  • 61. Data: 2016-06-24 12:58:13
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Pamiętam swój ból jak mi opóźnili wypłatę stypendium (z fabryki czołgów).

    W przedwojemnych Niemczech inflacja była taka, że pensję pracownikom
    wypłacano dwa razy dziennie. Żeby w przerwie obiadowej mogli zrobić
    zakupy, zanim wszystko zdrożeje. Ale wiadomo, Niemcy, tam jest porządek.

    Jarek

    --
    Ordnung muss sein.

  • 62. Data: 2016-06-24 13:00:40
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > W przedwojemnych Niemczech inflacja była taka, że pensję pracownikom
    > wypłacano dwa razy dziennie. Żeby w przerwie obiadowej mogli zrobić
    > zakupy, zanim wszystko zdrożeje. Ale wiadomo, Niemcy, tam jest porządek.

    Na lekcji historii facet... a może facetka, nie pomnę... w latach szkolnych
    miałem i tak, i tak, opowiadał(a), że gość miał kosz z pieniędzmi. Podobno
    gościa napadli, kosz mu zajebali, a pieniądze zostawili...

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 63. Data: 2016-06-24 13:43:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2016-06-24 11:57, Ghost wrote:
    (ciap)

    >Pamiętam swój ból jak mi opóźnili wypłatę stypendium (z fabryki czołgów).

    PolSl?

  • 64. Data: 2016-06-24 14:09:25
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-24 13:43, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > On 2016-06-24 11:57, Ghost wrote:
    > (ciap)

    > PolSl?

    HSW

    Włodek

  • 65. Data: 2016-06-24 14:14:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 2016-06-24 13:43, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > On 2016-06-24 11:57, Ghost wrote:
    > (ciap)

    >HSW

    Aaaa, myślałżem, że Łabędy.

  • 66. Data: 2016-06-24 20:27:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Ktoś mieszka obok p. Hołdysa? Może wyjdzie i zapyta przez płot? :-)

    Mozliwe, ze byly rozne teksty, spiewane na rozne okazje.
    Gdzies w ZAIKSie nie ma jednak zgloszonego oficjalnego tekstu ?

    J.

  • 67. Data: 2016-06-24 20:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    >Będąc gdzieś tak w czwartej klasie wymyśliłem, a następnie wdrożyłem
    >do produkcji skrosowany przewód DIN-DIN (tak bym go dzisiaj opisał
    >we wniosku patentowym). Znamienny był tym, że monofoniczny gramofon,
    >zwłaszcza Mister-Hit (wtedy wielka nowość na rynku), potrafił
    >przemienić
    >w gramofon stereo. Stereofonia też była naówczas czymś nowym i niemal
    >nieznanym. [...]

    No popatrz - jaki z Ciebie byl Homo Sovieticus :-)

    Homo Capitalismus by sie ucieszyl - nowa jakosc, sprzedadza sie nowe
    gramofony, bedzie wzrost gospodarczy i spadek bezrobocia we wszytkich
    branzach :-)

    J.

  • 68. Data: 2016-06-25 12:05:33
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-06-24 o 20:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Mozliwe, ze byly rozne teksty, spiewane na rozne okazje.
    > Gdzies w ZAIKSie nie ma jednak zgloszonego oficjalnego tekstu ?

    Nie w ZAIKSie, w GUKPPiW.

    P.P.

  • 69. Data: 2016-06-25 12:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2016 12:05:33 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Nie w ZAIKSie, w GUKPPiW.

    Tamte archiwa to pewnie dawno juz spalone, no i wcale bym sie nie
    zdziwil, gdyby tam bylo cos bardziej poprawnego :-)

    J.

  • 70. Data: 2016-06-25 23:46:26
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 24.06.2016 o 10:58, Robert Wańkowski pisze:

    > Ktoś mieszka obok p. Hołdysa? Może wyjdzie i zapyta przez płot? :-)

    Hołdys na Twitterze ćwierka całymi dniami - tam można pytać.