  • 41. Data: 2018-04-30 17:59:59
    Temat: Re: Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wszystko się zgadza.
    > Okienka należy omijać szerokim łukiem.
    > Ale oprócz tego oferta b. dobra.
    >
    > No i - inni wcale nie mają nic lepiej, albo wcale nie mają okienek,
    > za to mają wyższe ceny.

    Oczywiście macie racje.
    Ja akurat mam doswiadczenie z okienek bo przez jakis czas musiałem z nich
    korzystac.
    I boje sie ze jakosc obsługi okienkowej przekłada sie na jakosc poza
    okienkami.

    Co do jakosci w okienkach - bardzo pozytywnie wybija sie pko sa ale tez
    nie wszystkie oddziały. Milennium to jednak tragedia w 95% placówek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,