  • 11. Data: 2018-04-22 18:05:32
    Temat: Re: Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-22 o 16:57, Czarek pisze:

    > Ja używam i nie mam problemu. To nie wina Firefoksa, tylko ewentualnie
    > konfiguracji programu blokującego.

    Nie koniecznie. FF ostatnio mocno się popsuł, przeszedłem tydzień
    czy dwa temu na chrome bo FF przestał mi listę aukcji na Allegro
    wyświetlać. I nie była to wina konfiguracji.

    > To se zmień i nie polecaj tego syfu. Chrome nie jest lekarstwem na to,
    > że jakaś strona wykrywa blokowanie reklam i uniemożliwia wyświetlanie
    > treści.

    Lekarstwem na błędy w FF jest dobrym. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-04-22 18:29:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 18:05 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nie koniecznie. FF ostatnio mocno się popsuł, przeszedłem tydzień
    > czy dwa temu na chrome bo FF przestał mi listę aukcji na Allegro
    > wyświetlać. I nie była to wina konfiguracji.

    Chroma używałem od początku świata. Jakiś miesiąc temu przeszedłem na FF
    bo już się go nie dało więcej używać :-)
    W końcu na stronie onetu wiatraka w lapku nie słychać i allegro jakoś
    żwawiej się rusza...
    Ech, widocznie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...

    TG

  • 13. Data: 2018-04-22 19:19:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > żwawiej się rusza...
    > Ech, widocznie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...

    :)

    Ja przeszedłem z FF jak mi zaczął dziwnie działać na... FF ;)
    Po prostu ileś-dziesiąt było tych aktualizacji po drodze i widocznie coś
    się w końcu sypło tak, że nie mogłem nawet wybrać opcji z
    autouzupełniania przy wpisywaniu w wyszukiwarkę szyku zdania.

    Zrobiłem w menu zakładki backup wszystkiego, odinstalowałem FF.
    Potem czystka w katalogu \ProgramFiles\Mozilla co zostało, wycięcie
    katalogu \\Users\profil\AppData\Local\Mozilla\ oraz Roaming\mozilla
    Na koniec instalacja na nowo, import zakładek i... działa :)

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2018-04-22 19:23:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > żwawiej się rusza...
    > Ech, widocznie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...

    Nie wchodzę normalnie na portale typu onet czy wp, wyjątki to linki
    z mądrym opisem w usenecie. Do tego pełne uzbrojenie przeglądarki
    w adblocki i blokowanie javascriptu.
    A ostatnio mam wrażenie że twórcy dużych stron i portali nie walczą
    o odwiedzających a walczą z nimi.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-04-22 19:25:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 16:52, RadoslawF pisze:
> [...]
    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > Mam zainstalowanego addblocka i na obu stronach nie widzę problemów.
    > Nie używasz aby FF?
    > Czas zmienić na coś innego, w Chrome też działa adblock. :-)

    Miałbym używać oprogramowania największego spamera internetu ?

  • 16. Data: 2018-04-22 19:55:36
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 17:00, Czarek pisze:

    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > Nie wszystkich. Są też tacy, którzy mają program blokujący reklamy (i
    > nie jest to adblock) i widzą stronę bez problemu.

    No to może nie wszystkich, może to działa wybiórczo, ale jakoś mi się
    nie wydaje.

  • 17. Data: 2018-04-22 19:56:52
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    a-policje/xb7y8nf

    > Ja używam i nie mam problemu. To nie wina Firefoksa, tylko ewentualnie

    Co tu jest do konfigurowania ?

  • 18. Data: 2018-04-22 20:04:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.04.2018 o 19:56, kk pisze:

    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > Co tu jest do konfigurowania ?

    Np. dobór odpowiednich filtrów.
    --
    Czarek

  • 19. Data: 2018-04-22 20:30:04
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 20:04, Czarek pisze:

    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > Np. dobór odpowiednich filtrów.

    Może masz rację, ale chyba nie chce mi się tym zajmować. To tylko jakiś
    portal, który emituje reklamy.

  • 20. Data: 2018-04-23 10:18:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > żwawiej się rusza...
    > Ech, widocznie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...
    Pogodzę was, przejdźcie na SeaMonkey, jest lekki i chodzi na nim wszystko.
    https://www.seamonkey-project.org/

    --
    Pozdr
    Janusz