  • 21. Data: 2019-02-08 21:07:30
    Temat: Re: Pierwszy android - pytania
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.02.2019 o 20:40, ALEX MR pisze:

    > A cóż takiego niebezpiecznego w Windowsie?
    windows
    > Bo jakoś z 15 lat używam
    > dostępu do konta via net i jakoś nawet złotówka mi z konta wypłyneła.
    Poczytaj może o programach które komuś zaszkodziły. Takie nie celowane,
    kierowane od ogółu są w przeważającej większości na windowsa. ostatnio
    było coś o nopietia czy coś takiego. Zaatakowanych chronił backup, nie
    aktualizacje.
    > Bo jeżeli sądzisz że systemy postLinux są bezpieczniejsze, to posiadacze
    > iOS pokazali, że przełamanie najsłabszej linii obrony jest banalnie
    > proste i te systemy są dużo bardziej podatne na ataki :-)
    Coś nie słyszałem. daj linka prosze.

    ToMasz

  • 22. Data: 2019-02-08 21:14:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > iOS pokazali, że przełamanie najsłabszej linii obrony jest banalnie
    > proste i te systemy są dużo bardziej podatne na ataki :-)

    napisz jeszcze w jakich bankach masz konta. "sprzedam" Ci ciekawostkę
    dotyczącą tych banków

    ToMasz

  • 23. Data: 2019-02-08 21:17:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.02.2019 o 20:10, J.F. pisze:
    > Ale zwykle micro-USB ? Nie wyglada mi ...

    A nie ci nie wygląda.
    Mam ładowarkę micro USB 5V/9V i powerbank micro USB 5/9/12V
    https://swiatbaterii.pl/power-bank-xiaomi/34577-oryg
    inalny-power-bank-xiaomi-2c-20000mah-nowosc.html#pro
    ductTabAnchor

    --
    Czarek

  • 24. Data: 2019-02-08 21:20:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.02.2019 o 20:10, J.F. pisze:
    > Nie, "uniwersalna".  O
    >
    > https://sklep.lechpol.pl/towar/urz1134/ladowarka-uni
    wersalna-tel-mp3/5561

    > I gdzies nawet trafilem na informacje, ze jakis standard na to pozwalal.

    Tej ładowarki nawet kijem bym nie dotknął. Po diabła napicie podwyższane
    skoro ładować byle telefon będzie pół doby, ale pod warunkiem, że w tym
    czasie telefon będzie wyłączony ;-)

    --
    Czarek

  • 25. Data: 2019-02-09 00:28:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Ale chyba zabroniles, bo inaczej ... to maly sens.

    Zabroniłem ale tylko dla jednej przeglądarki do banków. Można podać
    ścieżkę do exe. Generalnie też blokuje wszystko co się da i zjada mi
    pasmo.

    > Jest to jakas zaleta, ale
    > -trudno te wszystkie numerki spamietac

    Nie trzeba pamiętać? Firewall pamieta listę IP. Kiedy IP pasuje do
    regułki wyśwetla okno.

    > -latwo przeoczyc brak powiadomienia.

    okno ma 430 x 460 px

    > Chyba, ze sie przyzwyczailes

    tak

    > albo masz osobny komputer do lacznosci z bankami, gdzie zabroniles
    > laczenia z https.

    mam osobny taki słabiak co yt nie radzi.

    > Tak troche glupio telefon z myszka :-)

    ale na tv 40" już spoko :)
    Myszka może być ukryta pod stołem na kolanie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 26. Data: 2019-02-09 09:12:07
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 21:17, Czarek pisze:

> [...]
    > https://swiatbaterii.pl/power-bank-xiaomi/34577-oryg
    inalny-power-bank-xiaomi-2c-20000mah-nowosc.html#pro

    ile 18650 jest w środku?
    tak przy okazji, testowałeś jego pojemność usb doktorem?

    ToMasz

  • 27. Data: 2019-02-09 10:45:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09.02.2019 o 09:12, ToMasz pisze:

    inalny-power-bank-xiaomi-2c-20000mah-nowosc.html#pro
    ductTabAnchor

    > ile 18650 jest w środku?

    Nie wiem, nie rozbierałem. Obudowa ma 150 mm/70 mm/24 mm więc sobie policz

    > tak przy okazji, testowałeś jego pojemność usb doktorem?

    Nie, bo mi to nie potrzebne, testy są w sieci bo inni je za mnie zrobili.

    --
    Czarek

  • 28. Data: 2019-02-09 21:04:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 21:20:26 +0100, Czarek napisał(a):
    wersalna-tel-mp3/5561

    > Tej ładowarki nawet kijem bym nie dotknął.

    Ogolnie slusznie, ale skads te 6V wytrzasneli.

    J.

  • 29. Data: 2019-02-09 23:06:44
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.02.2019 o 21:07, ToMasz pisze:

    > windows

    Kiedyś był. Obecnie jest coraz bezpieczniejszy.

> [...]
    > kierowane od ogółu są w przeważającej większości na windowsa. ostatnio
    > było coś o nopietia czy coś takiego. Zaatakowanych chronił backup, nie

    Poczytaj o phisingu i tym podobnych technikach. To nie OS jest słabym
    punktem, tylko użytkownik.

    > Coś nie słyszałem. daj linka prosze.

    Jest na Aplefobii, sporo szukania. W skrócie, jakieś malware wyświetlało
    komunikat że to jest jakaś aktualizacja. I użytkownicy dawali zgodę i
    uprawnienia. Tak jak wcześniej napisałem, słabym punktem nie jest
    system, tylko użytkownik.

    --
    ALEX MR
    "Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

  • 30. Data: 2019-02-09 23:08:18
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.02.2019 o 21:14, ToMasz pisze:

    > napisz jeszcze w jakich bankach masz konta. "sprzedam" Ci ciekawostkę
    > dotyczącą tych banków

    Alior i PKO SA-"Żubr".