełni usatysfakcjonowany będę, gdy osoby winne temu burdelowi osobniki
    usłyszą zarzuty.

    --
    anacron
    aba/

  • 62. Data: 2013-09-17 23:46:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 23:44, jerzu pisze:

    > No i? To w końcu Iskra jest nie halo, czy wszysktie radary to zło?

    Poczytaj sobie certare.pl :)

    --
    anacron
    aba/

  • 63. Data: 2013-09-17 23:47:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.09.2013 23:42, jerzu pisze:

    > ,,Nazywam się Milijon - bo za miliony kocham i cierpię katusze"

    HAHA :)

    --
    anacron
    aba/

  • 64. Data: 2013-09-18 00:36:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-16 22:29, anacron pisze:
    > http://ttv.pl/archiwum/99001,polskie-fotoradary-klam
    ia,0.html
    > Z pozdrowieniami dla KGP i GUM

    macie jakiegoś mirrora z normalnym odtwarzaczem?

  • 65. Data: 2013-09-18 07:16:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-17 23:46, anacron pisze:

    > W pełni usatysfakcjonowany będę, gdy osoby winne temu burdelowi
    > osobniki usłyszą zarzuty.

    Jesteś naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole. Nie w tym systemie
    kolesiostwa które wchłonęło to co najgorsze z PRLu. Nie takie wały i
    przekręty wychodziły na jaw i nikomu nie postawili zarzutów. W Polsce
    nie ma odpowiedzialności urzędniczej. Jedyne co możesz zrobić i co
    robisz to pokazać jak jest i ich ośmieszyć. A jak się wkurwia,
    oczywiście ci na stołkach ministerialnych, to bez względu na koszta
    zakupią najnowocześniejszy sprzęt za ciężki szmal i na tym się skończy.

    Jeżeli masz potencjał na walkę o Polskę o której myślał Twój ojciec, to
    wykorzystywany jest trochę nie w tym kierunku co powinien.

    Gówno które jest i śmierdzi, trzeba zlikwidować i odkazić głęboko
    miejsce w którym leżało a nie walczyć z jego smrodem. Ja tak tą walkę widzę.
    Ale życzę powodzenia.
    --
    Krzysiek

  • 66. Data: 2013-09-18 09:22:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.09.2013 07:16, Krzysztof 45 pisze:

    > Jesteś naiwny. Kruk krukowi oka nie wykole.

    Rzuciłem im kość i poczekam, aż się zagryzą. TVN24 o 8:00 widział? :D

    Dziekuję

    --
    anacron
    aba/

  • 67. Data: 2013-09-18 14:12:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Mamy: http://www.youtube.com/watch?v=VBAeYhFLbXc

    --
    anacron
    aba/

  • 68. Data: 2013-09-18 14:21:10
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-18 09:22, anacron pisze:

    > Rzuciłem im kość i poczekam, aż się zagryzą. TVN24 o 8:00 widział? :D

    Niestety nie.

    --
    Krzysiek

  • 69. Data: 2013-09-18 14:22:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.09.2013 14:21, Krzysztof 45 pisze:

    > Niestety nie.

    Zdobędę i na YT wrzucę dziś.

    --
    anacron