  • 81. Data: 2019-07-11 11:27:05
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-07-10 o 21:30, kk pisze:

    >Czy popełniającego przestępstwo można bezkarnie jebnąć?

    W celu zapobiezenia przestepstwu mozna :-)

    J.

  • 82. Data: 2019-07-11 11:39:19
    Od: p...@g...com

    --Aczkolwiek ... widac na filmie, ze niewiele zabraklo. Wiec moze i sad mial racje,
    ze gdyby jechal 50, to by dal rade uniknac wypadku ...

    nie ma znaczenia czy mial racje bo wyrok klepniety :-) w DE dostalby wspolwine plus
    procenty za przekroczona predkosc -> co ma wplyw na odniesione obrazenia czytaj
    wysokosc odszkodowania

    --Nauczka na przyszlosc - dwie kamery. Jedna dobra, druga kiepska :-)
    No i stare auto, bez "czarnej skrzynki" ... albo opony duze :-)

    a ten dalej swoje ... po prostu *przed przejściem* jedz przepisowo

  • 83. Data: 2019-07-11 11:56:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 11:22, J.F. pisze:

    > Nauczka na przyszlosc - dwie kamery. Jedna dobra, druga kiepska :-)
    > No i stare auto, bez "czarnej skrzynki" ... albo opony duze :-)

    Prościej sobie CKM na masce sprawić i jebać ostrą z daleka :]
    Masz pewność większą że ci nie spierdolą :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 84. Data: 2019-07-11 12:51:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >wspolwine plus procenty za przekroczona predkosc -> co ma wplyw na
    >odniesione obrazenia czytaj wysokosc odszkodowania

    Ale wspolwina oznacza tez, ze pijaczek placi czesc za naprawe auta :-P

    >--Nauczka na przyszlosc - dwie kamery. Jedna dobra, druga kiepska :-)
    >No i stare auto, bez "czarnej skrzynki" ... albo opony duze :-)

    >a ten dalej swoje ... po prostu *przed przejściem* jedz przepisowo

    To ci nastepnym razem sad powie, ze nie zwolniles odpowiednio.
    Lepiej apelowac :-P

    Ale ale ... czy w Niemczech przejscia ze swiatlami sie licza jako
    przejscia ?
    Bo zebry nie ma ...

    J.

  • 85. Data: 2019-07-11 12:54:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 11.07.2019 o 01:34, kk pisze:
    >Nieprawda - wtedy należałoby wziąć 1000 niewinnych i rozstrzalać.

    No to pierwszego wlasnie rozstrzelali :-P

    Ale jest ryzyko, ze suweren sie wk*, i poprze dobra zmiane w sadach

    J.

  • 86. Data: 2019-07-11 14:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > [...]
    >
    > Wyżej masz napisane, że nikogo nie interesują światła skoro dochodzi
    > do wypadku i główną przyczyną jest prędkość pojazdu, jako
    > bezpośrednio wykonawcza siła, która gdyby była mniejsza to rozejdzie
    > się na karaniu mandatem a nie zabiciu czy uszczerbku na zdrowiu. To
    > jak z bluzgami, można się bluzgać wchuj ale jak rozmówca
    > przypierdoli to jest winien :] i nie chodzi tu o emocje, chodzi o
    > to, żeby powstrzymać działanie wyrządzające komuś krzywdę fizyczną.

    Sugerujesz ze w tym przypadku powodem była predkosc i gdyby nie ona, to
    pieszy spokojnie przeszedłby na czerwonym nie przeszkadzajac nikomu?

    > Bo miał wincyj szczęścia niż rozumu ale i tak wylądował w szpitalu.

    O tym mowie. Parafrazuj - debil.

    > Ja piszę o kierowcach a Ty nie załapałeś, że nawet jak zachowasz
    > szczególną ostrożność i ktoś się zatrzyma na prawym pasie (zgodnie z
    > przepisami), to wyłazisz do 1/3 przejścia i patrzysz czy na lewym
    > pasie jest pusto...bo obawiasz się debila i...niby pusto a tu
    > myk-myk wyskakuje debil ze stówą na liczniku i jak? Twoja ostrożność
    > pomogła?

    Zachowuje tyle ostroznosci ile moge.
    Nie tłumacze debili jadacych 100 na godzine, wyskakujacych przed
    przejsciem zza innych pojazdĂłw tylko rozmawiam o sytuacji w ktorej bogu
    ducha winny kierowca dostał wyrok bo pieszy był debilem.

    > Bo jak przemek pisze, istotą sprawy jest prędkość pojazdów przed
    > przejściem a nie prędkość pieszego...no chyba że pieszy ma wyjątkową
    > umiejętność spierdalania w nanosekundzie :)

    W omawianym przypadku nie moge sie zgodzic. Problemem nie była predkosc.
    Była nim głupota pieszego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 87. Data: 2019-07-11 15:56:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...
    > [...]

    >Sugerujesz ze w tym przypadku powodem była predkosc i gdyby nie ona,
    >pieszy spokojnie przeszedłby na czerwonym nie przeszkadzajac nikomu?

    Raczej pieszy by przebiegl, ale kierowca zdazylby wyhamowac przed nim
    i wypadku by nie bylo.
    Oczywiscie ten kierowca w tym konkretnym przypadku - bo jak ten pieszy
    bedzie tak dalej przebiegal, to długo cały nie bedzie.
    Wystarczy ze trafi na kogos o gorszym refleksie.

    J.

  • 88. Data: 2019-07-11 16:52:10
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-07-11 o 14:00, Budzik pisze:
    > Sugerujesz ze w tym przypadku powodem była predkosc i gdyby nie ona, to
    > pieszy spokojnie przeszedłby na czerwonym nie przeszkadzajac nikomu?

    W sumie to tak jest. Gdyby prędkość była większa lub mniejsza to
    trajektorie tego pojazdu i tego pieszego by się nie przecięły ;)

    --
    SW3
    ----

  • 89. Data: 2019-07-11 18:17:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 12:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No to pierwszego wlasnie rozstrzelali :-P

    Hm?

    > Ale jest ryzyko, ze suweren sie wk*, i poprze dobra zmiane w sadach

    Ile razy trzeba tłumaczyć - już po "reformie". Ciemny lud może nie
    wiedzieć, ale ty powinieneś:P

    --
    Shrek

  • 90. Data: 2019-07-11 18:24:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 09:00, Budzik pisze:

    > Ja tam mysle ze rozsadek jest potrzebny po obu stronach.
    > Widze tyle samo debilnych zachowan po stronie kierowców co po stronie
    > pieszych. Co jest o tyle dziwne, ze pieszy ryzykuje wiecej.
    > Naprawde nie zauwazasz problemu "smartsron"zombie?

    Pytanie na ile to zjawisko jest rzeczywiście przyczyną wypadków - bo
    statystykę mieliśmy od dawna tragiczną i nei widać jakiego wzrostu w
    związku z pojawieniem się smartfonów. Więc raczej nie tędy droga... Za
    to widać jasną korelację (dotyczącą wszystkich krajów) między statystyką
    a tematem wątku. Więc...

    --
    Shrek