  • 71. Data: 2019-07-11 01:40:09
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-10 22:06, LordBluzg(R) wrote:

    > Czy popełniającego przestępstwo można bezkarnie jebnąć?

    Jak potrzeba to można.

  • 72. Data: 2019-07-11 01:40:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 01:34, kk pisze:

    > Że wyroki sądów mają straszyć

    Źle używasz słowa "PREWENCJA" :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 73. Data: 2019-07-11 01:47:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 01:39, kk pisze:

    > Ale pierdoły. Pociągi jeżdżą, samoloty latają i jakoś nikt nie oczekuje,
    > że będą tak ostrożni, że aż ustępować pieszym. Moim zdaniem, znalazłeś
    > sobie kozła ofiarnego.

    Kozioł sam się wziął i znalazł. Przynajmniej jest dyskusja i może jakiś
    debil kiedyś zwolni. Warte jedno życie takiej pisaninie :)
    Co do pieszego, warto jednak przeczytać kiedyś znaczenie znaku D-6 i
    wpoić sobie...co wielu nadal uznaje, że to kwadratowy znak INFORMACYJNY
    zupełnie jak znak D-18 i może se kurwa stanę albo nie/olać :)

  • 74. Data: 2019-07-11 01:48:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 01:40, kk pisze:

    > Jak potrzeba to można.

    Bezkarnie, nie :]

  • 75. Data: 2019-07-11 06:24:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 01:34, kk pisze:

    > Że wyroki sądów mają straszyć

    Nieprawda - wtedy należałoby wziąć 1000 niewinnych i rozstrzalać.

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2019-07-11 06:30:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 21:30, kk pisze:

    > Czy pijany pieszy na przejściu popełnia przestępstwo?

    Zazwyczaj nie. A czemu pytasz?

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2019-07-11 09:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Nie jest ale jaka ma być inna skuteczna, skoro edukacja leży?

    No własnie taka zeby karac WINNYCH.
    I skupić się na EDUKACJI i INFRASTRUKTURZE czyli realnie rozwiazywac
    problem a nie udawac i wciskac kit motłochowi.

    > Na dodatek, stare egzaminatory/instruktory nadal mają podejście
    > rodem z XX wieku, kiedy inna była mentalność a pieszy miał mało
    > praw. Niby to się zmienia ale sam wiesz jak starzy, doświadczeni
    > kierowcy do tego podchodzą. Wystarczy poczytać Zenka :]

    Ja tam mysle ze rozsadek jest potrzebny po obu stronach.
    Widze tyle samo debilnych zachowan po stronie kierowcĂłw co po stronie
    pieszych. Co jest o tyle dziwne, ze pieszy ryzykuje wiecej.
    Naprawde nie zauwazasz problemu "smartsron"zombie?

> [...]
    > kierowca) a na kierowcy spoczywa większa odpowiedzialność, bo to on
    > dysponuje narzędziem do zabijania a nie pieszy.

    Ale po to masz swiatła zeby czesc tej odpowiedzialnosc i uwagi sciagnac.

    > Jeśli pieszy nie zachowa ostrożności a zachowa ją kierowca, nie
    > będzie trupa. Jeśli będzie odwrotnie i pieszy zachowa ostrożność a
    > debil w puszce wyskoczy zza zakrętu/pojazdu na pełnej kurwie to trup
    > będzie.
    >
    > Chyba łapiesz kontekst kto kogo zabija i czym/jak?

    W podanym przypadku dla mnie to pieszy probował popełnic samobojstwo.
    10% wieksza predkosc niczego nie zmieniała.

    > Pieszy nie bardzo ma jak zabić kierowcę a w sumie szkoda...może by
    > się pilnowali bardziej :D

    Zgoda. Dlatego jako pieszy zachowuje szczegolną ostrożnosc.

