  • 31. Data: 2018-04-27 21:06:59
    Temat: Re: Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-27 o 14:03, Uzytkownik pisze:

    > Za darmo? Żeby chociaż. Od wypłaconych 200zł pobrali 7zł prowizji za
    > wyświetlanie reklam w bankomacie oraz za ulotki dodane do kasy. Bankomat
    > Euronetu.

    Właśnie chciałem napisać, że Euronet. Ja wprawdzie mam wypłaty bez
    prowizji, ale reklamy faktycznie irytują.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2018-04-27 22:16:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 16:24, Janusz pisze:
> [...]
    -czyli-kierowca-bmw-w-akcji/cqllgtd

    rek-pedzac-po-chodniku-kierujaca-sama-zglosila-sie-n
    a-policje/xb7y8nf

    > To po ch.j narzekasz że coś Ci nie chodzi?

    A co to niedziałanie ma wspólnego z tym syfem, który mi polecasz ?

  • 33. Data: 2018-04-27 22:29:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 19:57, Cavallino pisze:

    > Ale to Twój bank pobrał.
    > Ja z Euronetu wypłacam za friko.

    W sieci bankomatów mojego banku nie pobierają, ale z niektórych innych
    banków już tak. Najbardziej pazerny jest PKO, który potrafił mi
    zapierdzielić nawet po 30-40zł za wypłacenie kilkuset złotych. Staram
    się omijać PKO jak kiłę, dżumę i cholerę.

  • 34. Data: 2018-04-28 06:51:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27-04-2018 o 22:29, Uzytkownik pisze:

    > W sieci bankomatów mojego banku nie pobierają, ale z niektórych innych
    > banków już tak.

    Cały czas to kwestia Twojego banku.
    Ja akurat mam wszystkie bankomaty na całym świecie za free, konto też za
    free, więc trzeba tylko chcieć zmienić bank, a nie narzekać na coś, co
    zależy tylko od Ciebie.

  • 35. Data: 2018-04-28 07:09:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 kwietnia 2018 22:29:50 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > zapierdzielić nawet po 30-40zł za wypłacenie kilkuset złotych. Staram
    > się omijać PKO jak kiłę, dżumę i cholerę.

    PKO nic do tego nie ma
    Prowizje ustala i pobiera bank który wydał Tobie kartę
    30-40zl prowizji za wyplate kilkuset złotych to niewiarygodne dzisiaj
    Coś namotałeś

  • 36. Data: 2018-04-28 12:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Cały czas to kwestia Twojego banku.
    > Ja akurat mam wszystkie bankomaty na całym świecie za free, konto
    > też za free, więc trzeba tylko chcieć zmienić bank, a nie narzekać
    > na coś, co zależy tylko od Ciebie.

    Który teraz tak ma?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 37. Data: 2018-04-29 06:15:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-04-2018 o 12:59, Budzik pisze:

    > Który teraz tak ma?

    Np. Millenium.

  • 38. Data: 2018-04-29 13:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Np. Millenium.

    No nie moge, naprawde nie moge - to jest bank z jedna z najgorszych
    obsług przy okienku - powolni, sliniacy sie na mega kulturalna obsługe a
    jednak majacy klienta w powazaniu - no po prostu nie moge tam.... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 39. Data: 2018-04-29 14:31:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 13:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > No nie moge, naprawde nie moge - to jest bank z jedna z najgorszych
    > obsług przy okienku - powolni, sliniacy sie na mega kulturalna obsługe a
    > jednak majacy klienta w powazaniu - no po prostu nie moge tam.... :)

    Mam konta w kilku bankach, a przy okienku byłem ... nie pamiętam kiedy (na
    pewno nie w ciągu ostatnich pięciu latach).
    Wypłaty (cała EU), wpłaty, przelewy mam za free. Jedyny warunek to
    odpowiedni obrót na rachunku.

    TG

  • 40. Data: 2018-04-29 21:28:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Wszystko się zgadza.
    Okienka należy omijać szerokim łukiem.
    Ale oprócz tego oferta b. dobra.

    No i - inni wcale nie mają nic lepiej, albo wcale nie mają okienek, za
    to mają wyższe ceny.