    > Polecę klasykiem: Naród fajny ale ludzie kurwy :)

    ;-D
    Fajne ale merytorycznie nie zblizyło nas to do rozwiazania problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 78. Data: 2019-07-11 09:46:27
    Od: p...@g...com

    --W podanym przypadku dla mnie to pieszy probował popełnic samobojstwo.

    nonsens, gdyby chcial to by stanal i nie uciekal :-)

    --10% wieksza predkosc niczego nie zmieniała.

    kolejny nonsens

    http://www.krbrd.gov.pl/files/file/predkosc.pdf

    a w szczegolnosci: wiekszosc pieszych nie przezyje potracenia przez samochod jadacy z
    predkoscia *wieksza* niz 50 km/h

    sad prawdopodobnie wyszedl z tego zalozenia i uzyl mlotka zamiast drewnianej palki
    :-)

    przypomnijmy ze przekraczanie predkosci przed przejsciem to wyjatkowo kiepski pomysl:

    Dlaczego? Otóż niektóre znaki ostrzegawcze, takie jak na przykład A-16/D-6
    ,,przejście dla pieszych" czy A-17 ,,dzieci" i inne, zobowiązują kierowcę do
    zachowania szczególnej ostrożności, a nawet zmniejszenia prędkości. W razie wypadku,
    nagranie udowadniające, że zamiast zmniejszyć, zwiększyliście prędkość na takim
    odcinku drogi będzie dla Was wyjątkowo niekorzystne.

    zasady gry zostały zmienione i teraz sady klepią bez litości zapierdalaczy a jesli do
    tego ktos jest na tyle sprytny zeby samemu dostarczyc nagranie na ktorym przekracza
    dozwolona predkosc to pogratulowac intelektu :-)

    PS
    tylko Szczecin dobrze wyglada reszta jak zwykle :-)

    https://regiony.tvp.pl/43422797/kierowcy-uwazajcie-n
    a-predkosc-trwa-policyjna-akcja

  • 79. Data: 2019-07-11 10:01:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 09:00, Budzik pisze:
    [...]

    > Ale po to masz swiatła zeby czesc tej odpowiedzialnosc i uwagi sciagnac.

    Wyżej masz napisane, że nikogo nie interesują światła skoro dochodzi do
    wypadku i główną przyczyną jest prędkość pojazdu, jako bezpośrednio
    wykonawcza siła, która gdyby była mniejsza to rozejdzie się na karaniu
    mandatem a nie zabiciu czy uszczerbku na zdrowiu. To jak z bluzgami,
    można się bluzgać wchuj ale jak rozmówca przypierdoli to jest winien :]
    i nie chodzi tu o emocje, chodzi o to, żeby powstrzymać działanie
    wyrządzające komuś krzywdę fizyczną.

    > W podanym przypadku dla mnie to pieszy probował popełnic samobojstwo.
    > 10% wieksza predkosc niczego nie zmieniała.

    Bo miał wincyj szczęścia niż rozumu ale i tak wylądował w szpitalu.

    > Zgoda. Dlatego jako pieszy zachowuje szczegolną ostrożnosc.

    Ja piszę o kierowcach a Ty nie załapałeś, że nawet jak zachowasz
    szczególną ostrożność i ktoś się zatrzyma na prawym pasie (zgodnie z
    przepisami), to wyłazisz do 1/3 przejścia i patrzysz czy na lewym pasie
    jest pusto...bo obawiasz się debila i...niby pusto a tu myk-myk
    wyskakuje debil ze stówą na liczniku i jak? Twoja ostrożność pomogła?

    > ;-D
    > Fajne ale merytorycznie nie zblizyło nas to do rozwiazania problemu.

    Bo jak przemek pisze, istotą sprawy jest prędkość pojazdów przed
    przejściem a nie prędkość pieszego...no chyba że pieszy ma wyjątkową
    umiejętność spierdalania w nanosekundzie :)

  • 80. Data: 2019-07-11 11:22:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nono, ostatnio jeden miał takie nagranie i wyszło że zamiast 50km/h
    >miał 60. Dostał w czapę i się skończyło :]
    >https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polsk
    ie-drogi/wiadomosci/news-pijany-pieszy-na-czerwonym-
    wbiegl-mu-pod-kola-kierowca-winny,nId,2894089

    Aczkolwiek ... widac na filmie, ze niewiele zabraklo.
    Wiec moze i sad mial racje, ze gdyby jechal 50, to by dal rade uniknac
    wypadku ...

    Nauczka na przyszlosc - dwie kamery. Jedna dobra, druga kiepska :-)
    No i stare auto, bez "czarnej skrzynki" ... albo opony duze :-)

    J.